ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .

امداد خودرو اندیشه 09302740016 شماره امداد خودرو اندیشه ✔

برای در خواست امداد خودرو در اندیشه همین الان تماس بگیرید .

امداد خودرو در اندیشه

امداد خودرو در اندیشه

امداد خودرو در اندیشه ( امداد خودرو کرج ) در هر لحظه از شبانه روز برای خمت رسانی به شما عزیزان آماده است، به این منظور تنها کافیست با شماره تماس قرار گرفته شده در قسمت های مختلف سایت خیلی راحت تماس بگیرید و در خواست خودتان را از بابت امداد خودرو جهت : حمل ، تعمیر ، سوخت رسانی ، تعویض لنت و لاستیک ، تعویض روغن و کلیه خدمات امدادی هر نوع خودرویی که دارید تماس بگیرید.✔

شماره امداد خودرو اندیشه :‌ 09302740016 📞

امروزه با گسترش و پیشرفت فناوری های مدرن به خصوص صنعت ساخت ماشین، اغلب مردم برای رفت و آمدهای خود، از انواع وسایل نقلیه استفاده می کنند. به طوری که با استفاده از این وسایل نقلیه، بسیاری از اوقات، ماشین‌ها خراب می شوند.

در اینچنین مواقعی است که باید برای برطرف کردن مشکل، از امداد خودرو و به ویژه مکانیک سیار کمک گرفت. در زمان خراب شدن ماشین، درست ترین راه حل، تماس با شماره امداد خودرو و درخواست تعمیر ماشین و یا درخواست حمل و انتقال خودرو است. این روزها شرکت‌های زیادی برای حل این گونه مشکلات، به وجود آمده اند و آماده ی امداد رسانی و مکانیک سیار و انتقال انواع وسایل نقلیه هستند.

اگر قصد دارید در مورد این گونه شرکت‌ها و خدمات ویژه ای که ارائه می‌دهند، اطلاعات کسب کنید، خواندن این مقاله، پیشنهاد خوبی برای شما است.

مکانیک سیار و امداد خودرو در اندیشه

اغلب رانندگان خودرو معتقدند که تنها باید در مواقع خاصی با نمایندگان امداد خودرو تماس بگیرند که خودروی آن‌ها، با مشکلات بنیادی و بزرگی مواجهه شده باشد.

اما این اندیشه کاملا غلط است. زیرا هرگونه مشکلات ریز، جزئی و کوچک می‌تواند زمینه ساز مشکلات خطرساز، غیر قابل جبران و جدی، در ماشین شود. به همین دلیل، بهتر است رانندگان در صورت به وجود آمدن جزئی ترین مشکلات برای وسیله ی نقلیه شان، با مراکز امداد خودرو تماس حاصل کنند.

خدمات امداد خودرو شامل چه مواردی است؟

خدمات امداد خودرو شامل چه مواردی است؟

روند کار بدین صورت است که پس از آن که شما در مسیر محل کار،مسافرت و یا درب منزل متوجه خرابی در خودروی خود شدید با یک تماس کارشناس را به محل مورد نظر هدایت کرده و در صورت وجود ایرادات قابل تعمیر و سطحی مشکل شما پس از نظرکارشناسی حل خواهد گردید.

گاها پیش می آید خودرو نیاز به تعویض باطری داشته یا اینکه مواردی مانع روشن شدن آن شود. البته موارد جزیی دیگری هستند که مشمول خدمات می باشند. این نکته حائز اهمیت است که نبایست خرابی اتومبیل سنگین وزیاد باشد. یعنی در واقع احتیاج باشد برای رفع ایراد قطعات نو جایگزین گردد.

امداد خودرو ها هم چنین دارای قابلیت حمل اتومبیل شما را به وسیله یدک کش دارند. این مجموعه دارای آپشن هایی مانند سرویس های مکانیکی،پنچرگیری ویدک کشی می باشد. در صورتی که حین رانندگی متوجه شوید سوخت خودروی شما تمام شده امداد سوخت رسانی انجام خواهد شد و بسیاری از موارد قابل استفاده دیگر…

در صورت تمایل به اطلاعات بیشتر و جزیی تر در رابطه با خدمات امداد خودرو ها می توانید با چند سرچ اینترنتی ساده با شماره تلفن های مربوطه و هم چنین نوع دقیق خدمات آشنا شوید.

مکانیک سیار و امداد خودرو در اندیشه

هر خودرویی ممکن است که در بزرگراه ها و جاده های کشور با مشکلات فنی روبه‌رو شود. در اینچنین مواقعی است که حضور امداد خودرو بسیار ضروری و حیاتی می‌باشد.

مکانیک سیار و امداد خودرو با اقدامات به موقع، کامل و سریعی که انجام می دهد، منجر به راه اندازی مجدد وسیله نقلیه و مانع به وجود آمدن مشکلات خطرناک در خودرو می‌شود.
در صورت به وجود آمدن این گونه مشکلات فنی برای خودرو است که به امداد خودرو برای برطرف سازی نقص های فنی خودرو، نیاز است.

مشکلاتی از جمله خراب شدن تسمه تایم، روشن نشدن ماشین، تمام شدن بنزین، نداشتن آب و جوش آوردن خودرو، خرابی گیربکس ماشین، خالی شدن باتری ماشین و غیره.

چند مورد از مهم‌ترین اقداماتی که مکانیک سیار و امداد خودرو با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز در محل مورد نظر، می‌تواند به رانندگان ارائه دهد، عبارتند از:

تعویض فیوز، تعویض لاستیک، تعویض شلنگ رادیاتور،تعويض ماهک دنده، تعویض سیم کلاچ و غیره.

تعویض فیوز، تعویض لاستیک، تعویض شلنگ رادیاتور، تعويض ماهک دنده، تعویض سیم کلاچ، و غیره. مکانیک سیار باید در مدت زمان ۱۰ دقیقه، مشکلات فنی به وجود آمده برای خودرو را حل نماید؛ تا مانع به وجود آمدن ترافیک و حادثه در بزرگراه ها و جاده ها شود.

در مکانیک سیار و امداد خودرو، همه ی متخصصان امداد خودرو باید برای ایجاد احساس امنیت و آرامش بیشتر و خدمات رسانی با کیفیت تر برای رانندگان، علاوه بر کارت شناسایی و لباس ویژه و مدرک تخصصی، امکانات کافی و کاملی مانند جعبه بوکس، آلن، جک و خدمات مصرفی مثل هرزگرد، تسمه دینام، فیوز، سیم کلاچ، پمپ بنزین، سیم گاز، ماهک دنده، کائوچوی کلاچ، درب رادیاتور، شلنگ بخاری، کورکن رادیاتور، شلنگ آب و غیره را به همراه داشته باشند.

اندیشه شهری در استان تهران است.‌ اگر روزی وسیله ی نقلیه ی شما در این شهر، دچار مشکل و نقص فنی شد؛ می‌توانید با مراکز مکانیک سیار و امداد خودرو در اندیشه تماس حاصل کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شده و به مشکل شما را بررسی و حل نمایند.

شماره امداد خودرو اندیشه :‌ 09302740016 📞

خودرو بر سیار در اندیشه

خودرو بر سیار در اندیشه

ایمن ترین، درست ترین و مناسب ترین اقدام رانندگان خودرو در زمانی مانند تصادف که موتور خودروی آن‌ها روشن نمی‌شود و یا هنگامی که خودروی آن‌ها به دلیل بارش شدید باران و برف و یا توفان، در گِل فرو رفته و قسمت‌هایی از خودرو مثل لاستیک‌ها، در جایی گیر کرده باشد و وسیله نقلیه ی آن‌ها قادر به حرکت کردن نباشد، برای اینکه کمترین صدمه ای به ماشین وارد شود، مراجعه غیر حضوری و به خصوص تماس با مراکز امداد خودرو است.

در اینچنین لحظاتی است که می‌توان از یدک کش‌ها کمک گرفت. زیرا یکی از اساسی ترین امکانات در امداد خودروها، یدک کش یا همان خودرو بر است. یدک کش می‌تواند وسیله ی نقلیه شما را به یک تعمیرگاه معتبر منتقل کند.

البته باید وزن خودرو های یدک کش به دلیل وظایفی که دارند، از خودروهای عادی بیشتر باشد. موتور خودروهای یدک کش نیز برای حمل ماشین باید از توان و قدرت زیادی برخوردار باشد. همچنین شاسی و بدنه ی خودروبر نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در انتخاب ماشین‌های یدک کشی مانند نیسان و وانت است.

می‌توانید وظیفه ی حمل و انتقال خودروی خود را در تمامی نقاط استان‌های تهران و کرج و به ویژه شهر اندیشه، با کمترین آسیب ممکن به یدک کش‌ها بسپارید.‌

مراکز امداد خودرو و مکانیک سیاری که در زمان به وجود آمدن مشکل، با آن‌ها تماس حاصل می ‌شود، باید توانایی و مهارت کافی را در برطرف کردن انواع مشکلات فنی خودرو داشته باشند، در کوتاه ترین زمان ممکن به محل توقف خودرو برسند، تجهیزات کامل و کافی را برای حل مشکل خودرو و یا انتقال ماشین با امنیت و سلامت کامل را داشته باشند.

شماره امداد خودرو در اندیشه

مرکز امداد دار کرج یکی از این گونه مراکز است که تمامی این خدمات را با بیشترین ‌کیفیت و کمترین قیمت ممکن به مشتریانش ارائه می دهد. پس شما می‌توانید از طریق سایت امداد دار کرج، در هر کجای استان البرز و تهران و به ویژه شهر اندیشه، درصورتی که وسیله نقلیه شما دچار نقص فنی شد، با این مرکز تماس حاصل کنید.

شما می‌توانید درهنگام رخ دادن حادثه برای خودروی خود در منطقه اندیشه، با شرکت‌ خدمات امداد خودرو  در اندیشه تماس بگیرید. این شرکت‌، خدماتی مثل تعمیر و حمل وسیله نقلیه را به شما ارائه خواهند داد.

یکی از خدمات امداد خودرو، یدک کش است. باید درنظر داشته باشید که حمل خودرو به وسیله یدک کش، اصول و قوانین خاص خود را دارد. توجه نکردن به این اصول، خسارت‌های غیرقابل جبرانی را به خودرو وارد می‌کند. به همین دلیل، کمک گرفتن از امداد خودرو برای حمل خودرو در مسیرهای منطقه اندیشه، درست‌ترین عملکرد در این‌چنین شرایط است.

افرادی که به عنوان مکانیک سیار در جاده های اندیشه، خدمت رسانی می‌کنند، بایستی تجهیزاتی ضروری مثل جعبه بوکس، کورکن رادیاتور، شلنگ آب، سیم گاز، تسمه دینام و غیره را به همراه خود داشته باشند.‌ این افراد باید در کمترین زمان ممکن، مشکلات خودرو را برطرف نمایند تا ترافیک در جاده ها رخ ندهد.

افراد مکانیک در مرکز امداد خودروی ما، تخصص و توانایی لازم را در حل مشکل فنی خودرو دارا می‌باشند. در کوتاه ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام می‌شوند و همچنین ابزارآلات ویژه را برای تعمیر خودرو با سلامت و امنیت بالا به همراه دارند. شما می‌توانید در مواقع ضروری با این مرکز تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو

یدک کش اندیشه

به طور کلی یدک کش به وسیله ای گفته می شود که خودرویی را که دچار نقص فنی شده است با خود حرکت داده و به مکان مورد نظرش می رساند. با توجه به نوع خودرو و میزان صدمه ای که به آن وارد شده است انواع یدک کش ها با هم فرق می کنند. یدک کشی که برای خودرو مورد استفاده قرار می گیرد باید از خودروی مربوطه وزن بیشتری داشته باشد تا بتواند آن را یدک کند.

هنگامی که خودروی شما دچار آسیب و یا نقص فنی می شود باید جزییات خودرو و مشکل پیش آمده را به طور کامل برای کارشناسان امداد خودرو شرح دهید تا با توجه به میزان خرابی و خسارت وارده یدک کش مناسبی را به محل اعزام نمایند.

یدک کش اندیشه با برخورداری از کادری با تجربه و متخصص و تمامی لوازم های یدکی و جانبی لازم برای خودرو های داخلی و خارجی هم چون پژو 206، سمند، هیوندای سانتافه، النترا و غیره آماده امداد رسانی به مشتریان عزیز در جاده ها می باشد. از جمله خدماتی که یدکش اندیشه فراهم می کند عبارتند از:

  • عوض نمودن سیم کلاچ
  • تعویض پمپ بنزین
  • چک نمودن فیوز های خودروی مربوطه
  • استفاده از دستگاه عیب یاب دیاگ جهت بررسی مشکل
  • باتری به باتری کردن

یدک کش اندیشه تمامی هزینه های صورت گرفته را بر طبق نرخ مصوبه اتحادیه از مشتریان دریافت می کند و مازاد بر آن هزینه ای از شما نمی گیرد. این مجموعه با بهره مندی از نیرو های مجرب و متخصص که تمای دوره های فنی لازم را در این زمینه گذرانده اند، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

از مهم ترین مزایای رقابتی مجموعه امداد خودرو اندیشه کارشناسان خبره و با تجربه این مجموعه می باشد. امداد خودرو اندیشه به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان است و از تمامی لوازم و امکاناتی یدکی هم چون خودرو بر کفی، یدک کش، کفی خودرو، خودرو سوار، خودرو بر مکانیزه، خودرو بر چرخ گیر و غیره برخوردار می باشد.

خودرو در اندیشه

خورو بر در اندیشه

خودرو بر جهت حمل نمودن خودرو از مهم ترین و پر تقاضا ترین مشاغل در حوزه وسایل نقلیه است که کار با آن نیازمند دارا بودن تخصص و مهارت کافی در این زمینه است. وسایل نقلیه ای که توسط امداد خودرو در کرج قابل حمل هستند عبارتند از:

  • تمامی خودرو های داخلی و خارجی و صفر
  • تمامی خودرو های کلاسیک و نمایشگاهی
  • تمامی خودرو های آسیب دیده و تصادفی
  • وسایل نقلیه ای که دارای وزنی کمتر از 4 تن هستند و قابلیت جای گیری در ابعاد کفی را دارند.
  • حمل و نقل خودرو های داخلی و خارجی از کرج به شهرستان

مجموعه امداد خودرو در کرج انواع خودرو های داخلی و خارجی را با کم ترین هزینه ممکن به سایر نقاط و حتی شهرستان ها ارسال می کند. به طور کلی خدمات خودرو بر شامل موارد زیر می شود:

  • حمل خودرو به صورت درون شهری: حمل های درون شهری که توسط خودرو بر کفی و یا نیسان انجام می شود.
  • برون شهری: حمل و انتقال خودروی آسیب دیده از شهر کرج به شهرستان های دیگر که توسط خودرو بر کفی، تریلی مخصوص حمل و نیسان انجام می شود.

در هنگام انتخاب خودرو بر بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

  • از خدمات مجموعه ای استفاده کنید که دارای اعتبار کافی و مجوز باشند.
  • متناسب با نوع وسیله نقلیه شما خودرو بر و یدک کش به محل مورد نظرتان اعزام کنند.
  • خودرو و راننده خودرو به ترتیب دارای کارت هوشمند و کارت سلامت باشند.
  • جهت حمل نمودن وسیله نقلیه بارنامه معتبر و دولتی وجود داشته باشد، که این بارنامه متناسب با ارزش واقعی بیمه خودرو بر صادر می گردد.
  • تعیین هزینه های مربوط به حمل با خودرو بر از قبل مشخص شده باشد.

جهت دریافت خدمات و ارسال خودرو بر به محل با شماره های درج شده در سایت امداد خودرو در کرج تماس بگیرید. همکاران ما در کل ساعات شبانه روز پاسخ گوی سوالات و آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

بهترین راهکار در هنگام روشن نشدن و یا آسیب دیدن خودرو بر اثر تصادف چه می باشد؟

در موقع بروز چنین مشکلاتی، می توانید از خدمات ویژه مکانی سیار استفاده کنید. در این زمان بهترین کار این است که با شماره امداد خودرو معتبر و با سابقه ای تماس بگیرید و درخواست تعمیر ماشین و یا درخواست حمل و انتقالات خودروی خود را بدهید. جهت کسب اطلاعات کافی از خدمات چنین شرکت هایی، می توانید به وب سایت اینترنتی آن ها مراجعه نموده و سوابق، رزومه کاری و نظرات مشتریان آن ها را رویت نمایید تا بتوانید با اطمینان خاطر بهترین مکانیک سیار را انتخاب کنید. 

مکانیک سیار اندیشه چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد؟

اگر خودرو نیاز به تعویض باتری داشته باشد و خودروی شما روشن نمی شود، خدمات تعویض و تعمیر باتری را در بالاترین سطح کیفی به شما ارائه می دهند. در صورت خرابی قطعات خودرو، آن را تعمیر و یا تعویض می کنند. از دیگر خدمات آن می توان به سرویس های مکانیکی، تعویض فیوز، تعویض لاستیک، تعویض شلنگ رادیاتور، تعویض ماهک دنده، تعویض سیم کلاچ، پنچر گیری و تعمیر گیربکس خودرو، سوخت رسانی و غیره اشاره نمود.

کارشناس مکانیک سیار به چه تجهیزاتی جهت تعمیر و تعویض قطعات خودرو های آسیب دیده نیاز دارد؟

افرادی که به عنوان مکانیک سیار در جاده ها خدمت می کنند، باید همواره تجهیزاتی هم چون جعبه بوکس، کورکن رادیاتور، شلنگ آب، سیم گاز، تسمه دینام و غیره را با خود به همراه داشته باشند تا در کمترین زمان ممکن مشکلات فنی خودرو ها را برطرف نموده تا هیچ گونه ترافیکی در جاده ایجاد نگردد.

چه خودرو هایی توسط امداد خودرو قابل حمل می باشند؟

تمامی خودرو های داخلی و خارجی و صفر، همه خودرو های کلاسیک و نمایشگاهی، همه خودرو های آسیب دیده و تصادفی، وسایل نقلیه ای که دارای وزنی کمتر از 4 تن هستند و قابل قرار گرفتن در ابعاد کفی را دارند، حمل  خودرو ها به صورت درون شهری و برون شهری و غیره.

4 دیدگاه ها

  • تماس گرفتم پاسخگو نبودین

    • باهاتون تماس گرفتیم.

  • سلام خودرو ما در فاز ۳ بلوار مطهری سره همای شرقی متوقف شده ، ممکنه امداد خودرو بفرسین؟؟

    • سلام بله لطفا تماس بگیرید، که اعزام بشه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4.1/5 - (70 امتیاز)
تماس بگیرید