ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
امداد خودرو در اتوبان کرج
در خواست امداد خودرو در اتوابان کرج با یک تماس + [ مشاوره و سوال ]
برای در خواست امداد خودرو همین الان تماس بگیرید .

مناطق تحت پوشش ما برای امداد خودرو + کردان + کمالشهر + اتوبان کرج و جاده قدیم

امداد خودرو اتوبان تهران کرج 09302740016 📞

 امداد خودرو در کرج  با بیش از ۱۱ سال سابقه امدادرسانی در کرج ، به صورت شبانه روزی مشغول امدادرسانی در تمام نقاط کرج ، شهر ها و جاده های استان البرز را برای خدمات امداد رسانی پوشش می دهد . امدادرسانی از شغل های ضروری و مهم است شما در هر ساعتی از شبانه روز که وسیله نقلیه تان ، دچار نقص فنی شد یا به هر دلیلی متوقف شد با ما تماس بگیرید ، تا نزدیک ترین امداد رسانی که به وسیله نقلیه شما نزدیک است را برای تان بفرستیم .

ابتدا شما باید مشکلی که برای خودروتان پیش آمده که موجب شده وسیله نقلیه شما متوقف بشه . به ما توضیح بدهیم ، تا با تجهیزات لازم در محل حادثه کارشناس امداد ای ما در کوتاه ترین زمان خدمتتان برسد .

امداد خودرو اتوبان تهران کرج

امداد خودرو اتوبان تهران کرج

امداد خودرو در کرج؛ دارای نیرو های حرفه ای و کارآزموده با سابقه ای طولانی در زمینه امداد رسانی شبانه روزی به مشتریان عزیز در اتوبان تهران کرج می باشند. خودرو های امدادی ما به تجهیزات مهم و مورد نیازی هم چون باتری و غیره مجهز بوده و خدمات خود را به صورت سیار در اتوبان تهران کرج به انواع خودرو های داخلی و خارجی ارائه می دهیم. ما تمامی خودرو های صفر و کارکرده شما را با کمترین قیمت در مکان مورد نظر تعمیر می کنیم و در صورت عدم رفع نقص و خرابی خودرو، آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز انتقال می دهیم.
خودرو های امدادی ما عبارتند از: خودرو بر کفی، یدک کش، کفی خودرو، خودرو سوار، خودرو بر چرخ گیر، مکانیک سیار، جرثقیل خودرو بر و غیره. هم چنین مواردی هم چون باتری به باتری کردن، عوض نمودن لنت و یا تسمه، عوض کردن لاستیک ها و سوخت رسانی را در صورت نیاز برای خودرو های شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم.
هر زمان که به خدمات امدادی نیاز داشتید، می توانید با شماره های درج شده در وب سایت امداد در کرج تماس بگیرید ما در زمانی کوتاه خود را به شما خواهیم رساند و خدمات امدادی خود را با بهترین کیفیت ممکن به شما ارائه می دهیم. هزینه های دریافتی از مشتریان عزیز با خدماتی که برایشان انجام می دهیم کاملا مطابقت دارد و هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است.

 

خدمات امداد خودرو

• شرکت امداد در کرج خدمات مشاوره ای خود را به دو صورت آنلاین و تلفنی ارائه می دهد.
• فرستادن نیرو های امدادی به محل مورد نظر
• بر طرف نمودن مشکلات در مکان مورد نظر
• هماهنگی برای فرستادن خودرو های آسیب دیده به یکی از نمایندگی های مجاز منطقه
• دریافت نمودن لیستی از قطعه های خودرو و خدمات امدادی
• دریافت کردن فایل هزینه های ایاب و ذهاب و سایر هزینه ها
برای خودرو هایی که در دوره گارانتی خدمات قرار دارند، بعد از دریافت مدارک لازم از سوی نمایندگی های مجاز و تاییدیه های لازم از بخش گارانتی، هز هزینه ای که پرداخت شده باشد از طرف نمایندگی به شما برگردانده می شود.

نحوه فعالیت امدادرسانان امداد در کرج

امداد خودرو های شرکت به 3 حالت زیر فعالیت می کنند و خدمات خود را به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه می دهند:
• امداد رسانی به صورت حمل و بکسل نمودن خودرو های معیوب
• امدادرسانی های فنی خودرو
• امداد رسانی که هر دو خدمات بیان شده را ارائه می دهد.

امداد خودرو مجموع خدماتی است شرکت های خودرو سازی و و شرکت های خدمات امدادی با به همرا داشتن امکانات لازم برای اسودگی خیال و رفاه رانندگان ارائه می شود .با پیشرفت تکنولوژی و تعداد شدن ماشین ها که افراد برای رفت و امد از این وسیله استفاده می کنند مشکلات و خرابی هایی که به همراه دارند یکی از ضروری ترین نیاز و نگرانی انسان ها خراب و دچار مشکل شدن ماشینشان در جاهایی به دور از دسترس شهر حتی تمام شدن بنزین امداد خودرو ها به وجود امدند تا این نگرانی و نیاز انسان ها را در مواقع ضروری و بحرانی حل کند .

شرکت های امداد خودرو باید حتما برای اینکار مجوز لازم را داشته باشند و به برای شناسایی افراد برای انها کارت شناسایی صادر می شود ، در زمان حرکت ماشین یا حتی زمانی که ماشین دچار توقف شده احساس مشکل و خرابی در ماشین کردید یا دلیل اصلی نقض فنی خودرو خود را نمی دانید می توانید با امداد خودرو تماس بگیرید .

امداد خودرو با داشتن امکانات و تجهیزات به خودرو شما کمک می کند که اگر نیاز ماشین شما ساده باشد مانند مشکل بنزین کارشناسان در همان محل مشکل خودرو شما رو حل می کنند اما اگر مشکل جدی داشته باشد شما را تا نزدیک ترین تعمیرگاه همراهی می کنند تا اقدامات لازم برای رفع مشکل ماشین شما صورت بگیرد حتی اگر ماشین شما دچار مشکلات جزئی با رفع این مشکلات می توانید از بروز مشکلات بزرگ تر و جدی تر پیشگیری کنید .

کمک از امداد خودرو کاملا یک تصمیم اختیاری است  در صورت خرابی ماشین یا تصادفات به شما کمک می کنند ، اپراتور های اموزش دیده مشکل شمارو تعیین می کنند سپس پس از اعزام امداد خودرو به محل به شما کمک می کنند . اگر ماشین شما خراب شده می توانید از خدمات یدک کش تمام شدن بنزین پرش باتری تعویض لاستیک پنچر خدمات قفل و قفل ساز مکانیکی انتقال خودرو به مراکز تعویض پلاک تعمیر برق خودرو رفع مشکل باطری و تعمیر در لوکیشن گفته شده و رفع مشکل انواع خرابی ماشین امداد خودرو استفاده کنید و این به معنای اسودگی از یک نگرانی بزرگه ، اگر امداد خودروها نبودند شما برای رفع مشکلتان باید به ماشین یدک کش تماس می گرفتین که شما را تا نزدیک ترین شهر همراهی کند که هزینه ای گران تر از امداد خودرو دارند .

در زمانی که وسیله نقلیه به خاطر فرسودگی و از کار افتادت باطری که نیاز به استارت دارد امداد خودرو برای رفع مشکل باطری اعزام می شوند . یا حتی اگر دچار تصادف شدید شدین و نیاز به بکسل کردن خودرو داشتین امداد خودرو اینکار و برایتان تا تعمیرگاه انجام می دهد که هزینه بسیار کمتری دارد . یکی از مشکلات که امروز رخ می دهد جا گذاشتن سوئیچ ماشین داخل ماشین است که با قفل خودکار خودرو نمی توانید به ان دسترسی داشته باشید که با کمک امداد خودرو می توانید مشکل خود را حل کنید . حتی شما با تماس و اعلام موقعیت خود می توانید از خطرناک بودن یا بی خطر بودن محل اطراف با خبر شوید .

به فردی که وظیفه رفع مشکل شمار و دارد امداد گر می گویند امداد گرها به داشتن دانش و تخصص مورد نیاز در زمینه مسائل رفع مشکلات خودرو و با تجربه کافی در این زمینه به همراه یک خودرو امداد مجهز که بخشی از شبکه امدادی می باشد در زمینه خدمات خودرویی فعالیت دارند .

در هر زمان از ۲۴ ساعت حتی روزهای تعطیل سال  اگر ماشین شما در جاده خراب شد و برای ادامه سفرتان دچار مشکل شده اید به راحتی می توانید با امداد خودرو تماس گرفته و با ارسال موقعیت و بیان مشکلتان امداد خودرو با افراد مجرب به محل گفته شده اعزام می شوند و شروع به پیدا کردن مشکل ماشین می کنند اگر قطعه ای از ماشین دچار مشکل یا از کارافتادگی باشد قطعه ماشینتان را عوض می کنیم . با درخواست امداد مشکلتان را به سرعت رفع کنید و به ادامه سفر بپردازید .

مزایای دیگر امداد خودرو

تعمیر ماشین در زمان کوتاه

افراد اموزش دیده به صورت حرفه ای

هزینه های مناسب

در صورت نیاز حمل خودرو شما به صورت ایمن و بدون نگرانی

امداد خودرو به منظور رفع نگرانی افراد جلوگیری از اتلاف وقت تنوع بالای خدمات به انواع مدل های ماشین ها کم شدن هزینه ها

امداد خودرو با هدف جلب رضایت مشتری و انجام وظایف خود که ارائه خدمات مورد نیاز مشتری را رفع می کند .

خدمات امداد خودرو

 امداد خودرو ، یکی از قدیمی ترین مسئول امداد رسانی در کرج به انواع وسایل نقلیه می باشد ، خدمات امدادی ما مختص به خودرو خاصی نمی باشد بلکه به تمام خودروهای داخلی و خارجی ، خدمات حمل و نقل ، خدمات تعمیرات ، تعویض روغن یا لاستیک ، باطری به باطری ، سوخت رسانی سیار ، پنچر گیری سیار و … همچنین در صورتی که تعمیرات در محل امکان پذیر نباشد وسیله ی نقلیه تان را تا تعمیرگاه انتقال میدهیم .

 امداد خودرو حبیبی دارای مجوز لازم از اتحادیه می باشد ، خدمات امداد رسانی ماه با قیمت مناسب انجام میشود ، امداد خودرو ما در طول ۷ روز هفته به صورت شبانه روزی پاسخ گوی شما عزیزان است .
ما از اینکه بتوانیم مشکل خودرو شما را حل بکنیم بسیار خرسندیم ، البته ما از اینکه وسیله نقلیه ای در جاده متوقف شود متاسفم می شویم ، اما به این واسطه به صورت شبانه روزی و در طول هفته مشغول خدمات امدادی هستیم که بتوانیم با تجربه و توانایی در امدادرسانی به عزیزانی که خودرو شان در جاده های کرج دچار نقص فنی شده است .

مزیت های امداد خودرو را نام ببرید؟

امدادگران در مدت زمان کوتاهی و به سرعت ماشین شما را تعمیر می کنند، نیرو های امداد گر در زمینه تعمیر و تعویض قطعات و حمل خودرو دارای تجربه و مهارت بالایی می باشند. ایشان خدمات خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای به مشتریان ارائه می دهند. در صورت نیاز خودروی شما را به صورت ایمن و بدون اینکه کوچک ترین خسارتی به آن وارد شود حمل می کنند. تنها هدف امداد خودرو، جلب رضایت مشتریان و انجام وظایف خود در ارائه خدمات به مشتریان در بالاترین کیفیت ممکن است.

افراد در صورت بروز چه مشکلاتی باید با تیم متخصصی امداد خودرو تماس بگیرند؟

هنگامی که خودرو به دلیل فرسودگی و یا از کار افتادگی باتری نیاز به استارت دارد امداد خودرو جهت برطرف کردن مشکل باتری به محل اعزام می شوند. اگر خودرو دچار تصادف شدید شود یا  نیاز به بکسل داشته باشد، باید به تعمیرگاه حمل گردد که در هزینه کمتری برای مشتریان انجام می شود، اگر افراد سوئیچ خودرو را درون ماشین جای بگذارند و ماشین به صورت خودکار قفل شود، به وسیله امداد خودرو می توانید مشکلات خود را حل نمایید.

چرا افراد امداد خودرو را انتخاب می کنند؟

کمک از امداد خودرو امری اختیاری است. در موقع خرابی ماشین و یا تصادف، اپراتور های آموزش دیده امداد خودرو به راحتی مشکل خودروی شما را برطرف می کنند. امداد گران از خدمات یدک کش، تمام شدن بنزین، تعویض باتری، تعویض لاستیک، پنچر گیری، خدمات مربوط به قفل و برطرف کردن مشکلات باتری و تعمیر خودرو در محل را برای مشتریان انجام می دهند. اگر رانندگان نتوانند مشکل خودروی خود را به تنهایی حل کنند، می توانند با امدادگر تماس بگیرند تا به سرعت در محل وقوع حادثه حاضر شده و مشکل خودروی شما را برطرف می کنند.

2 دیدگاه ها

  • ببخشید بوی اگزوز ماشین میاد داخل ماشین علتش چیخ؟؟؟

    • این یه موردی که نیاز به حضور امداد خودرو داره و مورده جدی هست به این خاطر که دود اگزوز مواد سمی داره که بسیار مضر و خظرناکه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید