ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
برای در خواست مکانیک همین الان تماس بگیرید .

مکانیک سیار در کرج "09302740016" شماره مکانیک سیار شبانه روزی

مکانیک سیار در کرج

امداد خودرو در جاده خدماتی است که بیش از صد سال است انجام میشود ، رانندگان وسایل نقلیه در جاده گاهی دچار نقص فنی ، تصادف و مشکلاتی از این قبیل میشوند که خودرو و وسیلیه نقلیه شان دچار توقف در مسیر رانندگی میشود.

در حالتی که خودرو دچار نقص وایراد جدی باشد نیاز به کارشناس فنی دارد تا مشکل خودرو را عیب یابی کند.

مکانیک سیار کرج در خدمت شما

این امکان وجود دارد که هر خودرویی در جاده ها و بزرگراه ها، دچار نقص فنی شود. در این‌گونه مواقعی است که حضور مکانیک سیار، بسیار ضروری می‌باشد.  مکانیک سیار با اقدامات کامل، سریع و در زمان درستی که انجام می‌دهد، منجر به راه اندازی دوباره خودروها می‌شود. به دنبال آن، مشکلات جدی خطرساز نیز برای خودرو رخ نخواهد داد. 

تمامی افراد متخصص در مکانیک سیار بایستی برای خدمت رسانی باکیفیت‌تر و القای حس امنیت و آرامش برای خودرو ران، کارت شناسایی و لباس فرم و ابزارآلات لازم را به همراه داشته باشند. 

لازم به توضیح است که شما می‌توانید درصورت رخ دادن مشکل برای وسیله نقلیه خود، با مراکز مکانیک سیار در کرج، تماس برقرار کنید. تا خیلی سریع به محل حادثه اعزام شوند و مشکلات خودروی شما را برطرف نمایند.

کارشناسان امدادگر با تخصص و توانایی بالا

کارشناسان امداد خودرو هم دارای توان و مهارت فنی برای رفع مشکل خودرو هستند ، که اگر غیر این باشد اجازه کار امدادی در جاده را ندارند بنابراین باید تجربه فنی لازم را برای عیب یابی و حل مشکل خودرو داشته باشند و به مکانیکی و تعیر انواع خودرو های داخلی و خارجی را انجام بدهند.

بنابراین امداد خودرو وظیفه حل مشکل فنی خودرو شما را دارد و با استفاده از تجیهزات جاده ای هم برای حل نقص فنی خودرو و هم برای حمل و نقل خودرو پشتیبان شما در جاده میباشد.

بیش از ۱۲ سال سابقه با مکانیک های حرفه ای

امداد خودرو کرج ما با بیش از ۱۲ سال سابقه کار پشتیبان قابل اعتمادی برای عزیزانی که در محدوده شهرها ، شهرک ها و جاده های کرج و استان البرز نیاز به امداد خودرو دارند در خدمت دوستان محترم می باشد.

برای خدمات امداد خودرو شامل : حمل و نقل انواع خودرو ها ، تعمیر انواع خودرو ها ، سوخت رسانی ، تعویض لنت ، لاستیک و انواع خدمات مورد نیاز شما تنها با یک تماس در خدمت شما هستیم.

امنیت خودرو شما را فراهم میکنیم

ما سعی میکنیم محافظت و آرامش شما را فراهم کنیم اگر که نقص و مشکلی در وسیله نقلیتان بوجود آمد یا به هر دلیلی وسیله نقلیتان در جاده متوقف شد نگران نباشید و تنها با یک تماس حل مشکل خودروتان را به ما بسپارید.

فقط تنها این موضوع را توجه داشته باشید که خدمات ما تنها در کرج ، شهر ها و شهرک ها و جاده های مربوط و مختص به کرج انجام میشود تا در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شویم و از قبول سرویس خدمات به خارج از استان البرز معذور هستیم.

با استفاده از تجیهزات جاده ای و خدمات فنی مربوط به رفع مشکل خودرو پشتیبان و محافظ شما در جاده هستیم.

 ما هیچ‌گاه از بوجود آمدن مشکل و توقف وسیله نقلیه ای در جاده خوشحال نمیشویم اما برای خدمات دهی و رفع مشکل فنی شما سعی میکنیم که سریع ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شویم و با اسده از تجیزات و دانش فنی مشکل وسیله نقلیتان را رفع کنیم.

ما مهمترین خدمات مورد نیاز یک وسیله نقلیه که مهمترین تهدید برای ماندن در جاده است را از سوخت رسانی ، تعویض روغن ، تعویض لاستیک ، تعویض لینت ، باتری به باتری ، تعمیرات جزئی و اصلی خودرو را برایتان انجام میدهیم ، و در مواقع خاص که نیاز به انتقال خودرو بود خودرو را در ایمن ترین حالت حمل میکنیم.

مکانیک در محل کرج

مکانیک سیار در کرج

خراب شدن قطعات الکترونیکی، خاموش شدن ناگهانی خودرو، کنترل ناپذیری خودرو، از مشکلات عمده ای هستند که به طور ناگهانی می توانند برای هر راننده ی ماشینی، به وجود بیایند و موجب توقف خودرو در جاده شوند. مکانیک سیار در کرج در تمامی نقاط استان البرز، می تواند خیلی سریع، خدمت رسانی به رانندگان ارائه دهد.

چند مورد از مهم ترین خدماتی که مکانیک سیار با داشتن قطعه ی مورد نیاز در محل مورد نظر، می تواند به رانندگان ارائه دهد، عبارتند از: تعویض لاستیک، تعویض فیوز، تعویض شلنگ رادیاتور، تعویض سیم کلاچ، تعویض ماهک دنده و غیره. اگر مشکلات برای خودرو در بزرگراه پیش بیاید، باید مکانیک سیار، آن را در مدت ۱۰ دقیقه حل کند تا مانع به وجود آمدن ترافیک و حادثه در بزرگراه شود.

در مکانیک سیار، همه ی امداد گران باید برای احساس آرامش و امنیت بیشتر و خدمات رسانی بهتر برای رانندگان، علاوه بر کارت شناسایی و لباس فرم و مدرک تخصصی، باید تجهیزات کاملی مثل جعبه بوکس، آلن، جک و خدمات مصرفی مثل هرزگرد، تسمه دینام، سیم گاز، پمپ بنزین، سیم کلاچ، ماهک دنده، فیوز، کائوچوی کلاچ، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ بخاری، شلنگ آب و غیره را به همراه داشته باشند.

چند مورد از خدمات مکانیک سیار

چند مورد از مهم ترین خدماتی که مکانیک سیار با داشتن قطعه ی مورد نیاز در محل مورد نظر، می تواند به رانندگان ارائه دهد، عبارتند از:

تعویض لاستیک، تعویض فیوز، تعویض شلنگ رادیاتور، تعویض سیم کلاچ، تعویض ماهک دنده و غیره.

اگر مشکلات برای خودرو در بزرگراه پیش بیاید، باید مکانیک سیار، آن را در مدت ۱۰ دقیقه حل کند تا مانع به وجود آمدن ترافیک و حادثه در بزرگراه شود.

در مکانیک سیار، همه ی امداد گران باید برای احساس آرامش و امنیت بیشتر و خدمات رسانی بهتر برای رانندگان، علاوه بر کارت شناسایی و لباس فرم و مدرک تخصصی، باید تجهیزات کاملی مثل جعبه بوکس، آلن، جک و خدمات مصرفی مثل هرزگرد، تسمه دینام، سیم گاز، پمپ بنزین، سیم کلاچ، ماهک دنده، فیوز، کائوچوی کلاچ، درب رادیاتور، کورکن رادیاتور، شلنگ بخاری، شلنگ آب و غیره را به همراه داشته باشند.

مکانیکی شبانه‌روزی در کرج

اگر در حین رانندگی در تک تک نقاط استان البرز و در تمامی ساعات شبانه روز، ماشین شما دچار حادثه و نقص فنی شد، مکانیکی شبانه‌روزی در کرج می تواند به طور ایمن، به شما خدمات رسانی ارائه دهد.

انواع خدمات رسانی ای که مکانیکی شبانه‌روزی در کرج می تواند به مشتریانش ارائه دهد، عبارتند از: تعویض لنت ترمز در محل، خودرو بر، تعویض روغن در محل، امداد باتری، پمپ بنزین سیار، خدمات دیاک در محل و غیره..

تعمیرات سیار خودرو در کرج


امروزه با افزایش خودرو در سطح شهر کرج درخواست کمک از امداد خودرو برای حل مشکلات فنی و تعمیرات خودرو و همچنین استفاده از خدمات حمل و نقل آن افزایش یافته است.


ممکن است برای هر فردی در هر نقطه ای از کرج و یا حتی در منزل این اتفاق بیفتد که وسیله نقلیه اش دچار نقص فنی شود و یا حتی روشن نشود تا بتواند به یک تعمیرگاه یا مکانی مشابه برود. در شرایط این چنینی لازم است تا تعمیرکاری در این حوزه به صورت سیار وجود داشته باشد تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن در محل حضور یافته و به مشکلات فنی ماشین رسیدگی کرده و کمک های لازم را به آن برساند.


از آنجایی که خدمات تعمیرات سیار یکی از پرتقاضاترین سرویس های کرج می باشد امداد خودروی کرج تمام تلاش خود را کرده است تا مجرب ترین افراد را در تیم خود قرار دهد به نحوی که در هر ساعتی از شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در هر نقطه از کرج می باشند.

خدمات تعمیرات سیار خودرو


درصورت مواجه شدن با هرمشکلی در رابطه با خودرویتان امداد خودروی کرج آماده خدمت رسانی به شماست. امدادگران ما مجهز به انواع تجهیزات و قطعات اورجینال خودروهای داخلی و خارجی هستند. در ادامه با خدمات تیم ما آشنا خواهید شد.


تعویض تسمه تایمینگ خودرو: تسمه تایم یکی از مهم ترین قطعات خودرو می باشد، عدم تعویض به موقع این قطعه باعث خرابی ناخواسته خودرو در جاده می شود. تعویض تسمه تایم خودرو توسط تیم امداد خودرو کرج در محل شما انجام می شود.


تعویض روغن در محل: اگر به دنبال تعویض روغن ماشین خود در محل هستید تیم ما در این زمینه نیز به شما کمک می کند. روغنی که ما برای خودرویتان استفاده می کنیم تازه، باکیفیت و مرغوب بوده و با فیلتری مناسب جایگزین می شود.
تعویض دینام خودرو: دینام از قطعات اصلی خودرو می باشد که مسئولیت شارژ باتری را برعهده دارد. امدادخودرو کرج ابتدا به بررسی مشکل خودروی شما پرداخته، سپس اقدام به تعمیر خودرو و در صورت نیاز تعویض قطعه می نماید.

استفاده از پمپ بنزین سیار:

پمپ بنزین سیار می تواند بهترین گزینه برای تأمین سوخت خودروی شما در سفرهای طولانی و یا در نقاط دور از شهر باشد. با این خدمات شما می توانید به راحتی و با اطمینان خاطر سوخت خودرویتان را تأمین کرده و به مسیر خود ادامه دهید.
تعویض لنت ترمز: یکی از بهترین راه حل های حفظ ایمنی خودرو استفاده از خدمات تعویض لنت ترمز در محل است. شما می توانید بدون نیاز به حضور در تعمیرگاه، لنت ترمز خودروی خود را به راحتی تعویض نمایید. مطمئن باشید با تجربه و دانش فنی که تیم ما دارد لنت های جدید شما با کیفیت بسیار بالایی نصب می شوند.


تعویض و امداد باتری: اگر عمر باتری شما تمام شده و به امداد باتری نیاز دارید ما با یک باتری جدید یا با استفاده از روش باتری به باتری مشکل شما را حل خواهیم کرد.

خدمات دیگری که توسط امداد خودروی کرج ارائه می شوند عبارت اند از:


• تعویض فیوز
• پنچرگیری سیار
• تعویض سیم کلاچ
• تنظیم چرخ خودرو
• تعویض شلنگ رادیاتور
• تعویض فیوز
• خدمات سرویس ضد یخ
• خدمات برق خودرو
• و…

هر خودرو و وسیله نقلیه ای نیاز به رسیدگی دارد و قطعات آن باید در صورت نیاز سرویس دهی شوند تا هم عمر بیشتری داشته باشد و هم آرامش را برای سرنشینان خود فراهم کند. هدف ما در این تیم این است که سلامت خودروی شما را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم. درنتیجه اگر خودروی شما دچار نقص فنی یا مشکلی ناگهانی شد اصلا نگران نباشید،هر مشکلی راه حلی دارد.

2 دیدگاه ها

  • ماشینم خراب شدع بود به خوبی تعمیراتشو انجام دادن

    • ممنون آقای میلانی وظیفمون بود

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز
تماس بگیرید