ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .

امداد خودرو باغستان :09302740016 سریع با تعرفه مناسب $

برای در خواست امداد خودرو همین الان تماس بگیرید .
امداد خودرو در باغستان
سوالات متداول :

پاسخ به سوال بالا نیاز به این دارد که ما بدانیم برای تعمیر و راه اندازی خودرو شما چه تعمیراتی لازم است، یا برای حمل خودرو نوع ماشین شما و مسافتی که باید خودرو تان باید حمل شود چقدر است، همچنین نوع یدک کش یا خودرو بری که وسیله نقلیه شما را نیاز است کم کند در قیمت تاثیر دارد.

کلیه رانندگان وسایل نقلیه سواری و غیر سواری چه خودروسوران داخلی و چه خارجی می توانند درخواست شان را برای تعمیر و حمل خودرو به ما بدهند.

امداد خودرو در باغستان

خدمات امداد خودرو شامل : تعمیرات سیار،سوخت رسانی در محل دسترسی سریع،مکانیکی در محل،تعویض تسمه تایمینگ، تسمه دینام، پمپ بنزین، دریچه گاز، ترموستات، سیم کلاچ، لوازم کلاچ، سیم گاز، موتور فن، شلنگ، رادیاتور و…

چه زمان به امداد خودرو نیاز داریم ؟

در برخی موارد که با خودرومون در جاده در حال حرکت و رفت و آمدیم، خودروی ما دچار نقص فنی، تصادف جاده ای، اتمام سوخت یا روغن،پنچری لاستیک و اتفاقات متفاوتی شود که راه اندازی مجدد آن بر عهده ما نیست.در این شرایط است که نیاز به کارشناس امداد خودرو داریم.

امداد خودرو چیست؟

امدادخودرو نوعی خدمات است که هنگام رخ دادن نقص فنی اتومبیل شما مورد تقاضا قرار می گیرد. حتما برای همه شما این تجربه آشناست که در مسیر محل کار یا مسافرت های خارج از شهر دچار خودروی شما دچار مشکل شده و یا متوقف می شود.

و فلسفه بوجود آمدن امداد خودرو بدین صورت است که در صورت بروز مشکل با یک تماس با مجموعه امداد خودرو ارسال مشخصات و هم چنین لوکیشن می توانید از کمک رسانی، خدمات و تعمیرات امداد خودروبهره مند شوید. امداد خودرو برای شهرهای مختلف و یا مناطق جاده ای قابل دسترسی و استفاده می باشد و بیشتر آن ها قابلیت 24 ساعته داشته که این مسئله نشان دهنده سهولت دسترسی به خدمات است.

امدادخودرو نوعی خدمات است که هنگام رخ دادن نقص فنی اتومبیل شما مورد تقاضا قرار می گیرد.

گاهی هم به دلیل کمبود منابع و تجهیزات، نمیتوانیم خودرو را مجددا راه اندازی کنیم، گاهی هم شرایط بوکسل کردن خودرو نیست و یا بوکسل کردن با وسیله نقلیه دیگر بسیار زمان بر و خطرناک است.

در این شرایط بدون شک بهترین راه برای رفع ایراد و راه اندازی مجدد خودرو این است که با کارشناسان امداد خودرو تماس بگیرید، تا در اسرع وقت در محل حادثه و توقف خودرو حاضر شود و ایرادات فنی خودرو را به بهترین شکل برطرف کنند.

میلیون ها خودرو سالانه در جاده ها در تمام دنیا دچار نقص فنی تصادف یا هر مشکلی میشوند که در جاده متوقف میشوند برای اینکه خودرو ها صد در صد در جاده متوقف نشوند ، راهه چاره ای در حاله حاضر نیست به این خاطر که اتفاقی است که نه هر بار اما گاهی برای هر خودرویی پیش می آید و جای نگرانی نیست زیرا شما هر گاه که نیاز به امداد خودرو داشته باشید ، ده ها امداد خودرو در هر منطقه ای مانند ما آماده امداد رسانی و حل مشکل شما هستند.

خدمات امداد خودرو در باغستان شامل چه مواردی است؟

عمده ترین امدادهای جاده ای شامل مواردی است که کارشناس امداد خودرو باید برای خودرو انجام دهد تا خودرو مجدد حرکت کند مانند : تعویض لاستیک ، روغن ، لنت ، دیسک و صفحه ، سوخت رسانی ، پنچر گیری ، تعمیرات و تعویضات مربوط به موتور خودرو ، پنچر گیری و موارد دیگر اما مورد بعدی مربوط به حمل خودرو است ، یعنی گاهی یا خودرو دچار تصادف ، گیر کردن یا نقص خیلی جدی شده که خودرو باید حمل شود یا به مکان دیگر انتقال داده شود.

خودرو بر در باغستان

در اینجا امداد خودرو باید با تجهیزاتی همچون یدکش و خودرو بر ها در محل حاضر شود. اگر نیازمند امداد خودرو در کرج هستید ، ما در تمام نقاط کرج از جمله باغستان خدمات امدادی میدهیم.

امداد خودرو باغستان

نیاز به امداد خودرو برای رفع انواع نقص فنی در خودرو، یکی از نیازهای مطرح برای رانندگان وسایل نقلیه است.

به طوری که در بعضی اوقات مانند تصادف، نقص خیلی جدی و یا گیر کردن خودرو در جاده، کارشناس امداد خودرو به رفع این گونه مشکلات می پردازد.

باغستان شهرستانی در استان البرز است.‌ اگر روزی وسیله ی نقلیه ی شما در این شهر، دچار مشکل شد؛ می توانید با مراکز امداد خودرو در باغستان تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شوند و به مشکل شما رسیدگی کنند.

مجوز و هزینه خدمات

خدمات امداد خودرویی ما زیر نظر  رسمی اتحادیه امداد خودرو  کشور می باشد ، هزینه و قیمت خدمات ما بستگی به نوع خدمات دارد. قیمت ها ی ما بالاتر از تعرفه و هزینه های تعیین شده نیست به این منظور و برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما تماس بگیرید.

چه زمانی با ما تماس بگیرید ؟

چه زمانی با ما تماس بگیرید ؟

اگر به دنبال هر کدام از این گزینه ها یعنی مکانیک سیار در باغستان، امداد خودرو در باغستان ،یدک کش در باغستان، بنزین سیار در باغستان، خدمات باطری به باطری، تعویض روغن، پنچری و تعویض لاستیک و به طور کلی خدمات تعمیر تعویض و حمل با ما تماس بگیرید.

خدمات ما برای انواع خودرو هاست

امداد خودرو شبانه‌روزی در باغستان، خدمات امدادی مخصوص جاده را به شما میدهید ، خدمات ما شامل تعمیر خودرو در محل توسط مکانیک و کارشناس های با تجربه سال ها به صورت حرفه ای در شرکتهای ایران خودرو و سایپا هم کار کردند  و انتقال خودرو  از محل توقف به مقصد مورد نظر شما با انواع خودرو بر ها و یدک کش های روز انجام میشود.

 ما کارمان تعمیر ، حمل و نقل انواع و اقسام خودرو های داخلی و خارجی است،  بیشتر از ۱۲ سال است  که به صورت تخصصی در خود کرج فعالیت می کنیم ،  ما سالهاست که به صورت شبانه‌روزی در جاده با انواع و اقسام مشکلاتی که می تواند برای یک خودرو به وجود بیاید روبرو بودیم و در این سالها با کسب تجربه سعی کرده ایم که قدم های بیشتری برداریم مانند راه‌اندازی وب سایت امداد خودرو، به این خاطر که بتوانیم به همشهری های عزیز در جای جای کرج مانند باغستان در صورتی که نیاز به خدمات امداد خودرو دارند در سریع ترین زمان ممکن در خدمتتشان باشیم.

چه مواقعی می توانید با امداد خودرو تماس بگیرید؟

چه مواقعی می توانید با امداد خودرو تماس بگیرید؟

به طور عادی هر زمان که برای خودرو مان مشکلی پیش بیاید به تعمیرگاه می رویم یا هر زمان که بنزین  یا سوخت خودرو تمام شود و  یا خودرو نیاز به تعویض روغن لنت یا هر قطعه و وسیله ای برای ماشین داشته باشد به تعمیرگاه مراجعه می کنیم؛

 اما گاهی بنا به هر دلیلی خودرو ما در جایی متوقف می شود که دسترسی یا امکان مراجعه به تعمیرگاه وجود ندارد یعنی در خود محلی که خودرو اکنون متوقف شده است می بایست که مشکل خودرو برطرف شود این مشکل می تواند هر چیزی باشد گاهی تمام شدن سوخت، به وجود آمدن مشکل فنی در خودرو و هر چیزی که فکرش را بکنید.

خدمات امداد خودرو ما با مشاوره

خدمات امداد خودرو ما با مشاوره

 در این حالت است که متخصصین و ماموران امداد خودرو که توانایی و تخصص لازم را دارند  و همینطور تجهیزات لازم را برای تعمیر خودرو در محل توقف خودرو دارند، هم  اینکه در صورتی که  امکان راه‌اندازی خودرو در محل نبود خودرو را بدون هیچ آسیب و خطری به تعمیرگاه انتقال می دهند به کمک شما می آیند.

بهتر است زمانی که با ما تماس گرفتید ، مشکل خودرو تان را تا جایی که برایتان مشخص است به ما بگویید ، ممکن است شما نیاز به تعمیر خودرو نداشته باشید بلکه به دنبال حمل خودرو هستید در اینجا بگویید که وسیله نقلیه تان چه نوع وسیله ای است تاما جهت حمل خودرو برایتان خودروبر بفرستیم.

حتماً می‌دانید که در هر کار و شغلی علاوه بر داشتن علم و تخصص در مورد آن رشته داشتن تجربه بسیار مهم است ، داشتن تجربه ، هم می تواند هزینه های شما را کاهش دهد  و هم اینکه  از آسیب ها احتمالی به خودرو چه در حال و چه در آینده جلوگیری کند، همچنین سرعت تعمیر و حمل خودرو بسیار بالاتر می رود.

 خوشبختانه ما سالهاست که به صورت تخصصی در باغستان و دیگر شهرهای کرج کار میکنیم. به خوبی به تمام نقاط و قسمت هایی کرج آشنا هستیم، بنابراین در سریع ترین زمان ممکن خدمات می دهیم.  همچنین باتجربه و علم روز سعی می کنیم که  بهترین به شما خدمات دهیم.

 شماره امداد خودرو در باغستان

مجوز های امداد خودرو

 هر کارشناس امداد خودرو باید مورد تایید اتحادیه امداد خودرو باشد تمامی امدادگران ما هم دارای مجوز ها و مدارک های لازم هستند و همین که با سالها سابقه کار در ایران خودرو و سایپا و هم به صورت آزاد دارای تجربه لازم برای حل و رفع مشکل خودرو هستند. 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید