ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
امداد خودرو در فردیس

امداد خودرو در فردیس | خودرو بر در فردیس 09302740016

عمده ترین این خدمات در امداد خودرو فردیس اعم از پنچرگیری، تعویض لنت و روغن، لاستیک، دیسک و صفحه و سوخت رسانی می باشند.

امداد خودرو به شما کمک می کند تا در صورتی که در جاده خودرو و وسیله نقلیه شما متوقف شد ...

برای درخواست امداد خودرو کرج ، تعمیر و حمل انواع خودرو های سواری داخلی و خارجی کافی است که باما تماس بگیرید .

امداد خودرو به شما کمک می کند تا در صورتی که در جاده خودرو و وسیله نقلیه شما متوقف شد امکان حمل یا تعمیر خودرو در محلتان را داشته باشید .

کادر حرفه ای ما به صورت بومی در کرج مشغول خدمات امداد رسانی می باشد یکی از مناطق تحت پوشش ما برای خدمات امداد خودرو فردیس است .

خدمات ما شامل کلیه خدمات حمل و نقل با انواع خودروها و تجهیزات حرفه ای مانند یدک کش و خودروبر است .

همچنین برای تعمیر خودرو در محل توقف خودرو آماده هستیم تا کارشناس حرفه ای و متخصص به تعمیر خودرو شما را با تجهیزات لازم به محل توقف خودرو برسانیم .

خدمات ما شامل تعویض قطعات خودرو مانند : قطعات لاستیک موتور ، سوخت رسانی ، تعویض روغن و غیره می باشد ، قیمت های خدمات ما مطابق و مناسب طبق اتحادیه بوده برای مطلع شدن از تعرفه ها میتوانید با ما تماس بگیرید و درخواست خودتان را اعلام کنید .

اجرت و هزینه سرویس کار مطابق با مشکل وسیله نقلیه شما و در صورتی که خودرو نیاز به هم حمل داشته باشد با توجه به مسافت خودروی حمل شده همینطور به نوع یدک کش و خودروبر بستگی دارد .

در خواست امداد خودرو

خدمات امداد خودرو ما در فردیس

وسایل نقلیه در هنگام بروز مشکل در جاده، به امداد رسانی و کمک نیاز دارند که عمده ترین آن ها عبارتند از: پنچر گیری، سوخت رسانی، تعویض لنت و روغن و لاستیک و دیسک و صفحه و غیره.

در امداد خودرو، همه ی امداد گران باید برای ایجاد احساس آرامش و امنیت بیشتر و خدمات رسانی بهتر برای رانندگان، علاوه بر کارت شناسایی و لباس فرم و مدرک تخصصی، باید امکانات و ابزارآلات کاملی مثل جعبه بوکس، آلن، جک و خدمات مصرفی مثل هرزگرد، تسمه دینام، سیم گاز، پمپ بنزین، سیم کلاچ، ماهک دنده، فیوز، کائوچوی کلاچ، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ بخاری، شلنگ آب و غیره را به همراه داشته باشند.

اگر ماشین شما در جاده های شهرستان فردیس در استان البرز، دچار مشکل شد، تماس با مراکز امداد خودرو در فردیس، بهترین راه حل است تا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و به رفع مشکلِ خودروی شما بپردازند.

امداد خودرو در فردیس

افراد خودرو ران می‌توانند درصورت رخ دادن مشکلات برای وسیله نقلیه خود  به طوری که خودروی آن‌ها توانایی حرکت نداشته باشد، با مراکز امداد خودرو تماس برقرار کنند.

امداد خودرو فردیس

در سال های گذشته شهر ها وسعت کمتری داشتند، همانند امروز پر جمعیت نبودند، افراد زیادی خودروی شخصی نداشتند، به طور کلی تردد خودرو در سطح شهر کمتر بود و اغلب افراد از حمل و نقل عمومی استفاده می کردند، اما در حال حاضر با افزایش جمعیت و تعدد خودرو های شخصی بر میزان چالش ها، تصادفات و نقص فنی خودرو ها نیز افزوده شده است. معیوب شدن گاه به گاه خودرو ها، موجب شده است که افراد نیاز به خدمات امداد خودرو پیدا کنند.

بسیاری از افراد هنگامی که دچار نقص فنی خودرو می شوند، نمی دانند چه واکنشی نشان دهند و از رانندگان دیگر درخواست کمک می کنند، اما با وجود امداد خودرو فردیس دیگر نیازی به این کار نیست و شما می توانید به راحتی از خدمات جاده ای با کیفیت شرکت بزرگ و معتبر امداد در کرج بهره مند شوید. افرادی که ساکن فردیس کرج هستند یا در این منطقه رفت و آمد دارند، اگر دچار نواقص و مشکلات در سیستم فنی خودروی خود شدند، می توانند به راحتی و از طریق یک تماس کوتاه با کارشناسان، از خدمات امداد خودروی ما استفاده نمایند.

رانندگان عزیز در صورتی که خودرویشان دچار نقص فنی شود و نتوانند آن را حرکت دهند، در هر ساعتی از شبانه روز و هر مکانی از فردیس که باشند فرقی نمی کند، می توانند به راحتی با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی امداد در کرج تماس بگیرند. نیرو های امدادی ماهر و متخصص ما در مدت زمان کوتاهی و به سرعت در محل حادثه حاضر شده و مشکلات و نواقص خودروی شما را برطرف کنند. فرقی نمی کند که چه خودرویی باشد اگر پنچر شده است، روغن ریزی دارد، جوش آورده است یا هر مشکل دیگری که نمی توانید خودرو را حرکت دهید، کافیست از خدمات ویژه امداد خودرو فردیس استفاده کنید.

امداد خودرو

به عنوان مثال، زمانی که خودرو به دلیل بارش‌های شدید برف و باران و یا توفان، تصادفات جاده ای، خاموش شدن ناگهانی موتور و غیره قادر به حرکت کردن نباشد، درست‌ترین اقدام در آن شرایط، تماس با مراکز امداد خودرو است.

شما می‌توانید درصورت رخ دادن مشکل در جاده های شهرستان فردیس، با مراکز امداد خودرو فردیس تماس بگیرید. این افراد برای برطرف کردن نقص‌های فنی خودرو و ارائه خدمات خودرویی، خیلی سریع در صحنه حادثه حاضر می‌شوند.

 شماره تماس امداد خودرو فردیس

در برخی مواقع پیش بینی نشده برای خودروی شما مشکلاتی ایجاد می شود که ناچار می شوید با شرکت امداد خوردو تماس بگیرید. مواردی هم چون خرابی خودرو، سوانح و تصادفات از جمله موارد غیر قابل پیش بینی محسوب می شوند. اگر شما در یک روز تعطیل با خودروی دیگری تصادف کردید و یا در بین راه خودروی شما به هر دلیلی خاموش کند، در این شرایط همه تعمیر گاه ها بسته هستند و چون روز تعطیل است، خودروی دیگری در جاده وجود ندارد که از او درخواست کمک کنید، در این شرایط بهترین گزینه بهره مندی از خدمات امداد خودرو فردیس است که می تواند نجارت بخش شما باشد. کارشناسان ما در تمامی ساعات، روز های هفته و ایام تعطیل و غیر تعطیل در خدمت شما عزیزان هستند، تنها کافیست با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی امداد در کرج تماس بگیرید تا نیرو های امدادی ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به شما رسانیده و مشکل خودرویتان را برطرف نمایند.

نوع تجهیزات امداد خودرو فردیس

امداد خودرو فردیس از تجهیزات مختلفی هم چون جرثقیل، چرخ گیر، نیسان یدک کش و خودرو بر کفی برخوردار می باشد و قادر است که خودروی شما را به مراکز بیمه، نمایندگی ها، تعمیرگاه های مجاز، پمپ بنزین و یا پارکینگ نیروی انتظامی انتقال دهد.

دریافت خدمات امداد در کرج

نیرو های امدادی ما انواع خودرو های ایرانی، چینی و خارجی را در بالاترین سطح کیفی تعمیر می کنند. جهت دریافت خدمات سرویس حرفه ای و عوض کردن قطعات مصرفی هم چون باتری، دینام، استارت، روغن موتور، روغن گیربکس و غیره، کافیست با شماره تلفن های درج شده در وب سایت اینترنتی امداد در کرج تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند.

برای در خواست امداد خودرو همین الان تماس بگیرید .

4 دیدگاه ها

  • 👌👌👌👌👌👌👌👌

    • 🙏🙏🙏🙏

  • امداد خودروهای کرمان موتورم انجام میدین؟؟

    • سلام وقت بخیر با هزینه بله

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید