ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
برای در خواست تعویض باتری در محل کرج همین الان تماس بگیرید .

تعویض باتری در محل کرج 09302740016

تعویض باتری در محل کرج

یکی از خدمات بسیار مهم ارائه شده از سوی شرکت بزرگ امداد در کرج، تعویض باتری ماشین در محل کرج می باشد. تعویض باتری در محل، دارای متقاضیان بسیاری است و همواره سوالاتی برای افرادی که خواهان استفاده از این سرویس هستند پیش می آید هم چون:

• چه موقع اقدام به تعویض باتری ماشین کنم؟
• برای تعویض باتری ماشین با چه مرکزی تماس بگیرم؟
• در چه ساعاتی می توانم با این مراکز ارتباط برقرار کنم؟
• آیا باتری های به کار رفته دارای گارانتی معتبر می باشند؟
• چه مدت طول می کشد که امداد گران باتری ماشین من را تعویض نمایند؟
• …

در برخی مواقع خودروی در حال حرکت شما به طور ناگهانی در خیابان یا بزرگراه دچار مشکل شده و خاموش می گردد، با مشاهده آن متوجه می شوید که ماشینتان نیاز به تعویض باتری دارد. در این صورت کافیست با مراجعه به وب سایت امداد در کرج با امدادگران ما تماس حاصل فرمایید تا در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر شده و نسبت به تعویض باتری معیوب اقدام نمایند.

تعویض باتری در محل


تعویض باتری در محل از جمله خدمات مهمی است که توسط شرکت امداد در کرج به شما عزیزان ارائه می گردد. این خدمات بسیار پر طرفدار بوده و خواهان فراوانی دارد. در صورتی که نمی دانید چه زمانی اقدام به تعویض باتری خودری خود نمایید، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی ایام هفته، حتی روز های تعطیل پاسخ گوی شما عزیزان خواهیم بود.


تمامی باتری های مورد استفاده برای شما عزیزان، دارای گارانتی معتبر و با کیفیت می باشند و امدادگران ما با حضور در محل، در مدت زمان کوتاهی اقدام به تعویض باتری شما می نمایند. در برخی مواقع خودروی شما به صورت اتفاقی مشکل پیدا کرده و خاموش می گردد، در این صورت متوجه می شوید که خودروی شما نیاز به تعویض باتری دارد. در این زمان با یک تماس تلفنی، امدادگران ما در مدت زمان کوتاهی در محل حاضر شده و باتری معیوب شما را عوض می کنند.


بدون باتری نمی توان اقدام به راه اندازی هیچ کدام از سیستم های برقی و حرکتی خودرو نمود. باتری ها دارای طول عمر مشخصی هستند و با توجه به وضعیت اقلیمی و جوی منطقه، حدود 1 الی 3 سال کار می کنند. اما بعد از پایان یافتن عمر مفیدشان نیاز است که تعویض گردند. برای عوض کردن باتری نیاز است که افراد به یک باتری ساز و یا تعمیرگاه در همان حوالی مراجعه نمایند که این کار وقت و هزینه زیادی را شامل می شود، اما با یک تماس تلفنی با امدادگران ما در وب سایت امداد در کرج، آن ها در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام می نمایند.

باتری خودرو

یکی از مهم ترین قطعاتی که در خودرو های ما به کار رفته اند؛ باتری آن ها می باشد. در واقع بدون باتری نمی توان اقدام به راه اندازی و روشن نمودن هیچ کدام از سیستم های برقی و حرکتی خودرو نمود. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که هر باتری دارای طول عمر مشخصی است که با توجه به وضعیت اقلیمی، آب و هوایی و نحوه کار با آن حدود 1 تا 3 سال عمر می کند. بنابراین بعد از پایان یافتن این عمر مفید دیگر کار نخواهد کرد.

مزیت تعویض باتری در محل

شهروندان کرجی در مواردی که بیان نمودیم بهتر است که به نزدیک ترین تعمیرگاه یا باتری سازی مراجعه نمایند و باتری ماشین خود را عوض کنند، اما در این صورت ناچار خواهند بود که خودروی خود را تا آن محل حمل کنند که در این صورت هزینه و وقت زیادی باید بپردازید. اما در شرکت امداد در کرج نیازی نیست که بابت ارسال و تعویض باتری هزینه ای پرداخت کنید، بلکه تنها هزینه پرداختی شما شامل قیمت باتری انتخابی تان می باشد.

 

قبل از تعویض باتری خودرو باید بدانید که چه زمانی جهت تعویض باتری خودرو اقدام کنید؟ در این صورت دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی بپردازید و ممکن است که مشکل پیش آمده به بخش های دیگر خودرویتان مربوط شود، بنابراین توجه به نکات زیر الزامی می باشد:

• به باتری خودرو با دقت نگاه کنید و بخش بست و خروجی باتری را بررسی نمایید. نباید باتری دارای سولفات سفید و یا متمایل به آبی در این نواحی باشد، چون در این صورت مانع از برقراری جریان الکتریسیته و شارژ شدن باتری خودرو می شود.

ممکن است که با تمیز کردن ماده سفید، مشکل باتری برطرف شود، بنابراین به کمک آب و جوش شیرین آن را تمیز کنید. برای این منظور حتما با دستکش کار کنید، چون ماده اسید سلولفوریک باتری برای پوست دست خطرناک است.


• بعد از روشن نمودن خودرو حدود 30 دقیقه زمان دهید که باتری شارژ شود، اگر این اتفاق انجام نشد باید باتری آن را عوض کنید و یا می توانید از خدمات تعویض باتری در محل امداد در کرج بهره مند شوید.

علائم خراب شدن باتری خودرو


برای تعمیر و تعویض باتری خودرو بهتر است زمانی اقدام فرمایید که علائم زیر مشاهده شوند:
• موتور خودرو بعد از استارت زدن روشن نشود یا دیر روشن گردد.
• در قطعه های برقی خودرو هم چون چراغ ها، رادیو و غیره اتصالی رخ دهد.
• چراغ سبز رنگ هشدار باتری در پشت فرمان خودرو خاموش شود.
• فرم ظاهری باتری تغییر کند.
• خانه باتری از محلول اسیدی و آب خالی گردد.

تعویض باتری در محل شبانه روزی


در حال حاضر بسیاری از خدمات که موجب سهولت در روند کاری افراد شده اند در تایم های مشخصی فعالیت می کنند، یا در ایام تعطیل و در ساعات نیمه شب کسی پاسخ گوی شما نمی باشد. اما در مجموعه بزرگ امداد در کرج در تمامی روز های سال حتی در ایام تعطیلات در هر ساعتی از شبانه روز، کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره و خدمت به شما مشتریان عزیز می باشند. ما خدمات خود را با نرخ مشخص و طبق تعرفه های اعلام شده و با بهترین کیفیت ارائه می دهیم.

برای در خواست تعویض باتری در محل کرج همین الان تماس بگیرید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز
تماس بگیرید