ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
برای در خواست یک کش در فردیس همین الان تماس بگیرید .

یدک کش در فردیس (شماره یدک کش در فردیس 09302740016)

یدک کش در فردیس

یک کش در فردیس

امداد در کرج از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت های امدادی در کرج و فردیس است که زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشور فعالیت می کند. هدف امداد در کرج، ارائه خدماتی با کیفیت  در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان است. خدماتی که توسط تیم امدادی ما به مشتریان عرضه می شود؛ شامل یدک کش، خودرو، کفی، مکانیک سیار و غیره می باشد. کارشناسان ما در امداد در کرج، به صورت 24 ساعته، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت می باشند.

یدک کش و امداد خودرو های مجموعه بزرگ امداد در کرج، به تمامی نقاط فردیس و حومه آن در صورتی که خودرویی دچار مشکل شود اعزام می شوند. شرکت امداد در کرج برای حمل خودرو های آسیب دیده، از یدک کش هایی با قدرت کششی بالا استفاده می کند.

از مهمترین خصوصیات یدک کش های امداد در کرج، می توان به توان بالا، جنس بدنه و شاسی محکم و با کیفیت آن ها اشاره کرد. خودرو های یدک کشی که در کشور ما معمولا مورد استفاده قرار می گیرند؛ نیسان و وانت هستند و دارای زنجیر اتصالی می باشند که بخش جلویی خودروی معیوب توسط آن بلند می شود.

در صورتی که در منطقه فردیس خودروی شما از کار بیفتد و یا تصادف کنید، امداد در کرج در کوتاه ترین زمان ممکن، مکانیکی سیار یا یدک کش به محل حادثه می فرستد. به کمک یدک کش، خودرو های معیوب به مقصد مورد نظر انتقال داده می شوند. وزن یدک کش ها معولا به 2 تن می رسد و دارای کارکردی مشابه جرثقیل هستند.
رانندگان در صورت نیاز به خدمات امداد رسانی، می توانند به وب سایت امداد در کرج مراجعه کنند و درخواست خود را ثبت نمایند. ما در سریع ترین زمان، یدک کش های خود را به همراه تعمیرکارانی ماهر به محل اعزام کرده و مشکل شما را بر طرف می نماییم.

امداد در کرج و ارائه خدمات امدادی به تمامی نقاط فردیس

شرکت امداد رسان ما با بهره گیری از امدادگرانی ماهر و کارآزموده به تمامی نقاط موجود در شهرستان فردیس، در کل ساعات شبانه روز و تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل، خدمات امدادی خود را عرضه می نماید. بنابراین اگر نیاز به امداد خودرویی داشتید که همیشه در دسترس باشد و بتواند در سریع ترین زمان ممکن در منطقه حاضر شود، با شماره های ما در وب سایت امداد در کرج تماس بگیرید.

شرایط ضروری برای تماس با یدک کش در فردیس_

شرایط ضروری برای تماس با یدک کش در فردیس:

اگر وسیله نقلیه شما دیگر قابلیت حرکت نداشت، در این صورت نیاز به دریافت خدمات امداد خودرو خواهید داشت. در کل ایام هفته و تمامی ساعت شبانه روز، امدادگران ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان، در کلیه نقاط کرج و فردیس هستند. همکاران ما در هر نقطه ای از فردیس که نیاز مند یدک کش باشد سریعا حاضر شده و جهت خرابی ورفع مشکل وسیله نقلیه شما اقدام می کنند. تنها کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

امداد در کرج؛ دارای با سابقه ترین و بهترین نیرو های امدادی در نواحی فردیس و دیگر نقاط کشور می باشد و در این راستا و رفع مشکلات و نیاز های شما هم وطنان عزیز، همواره از تکنولوژی های روز و خدمت امدادی نوینی بهره می گیریم تا موجبات جلب رضایت شما عزیزان را فراهم نماییم.

امداد در کرج دارای سال ها تجربه کار در زمینه خدمت رسانی و امداد خودرو به مشتریان عزیز می باشد.

خدمات یدک کش فردیس

خدمات یدک کش فردیس شامل موارد زیر می باشد:

حمل نمودن خودرو های لوکس داخل و خارجی به هر نقطه ای از کشور، با امنیت بالا و بیمه نامه، جهت انتقال خودروی مشتریان به وسیله یدک کش فردیس
بهره مندی از کاپوتاژ بین المللی، حمل و انتقال هر خودرو به تمام نقاط کشور
تعمیرگاه سیار و تعمیر خودروی مشتریان در تمام ساعات شبانه روز
رساندن سوخت به خودرو هایی که با معضل سوخت و بنزین روبرو شده و در جاده مانده اند، به وسیله یدک کش در فردیس
عوض نمودن و تعمیر کردن لوازمی هم چون شمع و وایر وسیله نقلیه مشتریان در محل، توسط یدک کش فردیس

مجوز های امداد در کرج

مجوز های امداد در کرج

امداد در کرج دارای مجوز رسمی در جهت امداد رسانی به مشتریان و بهبود حال ایشان می باشد. شرکت امداد در کرج، عضو انجمن صنفی شرکت های امداد خودروی کشور است. هزینه هایی که بابت تعمیر در محل و حمل خودرو مشتریان دریافت می کند، کاملا مطابق با تعرفه های نرخ اتحادیه رسمی کشور می باشد.

نکات مهم در حمل خودرو در فردیس

امداد در کرج جهت حمل خودرو به مشتریان عزیز، نکات مهم و ارزنده ای را بیان می کند که عبارتند از:

هنگامی که موتور خودروی شما روشن و یا گرم می باشد به هیچ عنوان درب رادیاتور را باز نکنند. چون برخی از رادیاتور ها نیاز دارند که هواگیری شوند و دمای آب در آن بالا است ممکن است دچار سوختگی شوند.
بهتر است تا حد ممکن ابزار و تجهیزات ضروری را با خود به همراه داشته باشند.
قبل از حرکت دادن خودروی خود، از روشن شدن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان کافی کسب نمایند.
مالکین خودرو ها حتما قبل از حرکت، از دارا بودن گوشی همراه و پاور بانک خود در سفر های درون شهری و برون شهری مطمئن شوند تا اگر مشکلی رخ داد، به وسیله اینترنت به وب سایت امداد در کرج دسترسی یافته و با کارشناسان ما  ارتباط برقرار نمایند.
دقت کنند که سیستم ترمز  دستی خودرو به درستی کار کند.
در مواقع بارندگی و برف که جاده لغزنده است با سرعت بالا رانندگی نکنند و در صورت داشتن سرعت بالا، هرگز از دنده های سنگین استفاده نکنند.
در مواقی که جاده ها شلوغ و پرتردد هستند، با خودرو های جلویی تا حد ممکن فاصله خود را حفظ نمایند.
قبل از رانندگی از دارو هایی که میزان هوشیاری را پایین می آورند استفاده نکنند.
مطمئن شوند که با خود آچار چرخ و زاپاس به همراه داشته باشند.
قبل از اقدام به مسافرت، حتما روغن های خودرو را چک نموده و در صورت نیاز تعویض نمایند.

برای در خواست یک کش در فردیس همین الان تماس بگیرید .

4 دیدگاه ها

  • از اینکه قیمت هاتون بسیار منصفانه بود گفتم کامنت براتون قرار بدم تا دوستان دیگه هم از خدماتتون استفاده کننن

    • خیلی ممنون رضایت شما باغث افتخار ماست

  • سلام خودرو من در بلوار شهدای فردیس متوقف شده ، به یدک کش نیاز دارم اما تعمیرکار هم میخام در صورتیکه خودرو تعمیر نشد،میخام با یدک کش حمل بشه

    • سلام دوست عزیز بله براتون اعزام میکنیم

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید