ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
تعویض لاستیک در کرج
برای در خواست پنجر گیری سیار در کرج همین الان تماس بگیرید .

تعویض لاستیک در کرج

تعویض لاستیک در کرج می‌تواند برای شما فقط با گرفتن یک شماره در محل مورد نظر، بدون هیچ دردسری انجام شود. همکاران ما در امداد خودرو کرج تعویض لاستیک  را در هر محلی نیاز پیدا کنید به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.  در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این موضوع آشنا کنیم.

آشنایی با نحوه‌ی تعویض لاستیک در کرج

امروزه افراد برای جابجایی از اتومبیل شخصی خود استفاده می‌کنند به همین دلیل اهمیت نگهداری و تعمیر خودرو بیش از همیشه حس می‌شود.

 ممکن است برای هر راننده ای در کرج شرایطی پیش بیاید که در طول مسیر رانندگی، لاستیک اتومبیل پنچر شود و نیازمند به کمک کسی برای تعویض لاستیک در کرج شود.

همکاران ما در امداد خودرو کرج قادر هستند شما را در هر زمان از شبانه روز که نیاز به تعویض لاستیک داشته باشید  در اسرع وقت یاری دهند.

در حال حاضر همکاران ما  قادر هستند به عزیزانی که نیاز به تعویض لاستیک دارند خدمات دهند و فعلا در مناطق دیگر این امکان نیست. اگر نیاز به تعویض لاستیک پیدا کردید، کافی است با همکاران ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید. همکارانمان حداکثر ۱۵ دقیقه بعد، کنار شما هستند و خدماتی که شما نیاز دارید با انواع خودروبرو یدک کش در تمام مناطق و جاده های کرج ارائه می‌دهند

تعویض لاستیک در محل چه مزایایی دارد؟

این روز‌ها معمولاً تمام اعضای خانواده مشغله‌های زیادی دارند که این باعث می‌شود زمانی که از محل کار یا تحصیل به خانه برمی‌گردند، خستگی باعث شود نیاز داشته باشند این کار را به فرد یا افراد دیگری واگذار کنند؛ در چنین مواقعی همکاران ما در امداد خودرو کرج تنها با یک تماس در محل مورد نظر شما تعویض لاستیک را انجام میدهند.

همچنین ممکن است شما قصد رفتن به یک مراسم دارید  و ناگهان با لاستیک پنچر روبه رو شوید وبه دلیل داشتن لباس‌های رسمی و کمبود زمان، توانایی انجام این کار را نداشته باشید؛ مسلما چه چیزی از این بهتر که بتوانید تماس بگیرید که این کار را برای شما در همان محل انجام دهند.

یکی دیگر از شرایطی که همکاران ما در امداد خودرو کرج می توانند تعویض لاستیک را برای شما انجام دهند زمانی است که شما در یک اتوبان شلوغ گیر افتاده باشید یا شب هنگام در زمستان و یا در ظهر گرم تابستان باشید که امکان دسترسی به تعمیرگاه نباشد؛ در این مواقع هم ما می‌توانیم در محل حاضر شویم و خدمات تعویض لاستیک را برای شما انجام دهیم.

نکات مهم برای تعویض لاستیک

در این قسمت سعی داریم شما را با موارد مورد توجه در زمان پنچرگیری آشنا کنیم:

اگر با سرعت زیاد در جاده یا بزرگراه در حال حرکت هستید به آرامی سرعت خود را کم کرده و در اولین جای پارک که میبینید پارک کنید و چراغ خطر خود را روشن کرده تا رانندگان دیگر بتوانند شما را ببینند؛ سپس ترمز دستی را بکشید و سرنشینان را از اتومبیل خارج کنید. اگر در سطح شیب‌دار هستید حتماً یک سنگ را جلوی تایر عقب قرار دهید تا از ثابت بودن چرخ خودرو از روی جک یا اجر مطمئن شوید هرچند توصیه این است که در سطوح صاف هم این کار را انجام دهید.

 لاستیک زاپاس، جک و آچار چرخ را جلوی دست‌تان بگذارید؛ این وسایل در برخی اتومبیل‌ها در صندوق عقب و در بعضی نیز پشت در عقب یا درب پنجم ماشین می‌باشد. در خودرو‌های جدید به این نکته توجه کنید که لاستیک زاپاس از چرخ‌های اصلی کوچک‌تر است، حتماً قبل از استفاده از آن بروشور را مطالعه کرده باشید.

جک را زیر خودرو قرار دهید و اهرم را بچرخانید تا جایی که به اندازه‌ی کافی چرخ‌ها بالا بروند؛ به جای اهرم می‌توانید از پیچ گوشتی استفاده کنید. پیچ‌ها را با حرکت در جهت خلاف عقربه‌های ساعت باز کنید و با دو دست لاستیک‌ها را بیرون بکشید. لاستیک زاپاس را قرار دهید و مجددا پیچ‌های چرخ را ببندید در پایان جک را نیز جدا کنید.

سخن پایانی

امداد خودرو کرج یک سامانه‌ی آنلاین برای تعویض لاستیک در کرج می‌باشد؛ اگر نیاز پیدا کردید در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با ما تماس بگیرید. امداد خودرو دارای مجوز رسمی کار از اتحادیه است و می‌تواند به انواع وسایل نقلیه خدماتی مثل تعمیرات، تعویض لاستیک، سوخت‌رسانی و غیره انجام دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز
تماس بگیرید