ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
امداد خودرو در کردان
برای در خواست امداد خودرو همین الان تماس بگیرید .

مناطق تحت پوشش ما برای امداد خودرو + کردان + کمالشهر + اتوبان کرج و جاده قدیم

امداد خودرو کردان [09302740016] امداد خودرو در کردان

امداد خودرو در کردان ✔ در سریع ترین زمان ممکن درمحل ✔ خودرو بر در کردان ✔ یدک کش در کردان ✔ تعمیر در محل ✔ تعمیر خودرو در کردان ✔ مکانیک خودرو در کردان ✔ در خدمتتان هستیم. برای در خواست امداد خودرو کافی است که با امداد خودرو در کرج تماس بگیرید ، ما در خدمتتان هستیم تا در صورت نیاز به امداد خودرو ، خودرو بر ، یدک کش و تعمیرات خودروتان در سریع ترین زمان ممکن عازم محل شویم.

شما میتوانید برای خدمات مختلف امدادی و تعمیر وسیله نقلیه تان باما تماس بگیرید برخی از خدمات ما مانند :

حمل  وسیله نقلیه با خودروبر

جرثقیل و یدک کش

انجام خدمات تعمیراتی و مکانیکی خودرو در محل

خرابی ماشین یا انتقال به تعمیرگاه

سوخت رسانی در محلی که سوخت خودروتان تمام شده است و نیاز به سوخت رسانی دارید

تعمیرات سیار مانند تعویض تسمه تایم

تسمه دینام

پمپ بنزین

دریچه گاز ترموستات

سیم کلاچ و سیم گاز

موتور فن شیلنگ رادیاتور

خدمات باطری به باطری برای روشن نشدن ماشین

تعویض تایر و پنچرگیری لاستیک و خدماتی از این دست به انواع خودروهای داخلی و خارجی همانگونه که گفتیم در هر ساعتی از شبانه روز و سریع ترینر زمان ممکن.

خدمات امداد خودرو در کردان با یک تماس

امداد خودرو در کرج مخصوص خدمات فوری حمل و نقل و تعمیر خودرو در مناطق مختلف کرج به صورت شبانه‌روزی و امدادرسانی سریع با تجهیزات کامل مانند : انواع خودرو بر و انواع یدک کش تجهیزات تعمیر ، تعویض قطعات خودرو ، لاستیک ، لنت ها، روغن، قطعات مختلف خودرو ، تعویض تسمه تایمینگ ، تسمه دینام ، پمپ بنزین ،دریچه گاز ترموستات، سیم کلاچ، رادیاتور و هرگونه خدمات دیگری که در جاده نیاز دارید را همگی انجام می دهیم خدمات ما برای انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد.

11 سال سابقه امداد خودرو در کردان

مهمترین فاکتور انتخاب امداد خودرو سابقه کار امداد خودرو می باشد امداد خودرو ما با بیش از ۱۱ سال سابقه کار در کرج جزء امداد خودرو های شناخته شده و پرکار در کرج می باشد که نشان از رضایت هموطنان عزیز از خدمات ما می باشد ما به صورت بومی تنها در مناطقی از کرج کار می کنیم تا بتوانیم به صورت متمرکز در سریع ترین زمان ممکن جهت تعمیر و انتقال خودروها به مقصد در محل مورد نظر شما حاضر باشیم در صورت نیاز به درخواست امداد خودرو با ما تماس بگیرید حتی اگر تصمیم تان برای درخواست امداد خودرو قطعی نیست قبل از درخواست امداد خودرو می توانید هر سوالی که از ما دارید بپرسید.

اگر ایراد به وجود آمده در وسیله نقلیه تان خیلی جدی و مشکل ساز نیست در صورت نیاز به راهنمایی میتوانید با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید و یا اینکه سوالتان را در همین صفحه از سایت به صورت کامنت از ما بپرسید ما با مجوز رسمی از اتحادیه در کرج فعالیت می کنیم و مشکلی از بابت خدمات امداد خودرو نداریم.

هزینه امداد خودرو در کردان

سوالی که ممکن است برای شما وجود داشته باشد این است که قیمت کار به چه صورت حساب میشود در مورد قیمت ها آنهم مطابق با تعرفه های اتحادیه می باشد قیمت ها طبق خدمات انجام شده برای شما محاسبه می شود به طور مثال در صورت حمل خودرو بر اساس میزان مسافت پیموده شده نوع وسیله نقلیه ای در حال حمل و نوع خودروبر یدک کش که برای شما فرستاده شده است محاسبه می گردد اگر سوالی در خصوص قیمت هم دارید از ما بپرسید ما سعی می کنیم تا جای ممکن منصفانه ترین قیمت ها را به شما بدهیم.

یدک کش در کردان

یکی از مهم ترین امکانات ترافیکی و ماشین آلات راهسازی، یدک کش و خودرو بر است. خودروهایی که به دلیل نقص فنی در کنار خیابان و جاده ها، متوقف می شوند و از حرکت باز می مانند، برای جابجایی و انتقال به تعمیرگاه، به یدک کش نیاز دارند.

موتور خودروهای یدک کش، باید از قدرت و توان بالایی برای حمل ماشین، برخوردار باشد. هم چنین بدنه و شاسی ماشین نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب ماشین خودرو بری مثل وانت و نیسان است.

خودرو بر در کردان

حمل کردن خودرو به کمک خودرو بر، به یک سری اصول و قواعدی نیازمند است که عدم توجه به این اصول، ممکن است در زمان جابجایی خودرو، آسیب و خسارت های غیرقابل جبران و بیشتری به خودرو وارد کند. به همین دلیل، کمک گرفتن از یدکش و خودرو بر سیار برای حمل خودرو در اتوبان ها و بزرگراه ها، بهترین عملکرد در این گونه شرایط است.

می توانید در مواقعی که در جاده های کردان در استان البرز به یدک کش نیاز داشتید، با یدک کش و خودرو بر در کردان، تماس بگیرید تا در زمانی کم در صحنه حاضر شوند و خودروی شما را تا رسیدن به محل مورد نظر، حمل کنند.

زیر نظر اتحادیه

روش کار ما بسیار ساده است و خیلی نیاز به توضیحات خاصی ندارد هر زمان که نیاز به خدمات امداد خودرو داشتید کافی است که با یک تماس با ما مشکل به وجود آمده خودرو تارا بیان کنید به طور مثال خودروی شما نیاز به تعمیرات دارد یا نیاز به حمل و نقل دارد تا ما خیلی سریع در محل حاضر شویم تعمیرات مورد نیاز خودروی شما را انجام دهیم و تمام

خدمات سوخت رسانی

اگر سوخت شما تمام شود، شما را با بنزین یا گازوئیل حرکت می دهیم.

در سریع ترین زمان ممکن

خدمات حمل و نقل مهم ترین خدمات امداد خودرو ما میباشد .

تعمیر در محل

ارائه دهنده خدمات تعمیرات ، حمل خودرو ، تعویض و تعمیر ، مکانیکی در محل و ...

پشتیبان شما در جاده

ارائه دهنده خدمات تعمیرات ، حمل خودرو ، تعویض و تعمیر ، مکانیکی در محل و ...

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2/5 - (2 امتیاز)
تماس بگیرید