ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .

جرثقیل خودروبر کرج | شماره جرثقیل خودروبر کرج : 09302740016

خودرو بر در کرج

جرثقیل خودروبر کرج 09302740016

جرثقیل خودروبر کرج با سابقه بیش ۱۲ سال کار امدادی در کرج در خدمت شما هستیم ، برای در خواست جرثقیل خودرو بر کافی است که بر روی شماره تماس کلیک کنید و به راحتی با تماس در خواست خود را جهت جرثقیل خودرو بر اعلام کنید.

درست‌ترین اقدام درهنگام خرابی وسایل نقلیه، تماس با شماره امدادخودرو و درخواست انتقال و حمل خودرو به وسیله خودروبر است. لازم به توضیح است که این روزها مراکز زیادی برای برطرف کردن مشکلات خودرو، تاسیس شده اند. این مراکز، آماده ی  امدادرسانی و حمل انواع وسایل نقلیه هستند. اگر می‌خواهید در مورد خدمات ویژه ای که ارائه می‌شود اطلاعات کسب کنید، در ادامه نکاته خوبی را خواهیم گفت.

حمل خودرو در کرج

جرثقیل خودروبر کرج

اگر در هر جایی از کرج نیاز به جرثقیل خودرو بر داشتید تنها با تماس گرفتن شماره موبایل 09302740016 درخواست خود را اعلام کنید.

و با اعلام موقعیت مکانی و اقدامات مورد نیاز جهت انتقال ، تعمیر و حمل خودرو تان ضمن اینکه نوع وسیله نقلیتان را برای ما مشخص میکنید ، سعی میکنیم که در کمترین زمان ممکن کارشناس خودرو را با تجهیزات لازم جهت انتقال خودرو عازم محل کنیم.

جرثقیل خودروبر کرج در سریع ترین زمان با تخصص و دانش روز

جابجایی تخصصی خودرو در کرج با حداقل ترین زمان به صورت شبانه روزی

خودرو بر در کرج

جرثقیل خودروبر کرج : 09302740016📞

یکی از مهم‌ترین تجهیزات امداد خودروها، یدک کش و خودروبر است. ممکن است که خودرو در اثر آسیب‌های ناشی از تصادف و یا نقص فنی در جاده، دیگر توانایی ادامه حرکت نداشته باشد و موتور آن خاموش شود.

در این‌ گونه مواقع، خودروبرها ماشین را تا تعمیرگاه های معتبر حمل می‌کنند، بهتر است بدانید که باید وزن خودروهای یدک کش از سایر وسایل نقلیه بیشتر باشد، استاندارد وزن خودروهای یدک کش تقریبا حدود دو تن است.

البته برای جابه جا کردن خودروها نمی‌توان از هر یدک کشی استفاده کرد. زیرا در این صورت، آسیب جدی به بدنه ی خودروها وارد می‌شود.

معمولا از خودروبرها برای حمل خودرو در فاصله ی کمتر از ۱۰ کیلومتر از کفی استفاده می‌شود. ولی برای مسافت‌های بیشتر از ۱۰ کیلومتر باید از خودروهای دیگری به عنوان یدک کش استفاده کرد. شما عزیزان میتوانید هم برای خدمات جرثقیل خودرو بر و هم یدک کش در کرج با ما تماس بگیرید.

شماره جرثقیل خودرو بر کرج  : 09302740016📞

 

چه مواقعی به جرثقیل خودرو بر نیاز پیدا میکنیم ؟

به طور کلی درشرایطی که موتور خودرو به دلیل اسیب‌های ناشی از تصادف و یا نقص فنی، خاموش شود. به گونه ای که دیگر توانایی حرکت را نداشته باشد و همچنین درهنگامی که شخص راننده، به‌دلیل ناتوانی بدنی، فاقد توانایی رانندگی باشد، می‌توان از خودروبر استفاده نمود.

چه مواقعی به خودرو بر نیاز پیدا میکنیم ؟

 بهتر است بدانید که درمواقعی که شخصی قصد اجاره خودرو خود را داشته باشد، می‌تواند از انواع خودروبرها برای جابجایی خودرو خود استفاده کند. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، زمانی که شخصی به دلایل سفری یا کاری، قصد انتقال خودرو خود را به مناطق دورتر از محل سکونت خود داشته باشد، می‌تواند از خودروبر استفاده نماید.

خرابی خودرو در جاده اتفاقی است که ممکن است هر لحظه اتفاق بی افتد ، گاهی با بروز حادثه و تصادف و گاهی با به مشکل خوردن خودرو در تجهیزات و قسمت های مختلفش از لاستیک ، سوخت و روغن گرفته تا قسمت های پیچیده‌تر خودرو همگی گاهی نیاز به تعویض دارند یا دچار خرابی میشوند که این اتفاق ممکن است در جاده رخ دهد.

برخی مواقع امکان رفع ایراد خودرو توسط خود ما یا کارشناس و مکانیک امداد خودرو در کرج وجود دارد اما در مواقعی هم به هر دلیلی شرایط رفع مشکل و تعمیر خودرو در کنار جاده وجود ندارد در مواقع این چنین یا مواقعی که خودرو ما در جایی گیر کرده یا دچار صانحه یا هر مشکل که خودرو متوقف کرده شده ما نیاز به جرثقیل خودرو بر داریم.

تا با کمک جرثقیل خودرو بر بتوانیم خودرو را تا محل مورد نظر حتی مسافت های طولانی در امنیت و سلامت کامل منتقل کنیم.انتقال خودرو به چندین روش انجام میشود برخی روش ها با بکسل کردن خودرو توسط خودرو های کوچک مانند نیسان است و برخی روش ها توسط خودرو های بزرگ ، خودرو کاملا بر روی جرثقیل خودرو بر سوار میشود و به محل مورد نظر منتقل میشود.

چه عواملی در هزینه خودروبر موثر است؟

چه عواملی در هزینه خودروبر موثر است؟

به طور کلی، عوامل مختلفی در هزینه خودروبر موثر است.‌ یکی از مهم‌ترین این عوامل، نوع برند خودروبر است. زیرا هر برندی باتوجه به خدمات پیشرفته ای که به رانندگان ارائه می‌دهد، هزینه متفاوتی دارد.

 باید بدانید که نوع خودروبر نیز در هزینه حمل خودرو، تاثیرگذار است. زیرا خودروبرهای بلندتر و جادار، قیمت بیشتری دارند. آخرین عامل موثر در هزینه خودروبر، هزینه تعمیر و نگهداری خودروبر و نوع قطعات یدکی  آن است. 

مراکزی که درهنگام رخ دادن مشکل برای خودرو، با آن‌ها تماس گرفته می‌شود، بایستی مهارت، تخصص و توانایی لازم را در حل مشکل فنی خودرو داشته باشند، در سریع‌ترین زمان ممکن به محل توقف جرثقیل خودرو برسند، تجهیزات کامل و کافی را برای حمل خودرو با سلامت و امنیت کامل را داشته باشند. 

ما همه ی این خدمات را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت، به تمامی مراجعین خود، ارائه می دهیم. هم‌چنین در این سایت‌های اینترنتی، تمامی نرخ و هزینه های حمل و انتقال خودرو قرار داده شده است. به گونه ای که اگر به خودروبر و یدک کش نیاز داشتید، ‌می‌توانید به شکل کاملا اینترنتی و از طریق سایت‌های مربوطه با اساتید این حوزه در تماس باشید. این افراد، راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

هزینه پرداختی برای خودرو بر

قیمت جرثقیل خودروبر کرج

برای اطلاع از قیمت حمل خودرو در کرج و قیمت در خواست جرثقیل خودرو بر در کرج که از هر کجا که در خواست بدهید هزینه ای را از شما بابت این خدمات میگیرد بستگی به عوامل مختلفی دارد ، بهتر است قبل از در خواست جرثقیل خودرو بر و برای اطلاع از قیمت ها نوع خودرو ، نوع خرابی خودرو و اقداماتی که نیاز دارین را در تماس به ما بگویید ، تا هزینه انجام کار برایتان مشخص شود.

برخی از عواملی که بر روی تعرفه و قیمت خدمات بستگی دارد میزان مسافتی است که خودرو حمل میشود ، نوع خودرو بر ، نوع وسیله نقلیه شما و مواردی از این دست بر دریافت هزینه بستگی دارد ، تعرفه ها و قیمت های ما تعرفه های مشخص طبق اتحادیه است و هزینه بالا از شما در یافت نمیشود.

آشنایی با انواع جرثقیل خودرو بر ها

در ادامه با انواع جرثقیل خودرو بر آشنا خواهیم شد ، این مورد به شما کمک میکند که با آشنایی درست با ویژگی های انواع خودرو ها آشنا بشید ، جرثقیل خودرو بر ها انواع مختلفی دارند از جمله جرثقیل  خودرو بر : یدک کش ، چرثقیل دار ، کامیونت میتوانیم اشاره کنیم.

علت تفاوت این جرثقیل خودرو بر ها این است که هر کدام بر اساس نوع آسیب دیدگی خودرو و مسافتی که باید خودرو را حمل کند بر این اساس مورد استفاده قرار میگیرند شما با شناخت نوع نیازتان ، یعنی مسافتی که نیاز دارید خودروتان حمل شود و میزان آسیب دیدگی که به خودرتان وارد شده است.

خودرو بر در کرج

خودرو های چرتقیل دار وزن زیادی دارند تا بتوانند خودرو را توسط چرثقیل بر روی کفیشان قرار دهند و خودرو آسب دیده را تا مسافت های زیادی حمل کنند.

جرثقیل خودرو های یدکش یا چرخگیر هم با استفاده از چرثقیل کوچکی که در پشتش دارد با کمک آن دو تا از چرخ های وسیله نقلیه ای که در جاده متوقف شده یا دچار هر صانحه یا تصادفی شده را بلند میکنند و جهت انتقال خودرو را حمل میکند.

سومین دسته از خودرو بر های کامیونت هم تفاوت خیلی زیادی با خودرو بر های چرثقیل دار ندارد فرقش این است که توسط چرثقیل بر روی کفی پشتش حمل نمیشود اگر دیده باشید این نوع جرثقیل خودرو بر ها که زیاد هم هستند و مورد استفاده زیادی قرار میگیرند ، به جای جرثقیل دارای کفی های متحرک هستند.

این کفی ها که متحرک هم هستند در هنگام انتقال خودرو باز میشوند و بر روی زمین قرار میگیرند ، این نوع خودرو بر های را بیشتر برای انتقال خودرو در فواصل طولانی مورد استفاده قرار میدهند ، برای انتقال خودرو هم همانگونه که گفته شد با قرار گرفتن کی متحرک بر روی زمین خودرو را به درستی بر روی کفی خودرو بر هدایت میکنند.

امنیت کدام یک از جرثقیل خودرو بر ها برای حمل و نقل خودرو بیشتر است ؟

از لحاظ امنیتی مخصوصا در مسافت های بالا قطعا خودرو های چرثقیل دار و کامیونت امنیت بالاتری را دارند و همانطور که نحوه حمل این جرثقیل خودرو بر ها را در جادها مشاهده کرده این ، میزان امنیت جابه جایی این خودرو بر ها را دیدید.

چرا خدماتمان تنها در کرج است ؟

خدمات تنها مختص به کرج میباشد تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن جهت کارهای امدادی و حمل و نقل خودرو نیرو و کارشناس های امدادی را جهت انتقال و حمل خودرو آسیب دیده عازم محل حادثه کنیم.

امنیت کدام یک از خودرو بر ها برای حمل و نقل خودرو بیشتر است ؟

انواع جرثقیل خودروبر کرج

این جرثقیل خودروبرها یکی از پراستفاده ترین و رایج‌ترین نوع یدک کش‌ها هستند. ظاهر این یدک کش ها به گونه ای است که یک اهرم در زیر چرخ‌های خود دارند.

مهم‌تربن وظیفه این اهرم، بلند کردن و حمل خودرو است. باید در نظر داشته باشید که این یدک کش‌های بلند کننده چرخ، با داشتن این اهرم هیدرولیکی، یکی از محبوب‌ترین نوع یدک کش‌ها محسوب می‌شوند.

  • جرثقیل خودروبرهای زنجیری

یکی دیگر از انواع یدک کش ها، که در گذشته بسیار پرکاربرد بوده است، یدک کش زنجیری است. این یدک کش‌ها به کمک یک سیم قوی و یا یک کابل، خودرو را حمل می‌کنند.

به گونه ای که این سیم یا کابل به شکل یک طناب عمل می‌کند و بخش جلویی خودرو را می‌کشد. سپس با حرکت یدک کش، خودرو جابجا می‌شود. این مدل یدک کش‌ها، معایب زیادی دارند. زیرا زنجیر آن‌ها به سپر خودرو متصل می‌شود و ممکن است که سپر خودرو تغییر شکل پیدا کند و یا حتی از محل خود کنده شود.

البته کمترین آسیب این نوع یدک کش‌ها به دلیل زنجیر محکم و بزرگی که به خودرو وصل می‌کنند، تغییر رنگ سپر ماشین است.

به  همین خاطر است که امروزه از این نوع یدک‌کش‌ها در مقایسه با بقیه، کمتر استفاده می‌شود.

  • جرثقیل‌های خودروبر

یکی دیگر از وسایلی که به جابه جایی خودروها می‌پردازد، جرثقیل است. این وسیله ها تنوع بالایی دارند و توان حمل بار آن‌ها نیز بسیار زیاد است. نوع ثابت این جرثقیل‌ها، جک دارند و با آن، خودرو را حمل می‌کنند. ولی جرثقیل سیار کارگاهی با کمک دکل به این کار را انجام می دهد.

انواع خودرو بر

جرثقیل‌ها از زمان‌های قدیم تا به الان، پیشرفت زیادی داشته اند و برخلاف گذشته، بسیار اصولی‌تر خودرو را حمل می‌کنند تا کمترین آسیب ممکن به خودرو وارد شود.

  • خودروبرهای کامیونی

یکی از محبوب‌ترین نوع یدک‌ کش‌ها، خودروبرهای کامیونی هستند که از آن‌ها درسراسر دنیا استفاده می‌شود. این وسیله ها، کمترین صدمه را خودرو وارد می‌کنند، به همین دلیل، معمولا برای حمل خودروهای گران‌قیمت و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیوی حمل کردن این خودروها بسیار ساده است. به گونه ای که این یدک کش‌های هیدرولیکی، یک سطح جدا کننده دارند که خودرو را از سطح زمین بلند می‌کند و بر روی کامیون قرار می دهد.

  • تریلرهای کفی

یکی از اصلی‌ترین و راحت‌ترین وسیله هایی که از آن‌ها برای امداد رسانی و حمل خودرو استفاده می‌شود، تریلرهای کفی هستند. این تریلرها، هیچ‌گونه دیواره ای در خود ندارند، به همین دلیل می‌توان از آن‌ها برای حمل انواع خودروهای سبک و سنگین، خودروهای راه سازی، کانتینرها، تجهیزات راه سازی، اقلام ساخت و ساز خانه مانند تیر آهن و میلگرد استفاده کرد.

  • نیسان خودروبر

یکی دیگر از جدیدترین و پرکاربردترین نوع خودروبرها، نیسان چرخ‌گیر است. این نوع یدک‌ کش، کمترین خسارت را به خودروها وارد می‌کند و امنیت حمل خودروی آن بسیار بالا است. چرخ گیر در این نیسان‌های خودروبر، همان قطعه ی آهنی است که بر روی جک قرار دارد و نیسان به کمک آن، خودروها را به سمت بالا می‌کشاند و آن‌ها را حمل می‌کند.

جرثقیل خودرو بر همانگونه که از اسمش مشخص و پیداست خودش وسیله نقلیه ای است که با تجهیزات ساخته شده در آن امکان حمل وسیله نقلیه دیگر به شکل مطمئن تر و استاندارد تری از روش های قدیمی مثل بوکسل کردن استفاده می شود.

هر زمانی که خودرو یا وسیله نقلیه شما بنا به هر علتی که ممکن است در جاده یا نقاط مختلف شهر به وجود بیاید متوقف شد و دیگر امکان راه اندازی خودرو نبود نیاز به خودرو بر دارد به طور کلی خودرو بر انواع وسایل نقلیه را با تجهیزات به کار رفته ای که دارد به شکل امنی حمل می کند.

برای درخواست جرثقیل خودرو بر در هر ساعتی از شبانه روز کافی است که با ما تماس بگیرید.

جرثقیل خودرو بر همانطور که از نامش پیداست برای حمل خودرو و انتقال خودرو از مکانی به مکان دیگر استفاده می شود. خودرو بر ها انواع و اقسام مختلفی دارند که برخی از آنها مخصوص امدادرسانی در جاده هستند و توسط یدک کش یا خودرو بر های کفی با استفاده از تجهیزاتی که دارند وسایل نقلیه هایی که در جاده دو سال توقف شدند را به تعمیرگاه یا مکان دیگری انتقال می دهند.

هر زمانی که خودرو شما در جاده متوقف شده بود و امکان تعمیر و راه اندازی خودرو نبود میتوانید درخواست حمل خودرو با خودرو بر دهید ، خودرو بر ها همچنین برای حمل وسایل نقلیه ای که بنا به هر دلیلی محدودیت جابجا کردن وسایل نقلیه که خراب یا قدیمی شده اند و امکان راه اندازی ندارند همچنین خودروهای صفر خریداری شده و حمل خودرو هایی که در جاده تصادف کردند استفاده می شود.

باید درنظر داشته باشید که استفاده از جرثقیل خودروبر برای حمل و انتقال خودرو، این امکان را به شما می‌دهد تا در انرژی و زمان خود صرفه جویی کنید و خیلی سریع‌تر و بهتر، خدمات مکانیکی دریافت نمایید.

2 دیدگاه ها

  • سمته سد کرج خودروم نیاز به جابه جایی داره، شما خودرو بر میفرسین ؟؟؟؟

    • سلام بله ، تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید