ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .

شماره یدک کش کرج {09302740016} بهترین یدک کش کرج ✔

برای در خواست یدک کش بر همین الان تماس بگیرید .

 

یدک کش در کرج


امداد در کرج دارای سابقه ای طولانی در جهت امداد رسانی به رانندگان عزیز در جاده و بزرگراه های کرج می باشد. اگر به خدمات نیرو های امدادی ما در جهت جا به جایی و حمل توسط یدک کش نیاز داشتید، کافیست با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید تا از خدمات جامع و با کیفیت امداد رسانان ما بهره مند گردید. نیرو های متخصص و با تجربه ما در سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و به بهترین نحو ممکن خدمات خود را به شما عزیزان عرضه می کنند.
امداد در کرج با دارا بودن مدرن ترین تجهیزات و متخصص ترین افراد در جهت امداد رسانی در جاده ها، بزرگراه ها و تمامی خیابان های داخلی کرج در صورتی که به تعمیرگاه جهت تعمیر خودروی خود دسترسی نداشتید در خدمت شما عزیزان می باشد. اگر نیاز به یدک کش و خودرو بر کرج داشتید، با مراجعه به وب سایت ما درخواست خود را ثبت نمایید.
خدمات امدادی ارائه شده از سوی یدک کش های ما در کرج شامل سوخت رسانی، تعمیر خودرو در محل، تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض لاستیک، پنچر گیری و هر نوع خدمات در رابطه با تعمیر و تعویض قطعات خودرو نیاز داشتید را شامل می شود. نیرو های ما در کمال امنیت و سلامت، خودروی شما را از هر نقطه ای در کرج که باشد به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز حمل می کنند و در قبال آن هزینه ای مناسب و طبق تعرفه اتحادیه امداد خودرو دریافت می کنند.

مناطق تحت پوشش ما برای امداد خودرو + کردان + کمالشهر + اتوبان کرج و جاده قدیم

 

 

یدک کش در کرج

امداد در کرج از سابقه و تجربه ای فراوان در زمینه ارائه خدمات امدادی در داخل جاده ها و بزرگراه های کرج برخوردار می باشد. در صورت نیاز به خدمات یدک کش در کرج و حمل و جابه جایی خودرو های شما در صورت خرابی، نقص فنی و یا سانحه با شماره های درج شده در وب سایت امداد در کرج تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن از خدمات با کیفیت نیرو های امدادی ما بهره مند شوید.

یدک کش در کرج باید علاوه بر داشتن تجربه و تخصص لازم در حل مشکل فنی خودرو برای راه افتادن مجدد خودرو به اصولی ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن باید تجهیزات امدادی لازم را داشته باشد ، تجهیزات امدادی مهمترین فاکتور یدک کش برای خودرویی است که در کنار جاده ، داخل شهر ، بزرگراه ، آزادراه و هر جایی دور از تعمییرگار خراب شده باشد است. برای در خواست یدک کش و خودرو بر کرج کافیست با ما تماس بگیرید : 09302740016📞

در خواست یدک کش و امداد شماره تماس _ 09302740016

با تجهییرات امدادی  :

  1. امکان سوخت رسانی به خودرو وجود دارد.
  2. امکان تعمیرات خودرو در همان محل وجود دارد.
  3. شرایط تعویض روغن وجود دارد.
  4. شرایط تعویض لنت و لاستیک انواع خودرو ها وجود دارد.

و کلیه خدمات تعمییراتی و تعویض وسایل خودرو در خیلی مواقع در محل خرابی خودرو وجود دارد ، اما اگر خودرو به تعمییرات اساسی نیاز داشت یا بهر دلیلی بهتر بود که خودرو خارج از محل حادثه و توقف تعمیر شود در این شرایط ، امداد خودرو است که توانایی دارد با استفاده از تجهیزات لازمی که دارد.

خدمات یدک کش با خودروهای ایمن

خودرو را در امنیت و سلامت کامل در زمان کم با استفاده از یدک کش و تجهییزات دیگر از محل حادثه و توقف خارج کند و به تعمییرگاه ، نمایندگی یا هر جایکه شما درخواستش را به امداد خودرو بدهید انتقال دهد.

با پیشرفت و گسترش صنایع خودرو سازی و با توسعه فناوری های مدرن، امروزه بسیاری مردم برای رفت و آمدهای خود، از خودروهای مختلفی استفاده می‌کنند. اما گاهی اوقات درهنگام استفاده در جاده ها، خودروها به نقص فنی دچار می‌شوند و دیگر قادر به ادامه حرکت نیستد. در این‌گونه مواقعی است که حضور یدک کش برای جابجایی خودرو به نزدیک‌ترین مکانیک، ضرورت دارد.

بهتر است بدانید که درست‌ترین عملکرد درهنگام خراب شدن وسائل نقلیه، تماس با شماره خودروبر و درخواست حمل خودرو به وسیله یدک‌کش سیار از مراکز امداد خودرو و خودروبر است. اگر قصد دارید در مورد خودروهای یدک کش و خدمات ویژه ای که ارائه می دهند، اطلاعات ویژه کسب کنید، خواندن این مقاله، پیشنهاد خوبی برای شما است.

یدک کش چیست؟ و چه امکاناتی دارد ؟

یدک کش چیست؟

یدک کش نوعی خودرو در وزن‌ها و اندازه های مختلف برای جابجایی وسائل نقلیه است. دراغلب اوقات، دستگاه یدک کش نوعی وانت بار با وزن بیشتر از ۲ تن است. خودروهای یدک کش درهنگام خرابی وسائل نقلیه در جاده ها، وظیفه ی حمل خودرو را برعهده دارد. این خودروبرها، وسیله نقلیه را تا رسیدن به مکان امن و یا مطمئن‌ترین تعمیرگاه حمل می‌کنند.

خدمات یدک کش در کرج

امداد خودرو در کرج به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات امدادی در کرج میباشد ، در هر زمانی که نیاز به یدک کش داشتید در خدمتتان هستیم ، برای ثبت درخواست یدک کش فقط از طریق تماس یا پیام در واتس آپ درخواست خود را مبنی بر فرستادن امداد خودرو در محل به ما اعلام کنید ، ما در حاله حاضر فقط قادر به ارسال یدک کش برای همشهری های عزیز در کرج و همچنین عزیزانی که در کرج نیاز به امداد خودرو دارن هستیم.

یدک کش در کرج

از آنجا که هم شما و هم تلاشمان بر این است تا در حداقل ترین زمان ممکن در محل توقف شدن خودرو تان حضور داشته باشیم ، تا تعمییر و یا حمل و نقل را برای وسیله نقلیتان انجام بدهیم ، به همین خاطر اگر نتوانیم در زمان مناسب خدمتتان برسیم از قبول درخواست امدادی خودداری میکنیم به همین خاطر عذر ما را بپذیرید زیرا در مواقعی شاهد ترافیک درخواست ها برای امداد خودرو میشویم که گاهی کارشناسان امدادی ما بنا به هر دلیله ممکنی طول میکشد تا به محل برسند ، بنابراین عذر ما را بپذیرید.

انواع یدک کش

باتوجه به اینکه انواع مختلفی یدک کش وجود دارد، شما باید در هنگام تماس با مراکز امداد خودرو، میزان آسیب‌های وارد شده به خودرو را به کارشناسان مربوطه اطلاع دهید.در این صورت، این کارشناسان، مناسب‌ترین و بهترین نوع یدک کش را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کنند.

زمان استفاده از خدمات یدک کش

زمان استفاده از خدمات یدک کش

درست ترین، ایمن‌ترین و مناسب‌ترین اقدام رانندگان خودروها در زمان‌هایی مانند تصادف که موتور خودروی آن‌ها دیگر روشن نمی‌شود و یا هنگامی که وسیله نقلیه آن‌ها به دلیل بارش شدید برف و باران و یا توفان، در گِل فرو رفته و قسمت‌هایی از خودرو مانند لاستیک‌ها، در جایی گیر کرده باشد، به طوری که خودروی آن‌ها دیگر قادر به حرکت کردن نباشد و برای اینکه کمترین صدمه ای به خودرو وارد شود، تماس با مراکز امداد خودرو واجب است.

در همچنین لحظاتی است که می‌توان از یدک کش‌ها کمک گرفت. زیرا یکی از اصلی‌ترین خدمات در امداد خودروها، یدک کش است.

وسیله مناسب برای یدک کش کردن خودرو

وسیله مناسب برای یدک کش کردن خودرو

باتوجه به اینکه امروزه انواع مختلفی یدک کش وجود دارد، شما بایستی در زمان تماس با مراکز امداد خودرو، مقدار آسیب‌های وارد شده به خودرو را به کارشناسان این حوزه اطلاع دهید.

در این صورت، کارشناسان، بهترین و مناسب‌ترین وسیله برای یدک کش کردن خودرو را برای شما ارسال می‌کنند. این یدک کش‌ها عبارتند از: خودروبرهای بلند کننده چرخ، خودروبرهای زنجیری، جرثقیل‌های خودروبر، یدک کش‌های کامیونی، تریلی های کفی و نیسان و غیره

اصول و نکات یدک کش کردن خودرو

اصول و نکات یدک کش کردن خودرو

یدک کش کردن خودرو اصول و نکاتی دارد که بایستی به این نکات توجه کرد تا مشکلی برای خودرو بوجود نیاید. نخستین نکته ای که باید به آن دقت کرد، این است که راننده یدک کش گواهینامه رانندگی و تجربه کافی را در بالابردن خودرو برای حمل، را داشته باشد.

هم‌چنین باید یدک کش تمامی تجهیزات لازم را برای ثابت نگه داشتن خودرو به همراه داشته باشد و درهنگام جابجایی خودرو از آن‌ها استفاده نماید.

لازم به توضیح است که بسیاری رانندگان تصور می‌کنند که درهنگام نقص و توقف خودرو در جاده ها، بهترین یدک کش، در دسترس‌ترین یدک کش است. این تفکر کاملا اشتباه است. زیرا متاسفانه امروزه برخی یدک کش‌ها بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی، اقدام به حمل خودرو می‌کنند. پس انتخاب معتبرترین یدک کش، دراولویت قرار دارد، تا از رخ دادن خسارت‌های احتمالی دیگر برای خودرو، جلوگیری شود.

قوانین مهم در یدک کشی خودرو

قوانین مهم در یدک کشی خودرو

اگر قصد استفاده از خودروی یدک کش را دارید، باید به قوانین یدک کشی آگاهی داشته باشید و آن‌ها را رعایت نمایید. این نکته ها عبارتند از:

  • یدک کش کردن وسایل نقلیه تنها در زمانی بلامانع است که نور و روشنایی کافی وجود داشته باشد.
  • داشتن توان و نیرو کافی برای جابجایی خودرو توسط انواع یدک کش‌ها، ضرورت دارد.
  • داشتن گواهینامه معتبر برای رانندگان خودروهای آسیب دیده، بسیار ضروری است.
  • یدک کش‌ها هم‌زمان توانایی حمل کردن بیش از یک خودرو را ندارند.
  • داشتن بیمه شخص ثالث برای خودروهای یدک کش، بسیار اهمیت دارد. به طوری که درهنگام خسارت‌ دیدن خودرو، بیمه تمامی هزینه های وارد شده به وسایل نقلیه حمل شده را جبران کند.

چرا یدک‌کش امداد حبیبی؟

چرا یدک‌کش امداد حبیبی؟

مراکز یدک کشی که در زمان بوجود آمدن مشکل برای خودرو، با آن‌ها تماس برقرار می شود، بایستی مهارت، تخصصی، تجربه و توانایی کافی را در جابجایی خودرو داشته باشند، در سریع‌ترین زمان ممکن به محل توقف وسایل نقلیه در جاده ها برسند.

تجهیزات کامل و لازم را برای حمل خودرو با امنیت و سلامت  کامل داشته باشند. باید بدانید که مرکز امداد حبیبی، تمامی این ویژگی‌ها را دارد و بهترین مرکز برای حمل خودرو است.

امروزه مراکز امداد خودرو حبیبی وجود دارد که خدمات یدک کردن خودرو را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ممکن به تمامی مشتریان خود، ارائه می دهد.

هم‌چنین در سایت‌ امداد حبیبی تمامی نرخ و هزینه های انتقال و حمل خودرو قرار داده شده است. به طوری که اگر به  یدک کش و خودروبر نیاز دارید، شما ‌می‌توانید به صورت کاملا آنلاین با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید. این متخصصان، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند. 

چقدر زمان میبرد تا یدک کش برسد ؟

همچنین اندکی صبر و زمان نیاز است تا یدک کش ما به محل درخواست شما برای امداد برسد که امر طبیعی است، زیرا امداد خودرو ما هم باید از طریق مسیر های جاده و خیابان در محل حاضر شود که از صبر و شکیبایی شما مچکریم و همواره تلاش میکنیم ، تا زمانه کمی را برای رسیدن امداد خودرو منتظر بمانید.

همچنین اگر قبل از اقدام برای فرستان امداد خودرو نیاز به راهنمایی ، مشاوره یا پاسخ سوالی را دارید خوشحال میشویم از طریق تماس یا واتس آپ در خدمتتان هستیم ، بهتر است برای درخواست سریع به امداد خودرو با ما تماس بگیرید و برای امور دیگر مانند سوالات در واتس آپ پیام دهید.

در شرایط فعلی بازارو باتوجه به تنوع درخواست ها برای قیمت دهی درست و دقیق ، نمیشود لیست هزینه کلیه سرویس ها را در سایت قرار داد ، زیرا ثبات قیمت در بازار در حل حاضر وجود ندارد و بخاطره متنوع بودن در خواست ها و شرایط خاص هر خودرو و تفاوت در مسافت حمل و نقل خودرو ، برای دریافت قیمت و هزینه انجام سرویسات لازم لازم است که با ما تماس حاصل فرمایید.

تعرفه و مجوز کار از اتحادیه

ما سعی میکنیم  با توجه به شرایط اقتصادی رفاه حال شما عزیزان را هم در نظر بگیریم و تا جای ممکن ، هزینه مناسب و اصولی را برای ارائه خدمات آنطور که هست خدمت به شما عزیزان ارائه دهیم.

همچنین امداد خودرو دارای مجوز لازم از اتحادیه بوده و تمامی خدمات ، قیمت دهی ها طبق اتحادیه میباشد. از اینکه به ما اعتماد کرده اید مچکریم و با توجه به اینکه از خرابی وارده به خودروتان متاسفیم ، امیدواریم بتوانیم با دانش ، تجربه و تخصص مشکل وسیله نقلیتان را برطرف کنیم و یا به بهترین صورت وسیله نقلیتان را از محل توقف تا مقصد انتقال دهیم.

امیدواریم که همیشه با حفظ ایمنی های لازم و چک کردن بخش های مختلف خودرو مانند : روغن ، وضعیت لنت ها ، سوخت خودرو ، لاسیک ، وضعیت موتور ، گیربکس ، کمک فنر ها و اجزای دیگر خودرو در صورتی که احساس کرده اید نیاز به تعمیر ، تعویض و بررسی دارند ;

حتما خودروتان را نزد تعمییر کار ببرید و با رعایت نکات ایمنی از بروز مشکلی در نقص فنی یا حادثه جلوگیری کنید

حتما خودروتان را نزد تعمییر کار ببرید و با رعایت نکات ایمنی از بروز مشکلی در نقص فنی یا حادثه جلوگیری کنید ،همچنین اگر بنابه هر دلیلی که امکان دارد در هرلحظه برای وسلیه نقلیه بوجود بی آید ضمن حفظ آرامش و خونسردی با یک تماس با کارشناسان امداد خودرو برای رفع مشکل خودرو و فرستادن نیرو و تجهییزات لازم تماس برقرار کنید.

در آخر :

از اینکه توانسته ایم با بدست آوردن سالها سابقه ، تخصص و کسب تجربیات بالا شایستگی رائه خدمات را بدست آوریم خرسندیم ، شغل ما در ذات خودش جدا از جنبه های کاری و مادی موجب خدمت رسانی است.

زیرا متوقف شدن خودرو در هر جایی بجز تعمییرگاه سخت است زیرا نه میشود بدون داشتن تجهییزات و توانایی لازم وسلیه نقلیه را راه انداخت و نه میشود تکانش داد به جزء از طریق بکسل کردن خودرو که آنهم کار پرریسکی است ، اما امداد خودرو میتواند با دراختیار داشتن تجهییزات و تجربیات لازم وسیله نقلیه را بدون بوجود آمدن خزابی در امنیت بالا جابه جا کند یا ایراد خودرو را برایتان رفع کند ، از این جهت بسیار برای ما مایه خرسندی است تا بتوانیم در شغلی مفید و در خدمت جامعه فعالیت کنیم.

یدک کش در کرج

نیسان یدک کش کرج

نیسان یدک کش کرج، به شما کمک می کند که در جاده نمانید. شما می توانید جهت دریافت خدمات لازم توسط افراد متخصص در این زمینه، با شماره های درج شده در سایت امداد در کرج تماس بگیرید.

شما هر کجا از کرج که زندگی می کنید فرقی نمی کند، می توانید بسیار راحت به خدمات سایت امداد در کرج، از طریق اطلاعات موجود در سایت دسترسی پیدا کنید. جهت دریافت خدمات نیسان یدک کش کرج با ما تماس بگیرید. نیرو های متخصص و کار آزموده ما در کوتاه ترین زمان ممکن، در محل حاضر و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهند بود.

یافتن امداد خودرو مطمئن

فرض کنید در حال رانندگی در اتوبان هستید و به طور ناگهانی خودروی شما دچار مشکل می شود و این موضوع زمانی اتفاق می افتد که شما کار مهمی داشته و فرصت کافی جهت تعمیر نمودن آن در اختیار ندارید، در این صورت می توانید با شماره های ما در وب سایت امداد در کرج تماس بگیرید. نیرو های متخصص ما در سریع ترین زمان ممکن، ماشین شما را به وسیله نیسان یدک کش خود بکسل می کنند و اگر امکان پذیر باشد در همان محل اقدام به تعمیر آن می نمایند.

یافتن امداد خودرو مطمئن

بسیاری از مواقع یافتن امداد خودرویی که مناسب و مطمئن باشد برای شما دشوار است، جز در مواردی که از قبل با امداد خودرویی کار کرده باشید و از میزان تخصص و مهارت آن باخبر باشید، در این صورت سریع تر می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. کارشناسان و متخصصین امداد در کرج، با داشتن تجربه و تخصص کافی شما را در این امر یاری می کنند. شما با ثبت درخواست خود در وب سایت ما، می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات ما بهره مند شوید.

خدمات خودرو بر کرج

جهت حمل نمودن خوردوی شما مشتریان عزیز، شرکت امداد در کرج تدابیر مهمی اندیشیده است. ما با بهره گیری از امکانات جدید و قیمت هایی مناسب با استفاده از کفی خودرو بر خود، ماشین شما را در هر نقطه ای از کرج که باشید حمل می نماییم. جهت انتقال خودروی خود کوچکترین نگرانی نداشته باشید؛ چرا که حمل ما با ضریب اطمینان بالایی صورت می گیرد.

اگر خودروی شما دچار مشکل و نقص مکانیکی شده باشد و راننده یدک کش در زمینه تعمیر خودرو از تجربه بالایی برخوردار باشد می تواند آن را در محل مربوطه تعمیر کند و مشکل آن را برطرف سازد. در این صورت دیگر نیازی نیست که به تعمیرگاه حمل شود و قابل تعمیر در محل است. بنابراین مشتریان عزیز  قبل از حمل خودروی خود با جرثقیل، می توانند از کارشناسان و متخصصین ما بخواهند که خودرویشان را عیب یابی کنند و اگر قابل تعمیر در محل باشد، آن را تعمیر نمایند.

تمامی خدماتی که توسط خودرو بر و یدکش کش امداد در کرج ارائه می شوند عبارتند از_

خدمات یدک کش کرج

تمامی خدماتی که توسط خودرو بر و یدکش کش امداد در کرج ارائه می شوند عبارتند از:

یدکش کش فوری در تمام ساعات شبانه روز
امداد خودرو در کرج
ماشین بر خودرو کفی
یدکش در کرج
بهره مندی از خودرو بر های متنوعی هم چون نیسان، کامیونت، حمل خودرو و غیره
امداد خودرو شبانه روز
یدک کش نمودن ماشین های تصادفی
نیسان یدک کش و انتقال سریع به تعمیرگاه
جا به جایی خودرو
خودرو بر چرخ گیر
نیسان یدک کش
بکسل نمودن ماشین
حمل خودرو از کرج به شهرستان
امداد خودرو در تمامی نقاط مختلف کرج

هیچ فرقی نمی کند که در کدام نقطه از کشور ایران زندگی می کنید، از طریق تماس با ما می توانید از خدمات یدکش امداد در کرج بهره مند شوید. تنها کافیست به وب سایت ما رجوع نموده و جهت دریافت خدمات، با تیم کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت یدکش کرج

قیمت یدکش کرج

با توجه به نوع ماشین، از خودرو بر های مختلفی استفاده می شود و بالطبع هزینه های مختلفی را شامل می گردد. اما به طور کلی قیمت یدکش، با توجه به مواردی هم چون مسافتی که خودرو حمل می شود، هزینه سوخت در مسافت های طولانی، بیمه نامه جهت حمل خودرو بین شهری، نوع ماشینی که خودروی شما را حمل می کند و غیره متفاوت خواهد بود.

مزایای استفاده از خدمات امداد در کرج

شما با مراجعه به وب سایت امداد در کرج، می توانید در کسری از ثانیه شماره افراد متخصص و خودرو بر های ما را مشاهده نمایید و تماسی بی واسطه با ایشان برقرار کنید. کارشناسان ما به دلیل دارا بودن سال ها سابقه

کار و تجربه فراون می توانند بدون اینکه خودروی شما نیاز به حمل داشته باشد، آن را در محل مربوطه تعمیر نمایند.

یدک کش کرج

یدک کش کرج

یدک کش کرج را می توان یک نوع سرویس امن و کاربردی دانست که به وسیله آن، می توان یک خودرو را حرکت داد و در نهایت نیز به مقصد مورد نظر رساند. بنابراین این وسیله در موقعیت های گوناگون، به یاری افراد شتافته و از سختیِ وارد شده بر آن ها می کاهد.

به عنوان مثال، تصور کنید در اتوبان کرج، در حال حرکت به سمت مقصد مورد نظر خود هستید و به طرز غیرمنتظره ای، خودروی شما از حرکت می ایستد! آن هم در حالی که هیچگونه آمادگی برای این اتفاق ندارید و از طرفی، سریعا باید خود را به محل مورد نظرتان برسانید.

در چنین شرایطی، معمولا تماس با امداد خودرو و درخواست یدک کش، نخستین تصمیمی است که توسط افراد گوناگون اتخاذ می گردد. البته که یافتن یک امداد خودرو قابل اطمینان که سرعت عمل بالایی هم داشته باشد، چندان راحت نبوده و نیازمند جست و جوی فراوان است.

امداد خودرو کرج به واسطه ارائه خدمات متنوع و قابل اعتماد، کار را برای مشتریان خود راحت ساخته و ...

امداد خودرو کرج به واسطه ارائه خدمات متنوع و قابل اعتماد، کار را برای مشتریان خود راحت ساخته و به اطلاع آن ها می رساند که در صورت ثبت درخواست یدک کش کرج در سایت و یا تماس با شماره های ثبت شده؛

در کوتاه ترین زمان ممکن، نیروهای خود را به محل مورد نظر خواهد فرستاد تا با بالا ترین ضریب اطمنیان، اقدامات مربوط به انتقال خودروی شما را پیگیری نمایند. البته اگر خودرویتان به دلیل هرگونه عیب مکانیکی متوقف شده باشد، این مسئله در ابتدا توسط راننده یدک کش کرج پیگیری خواهد شد.

چرا که لازم است قبل از حمل خودرو توسط یدک کش کرج، ابتدا بررسی و عیب نمایی اولیه صورت گیرد تا در صورت برطرف ساختن آن، دیگر اقدامی مبنی بر حمل آن نیز انجام نشود.

یدک کش در کرج

زمان استفاده از خدمات یدک کش

بر خلاف باور بسیاری از افراد، از یدک کش تنها در زمان تصادفات و یا ایجاد یک عیب فنی در خودرو استفاده نمی شود.

گاهی از اوقات نیز می توان از یدک کش برای حمل خودرو در پارکینگ و حمل آن به مقصد مورد نظر استفاده نمود اما به طور معمول در هنگام آسیب دیدگیِ پلوس چرخ ها، پارگی تسمه تایم، خرابی سیستم برق خودرو، عدم روشن شدن خودرو با وجود استارت زدن های مکرر و… یدک کش خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین در صورت وقوع این قبیل از اتفاقات، تنها کافی است تا امداد خودرو کرج را انتخاب نموده و با خیالی آسوده، برطرف نمودنِ مشکل پیش آمده را به یدک کش کرج بسپارید.

قوانین مهم در یدک کشی خودرو

قوانین مهم در یدک کشی خودرو

در زمانی که قرار است خودرو توسط یدک کش به محل مورد نظر حمل گردد، رعایت برخی از نکات به افزایش ایمنی و جلوگیری از وقوع هر گونه مشکل کمک بسیاری می کند:

  • وسیله نقلیه ای که آسیب دیده و به خدمات انتقال توسط یدک کش خودرو نیازمند است، بایستی سیستم فرمان کاملا تمیز و سالمی را دارا باشد.
  • وسیله ترابری کشنده نیز باید قدرت کافی برای کشیدن وسیله نقلیه آسیب دیده را دارا بوده و حرکت خود را با راننده وسیله نقلیه آسیب دیده، هماهنگ نماید.
  • هیچ وسیله ترابری کشنده ای در یک زمان، قادر به حمل بیش از یک وسیله نقلیه آسیب دیده نیست و در صورتی که خلاف این قانون توسط رانندگان صورت پذیرد، عواقب جبران ناپذیری را برای طرفین به دنبال خواهد آورد.
  • وسیله نقلیه ای که دارای مسافر می باشد، به هیچ عنوان قادر نیست تا نقش یدک کش را ایفا نماید.

قیمت یدک کش در کرج

قیمت یدک کش در کرج

حمل خودرو از طریق یدک کش کرج، نیازمند پرداخت هزینه ای می باشد که البته میزان آن به عوامل گوناگونی همچون مسافت، نوع ماشین یدک کش که مشتری آن را درخواست داده است.

هزینه سوخت، بیمه نامه، نوع ماشینی که توسط یدک کش کرج حمل می شود و… نیز بستگی دارد. با توجه به نگرانی های برخی از افراد در این رابطه، به اطلاع مشتریان عزیز امداد خودرو کرج می رسانیم که تمامیِ اقدامات فنی صورت گرفته توسط تیم ما با نازل ترین دستمزد صورت می گیرد تا بدون هیچگونه نگرانی، به انتخابمان برای برطرف ساختن مشکل خود اقدام نمایید.

هزینه سوخت، بیمه نامه، نوع ماشینی که توسط یدک کش کرج حمل می شود و… نیز بستگی دارد.

جمع‌بندی

امروز چگونگی حمل خودرو نه تنها در شهر کرج، بلکه در اقصی نقاط جهان از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. چرا که این امر به راحتی صورت نگرفته و به دانش و ظرافت خاصی نیاز دارد. یدک کش کرج امداد خودروی کرج تلاش دارد تا خدماتی باکیفیت را به مشتریان ارائه نموده و بدون ایجاد هیچگونه مشکلی، تجهیزات کامل را به محل حادثه برساند.

بنابراین در صورتی که تصمیم دارید حمل خودروی خود را به تیم ما بسپارید، اطمینان داشته باشید که نیروهای امداد خودروی کرج، رعایت نکات ایمنی را وظیفه اصلی خود می دانند و بدون وارد شدن هیچگونه آسیبی به خودرویتان، در مدت زمانی کوتاه آن را به تعمیرگاه معتبر و یا مقصد مورد نظرتان خواهند رساند.

یدک کش در کرج

تجهیزات امدادی یک کش ها شامل چه مواردی می شوند؟

از تجهیزات امدادی یدک کش ها، می توان به سوخت رسانی به خودرو ها، تعمیرات خودرو ها در محل، تعویض روغن خودرو و شرایط تعویض لنت و لاستیک انواع خودرو ها اشاره کرد. هنگامی که خودرو دچار معایب و مشکلات فنی می شود، باید تعمیر اساسی ایجاد شود. اگر به هر دلیلی خودرو  نیاز به تعمیر داشته باشد، امداد خودرو باید با تجهیزات مناسبی سلامت و امنیت کامل شما را در مدت زمان کوتاهی فراهم نموده و یا به درخواست شما خودرویتان را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز منطقه منتقل کند.

یدک کش چیست؟

به خودرویی گفته می شود که در موقع خرابی وسیله نقلیه در جاده ها وظیفه حمل و نقل خودرو ها بر عهده دارد که آن ها را به مکانی امن و یا مطمئن ترین تعمیر گاه مجاز منطقه حمل می کند. یدک کش ها در وزن ها و اندازه های مختلفی هستند؛ در برخی مواقع وانت بار و در مواقع دیگر می توانند دارای وزنی از 2 تن بیشتر باشند.

چه زمان هایی باید از خدمات یدک کش استفاده کنیم؟

ایمن ترین و بهترین اقدام رانندگان خودرو در موقع تصادف ، هنگامی که موتور خودرو روشن نمی شود و یا در موقع بارش شدید برف، باران یا توفان که امکان جا به جایی خودرو وجود ندارد، در گل فرو رفته است و دیگر قادر به حرکت نمی باشد، باید با مراکز امداد خودرو تماس بگیرند تا بدون کمترین صدمه ای به خودرو و سرنشینان آن، در مدت زمان کوتاهی به منطقه امن منتقل شوند.

وسیله مناسب برای یدک کش خودرو چه می باشد؟

بهترین و مناسب ترین وسیله برای یدک کش کردن خودرو شامل خودرو بر های بلند کننده چرخ، خودرو بر های زنجیری، جرثقیل های خودرو بر، یدک کش های کامیونی، تریلی های کفی و نیسان و غیره می باشند.

رنگ گردویی چه مشخصاتی دارد؟

از رنگ های محبوب و پرطرفدار است که برای دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار مناسب استفاده می باشد و فضای گرم و صمیمی به فضای منزل می بخشد. رنگ گردویی در دسته رنگ های گرم قرار می گیرد که در جهت زیبایی و محافظت صحیح از سازه های چوبی مناسب استفاده می باشد و دارای سطح کیفی و مرغوبیت بی نظیری است.

مزیت های استفاده از رنگ گردویی تیره را نام ببرید؟

در مقابل عوامل محیطی نامساعدی هم چون نفوذ حشرات، نفوذ آب و رطوبت، سایش و پوسیدگی و غیره از سازه های چوبی موجود در فضای داخلی و خارجی ساختمان به خوبی محاظفت می کند، دارای مقاومت و ماندگاری بالایی است، این رنگ جلوه و زیبایی منحصر به فردی را به سازه های چوبی می بخشد و برای چوب هایی که در گذر زمان کیفیت خود را از دست داده و مستهلک شده اند؛ به بازیابی جلای اولیه و ترمیم آن ها کمک بسزایی می کند.

انواع رنگ چوب های گردویی را نام ببرید؟

رنگ چوب پایه آب گرین گیتی که از رنگ های بر پایه آب است و بوی نامطلوبی در محیط ایجاد نمی کند. این رنگ پوششی مقاوم در برابر عوامل محیطی مخرب است و به چوب اجازه تنفس می دهد. رنگ چوب پایه آب مین وکس رنگی گیاهی و ارگانیک است که پیوند مولکولی قوی ایجاد می کند و در مقابل عوام محیطی مخرب مقاومت چوب را افزایش می دهد و مانع از تبله کردن چوب و پوسته پوسته شدن چوب می شود. رنگ چوب دولوکس بر پایه روغن و برندی انگلیسی است که برای ترموود ها و نمای چوبی ساختمان مناسب است و براقیت بالایی به چوب می بخشد. روغن کرال بر روی رنگ های بر پایه آب و بر پایه روغن قابل اجرا است و موجب محافظت از چوب و جلا بخشیدن به آن می شود.

از رنگ چوب های گردویی برای چه مواردی می توان استفاده کرد؟

برای انواع سازه های چوبی هم چون میز ها و صندلی های چوبی، کتابخانه ها، وسایل بازی کودکان، کابینت ها، زیور لات، پارکت ها و مصنوعات چوبی موجود در فضای داخلی و خارجی ساختمان، می توانید از رنگ چوب گردویی روشن و تیره استفاده نمایید.

یدک‌کش یک وسیله نقلیه تخصصی است که برای یدک‌ کشیدن یا جابجایی وسایل نقلیه متوقف شده که امکان یا اجازه حرکت نداشته باشد، طراحی و ساخته شده است.

قرار دادن یدک‌کش: اپراتور یدک‌کش را در نزدیکی وسیله نقلیه قرار می‌دهد.

اتصال وسیله نقلیه: اپراتور اتصالات لازم را جهت بکسل و حمل و نقل ایمن به درستی انجام میدهد .

بلند کردن وسیله نقلیه: اگر وسیله نقلیه نتواند به تنهایی حرکت کند، اپراتور از بالابر هیدرولیکی تعبیه شده در عقب یدک کش استفاده می‌کند تا لاستیک‌های جلو یا عقب را از روی زمین بلند کند و این امکان را فراهم می‌کند که وسیله نقلیه ایمن بکسل شود.

بکسل یا حمل وسیله نقلیه: اپراتور یدک‌کش با احتیاط وسیله نقلیه را به مقصد می‌برد و با وینچ یا میله یدک‌کش متصل، آن را ایمن می‌کشد.

بسته به موقعیت یا وسیله نقلیه، اپراتور کامیون یدک‌کش ممکن است از تکنیک‌های متنوع و تجهیزات سفارشی برای ایمن‌سازی و حرکت خودرو استفاده کند. خودرو های یدک کش و اپراتورهای آنها نقش اساسی در حذف وسایل نقلیه معلول از جاده، کاهش تراکم ترافیک و ارائه گزینه های حمل و نقل ایمن دارند.

یدک کش کرج از خودروهایی نظیر خودروهای بلند کننده چرخ،‌ خودروبرهای زنجیری، جرثقیل های خودروبر، یدک کش های کامیونی، تریلی های کفی و نیسان استفاده می کند.

چون در یدک کش کرج، راننده یدک کش دارای گواهینامه رانندگی و تجربه کافی در زمینه بالابردن خودرو در محل است.‌ همینطور تجهیزات لازم برای ثابت نگه داشتن خودرو به هنگام جابجایی را دارد.

9 دیدگاه ها

  • سلام تعمیراتم انجام میدین؟

    • درود بر شما
      بله تماس بگیرید ، در خدمت هستیم

  • سلام هزینه ید ک کش تا تهران چقدرع؟

    • درود بر شما
      ممکنه تماس بگیرید ، نوع خودرو و تا کجای تهران و موارد دیگرو
      بدونیم دقیقتر میشه قیمت داد

  • خودروم نزدیکه پل فردیس نیاز به حمل داره، چقدر طول میکشه بیاین؟؟؟

    • سلام ، تماس بگیرید ، زمانه کمی میبره

  • خودرو من گارانتی داره کرمان موتور داره ، رایگان خدمات میدین
    ؟

  • تو آزاد راهه تهران و کرج نیاز به یدک کش داریم چقد زمان میبره رسیدنتونننن . 09302740016

    • برای پاسگویی سریع تر لطفا تماس بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید