ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .

 امداد خودرو در گوهردشت کرج ( امداد خودرو در کرج ) می باشد که در کلیه شهرهای کرج مانند گوهردشت در هر ساعتی از شبانه روز امداد رسانی می کند ، چنانچه در هر ساعتی از شبانه روز وسیله نقلیتان به مشکل فنی و یا نقصی در حرکت ، سوخت ، عملکرد موتور ، چرخ های و … خورد که نیازمند امداد رسانی ، تعمیر و سوخت رسانی در محل بودید کافی است که با ما تماس بگیرید ، امداد خودرو با تجربه سالها امداد رسانی در کرج و گوهردشت سعی می تواند که در سریعترین زمان ممکن برای امداد رسانی وسیله نقلیه تان در محل حاضر باشد .

تمام شدن بنزین، خالی شدن باتری ماشین، روشن نشدن ماشین، خراب شدن تسمه تایم، خرابی گیربکس ماشین، نداشتن آب و جوش آوردن خودرو و غیره، از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است برای خودرو در جاده رخ دهد. در صورت بروز این ایرادات برای خودرو است که به امداد خودرو برای حل این مشکلات، نیاز است.

شهرستان گوهردشت در استان البرز قرار دارد. در شرایط رخ دادن مشکل برای ماشین در جاده های این شهرستان، می توان با امداد خودرو گوهردشت تماس گرفت تا خیلی سریع در محل حاضر شود و نقص فنی به وجود آمده برای خودرو را حل نماید.

مناطق تحت پوشش ما برای امداد خودرو + کردان + کمالشهر + اتوبان کرج و جاده قدیم

 

خدمات امداد خودرو کرج گوهردشت شامل امدادرسانی، تعمیر و سوخت رسانی در محل است.

طبیعتا چون شهرستان گوهردشت در استان البرز قرار دارد، خدمات امداد خودرو کرج گوهردشت نیز شامل خودروهایی می شود که در جاده های این منطقه و شهرستان به امدادرسانی نیاز دارند.

امداد خودرو کرج گوهردشت

انواع خدمات امداد خودرو در کرج گوهردشت

شما میتوانید برای خدمات مختلف امدادی و تعمیر وسیله نقلیه تان باما تماس بگیرید برخی از خدمات ما مانند :

حمل  وسیله نقلیه با خودروبر

جرثقیل و یدک کش

انجام خدمات تعمیراتی و مکانیکی خودرو در محل

خرابی ماشین یا انتقال به تعمیرگاه

سوخت رسانی در محلی که سوخت خودروتان تمام شده است و نیاز به سوخت رسانی دارید 

تعمیرات سیار مانند تعویض تسمه تایم 

تسمه دینام 

پمپ بنزین

دریچه گاز ترموستات 

سیم کلاچ و سیم گاز 

موتور فن شیلنگ رادیاتور 

خدمات باطری به باطری برای روشن نشدن ماشین 

تعویض تایر و پنچرگیری لاستیک و خدماتی از این دست به انواع خودروهای داخلی و خارجی همانگونه که گفتیم در هر ساعتی از شبانه روز و سریع ترینر زمان ممکن .

چه زمانی به امداد خودرو نیاز پیدا میکنیم ؟

ماشین‌ها در مواقع رانندگی ممکن است خراب شوند، لاستیک‌ها ممکن است که پاره شوند، چراغ‌ ها های خودرو ممکن است که از کار بی‌افتند، باتری‌ ماشین برخی مواقع از کار می افتد و خودرو روشن نمیشود ، سوخت خودرو برخی مواقع قبل از رسیدن به پمپ بنزین تمام می‌شود، چرخ‌ها بر اثر اتفاق در جایی گیر می‌کنند، کلیدها در داخل خودرو قفل می‌شوند . در حین رانندگی انواع تصادفات و حوادث جاده ای هر روز اتفاق می افتد و هیچ وقت در زمان مناسبی نیست.

در صورت بروز هر گونه اتفاق و خرابی های ذکر شده و هر مشکل دیگه ای که وسیله نقلیه تان را دچار توقف در جاده کرده با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن برایتان امداد خودرو بفرستیم . ما دائماً در دسترس هستیم و به صورت بومی تنها در شهر کرج کار میکنیم تا در سریع ترین زمان ممکن افرادی را که نیاز به امداد خودرو دارند پوشش دهیم ، ما در صورت امکان، اولویت را برای حل مشکل در محل قرار می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با ماشین شخصی خود به جاده ادامه دهید ، و حتی از سفر به تعمیرگاه خودرو صرفه‌جویی کنید

در صورتی که امکان راه اندازی خودرو در جاده وجود نداشت وسیله نقلیتان را با استفاده از خودرو بر یا یدک کش با امنیت و سلامت کامل حمل میکنیم .اگر نیاز به خدمات دیگری برای وسایل نقلیه تان دارید ، که ما در اینجا عنوان نکردیم نگران نباشید کافی است که با ما تماس بگیرید و نیاز خود را به هر نوع خدمات امدادی توضیح بفرمایید تا در صورته ممکن مشکل وسیله نقلیه تان را برطرف کنیم . 

برای اینکه ما بتوانیم در هر کجای شهر گوهردشت و کرج که در هر ساعتی از شبانه روز وسلیه نقیلتان دچار مشکلی شده باشد به شما امدادرسانی کنیم کار سخت و مشکلی ندارید زیرا می توانید در هر لحظه‌ای از طریق گوگل وارد سایت امداد خودرو شوید و با ما تماس بگیرید همچنین برای راحتی بیشتر شماره تماس با امداد رسانه خودرو را در تلفن تان ذخیره کنید .

با بالا رفتن  تعداد وسایل نقلیه و استفاده عموم مردم از وسیله های نقلیه شخصی متاسفانه ممکن است در مواقع خاصی که ماشین دچار حادثه ای میشود و نقص‌های فنی در خودرو بوجود می آید ، حرکت خودرو را متوقف کند ، این مشکل هر لحظه برای هر خودروی در حین رانندگی ، مسافرت و یا رفت و آمد های روزانه در سطح شهر به وجود بیاید ، بنابراین وجود امداد خودرو با تجربه و آشنا به مسیر و مباحث فنی ، باعث میشود که مشکل خودرو ما سریع تر و بهتر رفع شود .

زمانی که به امداد خودرو نیاز داریم.

وجود امداد خودرو به این خاطر است که نمیشود همیشه صد در صد پیش بینی کرد وسیله نقلیه ما چه موقعی دچار نقص فنی یا هر نوع مشکل ای میشود که ما قبل از مسافرت و یا اقدام به رانندگی به تعمیرگاه برویم و مشکل وسیله نقلیه مان را حل کنیم بلکه ممکن است در جایی وسیله نقلیه ما خراب شود که دسترسی به تعمیرکار مشکل است یا از ما فاصله ای دور یا نزدیک دارد و خودرو ما شرایط حرکت کردن را ندارد اینجا ما نیاز به امداد خودرو داریم تا در سریعترین زمان به جایی که خودرو ما متوقف شده است برسد و وسیله نقلیه ما را تا نزدیکترین تعمیرگاه حمل کند یا در همان جا مراحل تعمیر خودرو ، سوخت رسانی یا هر مشکل دیگه ای را انجام دهد .

بنابراین نیاز به امداد خودرو همیشه برای رانندگان وسیله نقلیه شامل لازم بوده است امداد خودرو بیش از ۱۲ سال است که در کرج امداد رسانی می کند بنابراین با تجربه بالا و آشنایی به مسیر و تعمیر و حمل انواع خودرو در خدمت شما می‌باشد . اگر در در هر زمان و مکانی که خودرو تهران دچار نقص فنی شد عجله نکنید و دچار استرس نشوید و با ما تماس بگیرید ممکن است ایراد وسیله نقلیه تان با راهنمایی تلفنی حل شود یا نیازمند حضور فیزیکی امدادگران ما در محل برای رفع ایرادات و مشکل خودروی شما باشد .

برخی از اشتباهاتی که مردم به جای سپردن آن به امداد خودرو انجام میدهند :

گاهی برخی افراد به دلیل اینکه عجله دارند ، به دلیل به وجود آمدن نقص فنی در خودرو دست به اقداماتی میزنن که کار را برای خودشان و درست شدن وسیله نقلیه نشان زمان برتر می کنند ، بنابراین بهتر است اگر تجربه کافی در رفع ایراد وسیله نقلیه ندارین ، اقدام عجولانه ای نکنین و با ما تماس بگیرید اگر رفع مشکل خودروی شما توسط خودتان قابل حل باشد امدادگران ما شما را راهنمایی می کند یا در غیر این صورت به محل خرابی وسیله نقلیه در کمترین زمان حاضر می شود.

 اگر خودروی شما در شهر گوهردشت خراب شده است و قصد دارین تا رساندن وسیله نقلیه و اولین تعمیرکار خودرو ، خودرو تان را هول بدهید بهتر است این اقدام را در صورت طولانی بودن مسیر انجام ندهین زیرا خود این عامل ممکن است باعث به وجود آمدن مشکلات جدید تری بشود ،اما یکی دیگر از روش های پر ریسک و خطرناکی که در بین رانندگان وجود دارد بکسل کردن وسیله نقلیه می باشد به این روش کرد خودرویی که سالم است و حرکت می کند با طناب یا زنجیر خودرویی که دچار خرابی شده و روشن نمی شود را تا مقصد می کشاند این روش روشه غیر اصولی و خطرناکی است که ممکن است باعث تصادف و در رفتن خودرو میشود.

 همینطور بکسل کردن ماشین در برخی مواقع که چرخ ها قفل شده باشند یا اتفاق خاصی در گیربکس یا قسمت های دیگر خودرو وجود داشته باشد بکسل کردن شدت خرابی را بیشتر میکند.از اینکه خودروی شما دچار نقص یا مشکلی به امید اینکه هیچ موقع خود را امتحان دچار نقص و مشکل این شود که از مسافرت یا فعالیت های روزانه خود جا بمانید اما اگر خودروتان دچار مشکل شد ما سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن به رفع شدن مشکل خودرو تان کمک کنیم.

امداد خودرو در گوهردشت

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1.2/5 - (9 امتیاز)
تماس بگیرید