ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
برای در خواست امداد خودرو همین الان تماس بگیرید .

امداد خودرو در چالوس (09302740016) خودرو بر و یدک کش چالوس

امداد خودرو در چالوس

امداد خودرو در چالوس

برای در خواست امداد خودرو در چالوس کافیست که با یک تماسب با ما جهت فرستادن امداد خودروتماس بگیرید، خدمات امداد خودرو کرج شامل : تعمیرات سیار، تعویض تسمه تایمینگ تسمه دینام پمپ بنزین دریچه گاز ترموستات سیم کلاچ لوازم کلاچ سیم گاز موتور فن شلنگ رادیاتور و…

امروزه اکثر مردم برای رفت و آمدهای خود، وسایل نقلیه مختلفی را به کار می‌گیرند. به طوری که اکثر اوقات با وجود استفاده از ماشین، خودروها خراب و یا دچار اشکالات فنی می‌شوند. در این گونه شرایط است که باید برای حل کردن اشکالات فنی خودرو، از مکانیک سیار و امداد خودرو کمک گرفت.

بهترین عملکرد در هنگام خراب شدن ماشین، تماس با شماره امداد خودرو و جرثقیل سیار برای درخواست تعمیر ماشین یا حمل خودرو به کمک جرثقیل است. این روزها شرکت‌های زیادی برای حل این قبیل مشکلات به وجود آمده اند.

اگر می‌خواهید در مورد این گونه مراکز و اقدامات خاصی که در شرایط بحران انجام می دهند، اطلاعات بدست آورید، خواندن این مقاله، بهترین پیشنهاد برای شما است.

مکانیک سیار و امداد خودرو در چالوس

خاموش شدن ناگهانی خودرو، کنترل ناپذیری خودرو، خراب شدن قطعات الکترونیکی و غیره از جمله مشکلاتی هستند که به طور ناگهانی می‌توانند برای هر راننده ی خودرویی، به وجود بیایند و منجر به توقف خودرو در جاده ها و بزرگراه ها شوند.

مکانیک سیار و امداد خودرو در چالوس

به کمک اقداماتی که مکانیک سیار و امداد خودرو به خودروی شما ارائه می دهد، می‌توانید از وقایع مترقبه، خطرناک و ناگوار در آینده جلوگیری کنید. زیرا امداد خودرو با تعمیرات سریع و مهمی که انجام می دهد، طول عمر وسیله ی نقلیه شما را بیشتر می‌کند.

اگر اینگونه مشکلات جزئی و اساسی در ماشین برطرف نشود، باید در آینده هزینه های زیادی بپردازید تا مشکلات جزئی در خودرو را برطرف کنید.
مهم‌ترین اقداماتی که مکانیک سیار و امداد خودرو علاوه بر تعمیر ماشین، به رانندگان ارائه می دهد، عبارتند از:

سوخت رسانی به خودرو، حمل و انتقال خودرو به تعمیرگاه، تعویض و پنچر گیری لاستیک، خدمات باتری به باتری، تعویض لنت ترمز در محل، تعویض روغن در محل، پمپ بنزین سیار، خدمات دیاک و غیره.

اگر در حین رانندگی در تک تک نقاط استان تهران و البرز و به خصوص چالوس، در تمامی ساعات شبانه روز، خودروی شما به نقص فنی دچار شد، برای دریافت خدمات می‌توانید از مکانیکی سیار و امداد خودرو در چالوس، کمک بگیرید.

یدک کش در چالوس

زمانی که خودرو به دلیل ایرادات فنی و یا حوادث، در جاده متوقف می‌شود، به حمل شدن و بکسل برای جابجایی و انتقال به تعمیرگاه یا هر مکان دیگری نیازمند است. اما این روش بکسل کردن خودرو با خودروی دیگری در بین خودرو سوارها، روشی قدیمی است که امنیت آن کم می‌باشد و ممکن است که به خودرو آسیب برساند.

یدک کش در کرج

به دلیل غیر قانونی بودنِ روش بکسل کردن، انتقال خودرو با یدک کش و جرثقیل سیار، بسیار اهمیت دارد و مورد توجه است. به گونه ای که یدک کش با تجهیزات، امکانات و ابزار آلات خودروبری که دارد، در بیشتر جاده ها و به ویژه اتوبان‌ها و بزرگراه ها، وظیفه ی حمل وسیله ی نقلیه شما را عهده دار است.

البته حمل کردن خودرو به کمک یدک کش به یک سری قواعد و اصولی نیازمند است که دقت نکردن به این اصول ممکن است در هنگام جابجایی خودرو، خسارت و آسیب‌های های زیاد و غیرقابل جبرانی به وسایل نقلیه وارد کند.

به همین دلیل، کمک گرفتن از یدکش و خودرو بر سیار برای انتقال خودرو در اتوبان‌ها و بزرگراه ها، درست ترین راه حل در این گونه مواقع است.
می‌توانید در مواقعی که در چالوس در استان تهران به یدک کش و خودروبر نیاز داشتید، با یدک کش در چالوس، تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند و ماشین شما را تا رسیدن به محل مورد نظر، جابجا کنند.

مراکز مکانیک سیار و امداد خودرویی که در هنگام به وجود آمدن مشکل فنی برای خودرو، با آن‌ها تماس گرفته می‌شود، بایستی مهارت و تخصص لازم را در حل مشکل فنی خودرو داشته باشند، در کمترین زمان ممکن به توقف توقف خودرو برسند، تجهیزات کافی و کامل را برای حل نقص فنی خودرو و یا انتقال خودرو با سلامت و امنیت کامل را داشته باشند.

شرکت امداد دار کرج یکی از مراکزی است که تمامی این خدمات را به مشتریان خود، با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت، ارائه می دهد.

امداد خودرو در چالوس

تمامی رانندگان خودرو میتوانند در هر کجای استان‌های تهران و البرز و به ویژه چالوس، درصورتی که خودروی آن‌ها به نقص فنی دچار شد، از طریق سایت امداد دار کرج با این شرکت تماس بگیرند.

ممکن است که دراثر خراب شدن ناگهانی، امکان کنترل کردن خودرو وجود نداشته باشد و یا خودرو در جاده متوقف شود.‌ به کمک خدماتی که امداد خودرو به شما ارائه می‌دهد، می‌توانید از اتفاقات ناگوار و خطرناک در آینده جلوگیری کنید.

زیرا امداد خودرو با تعمیرات کامل و سریع، عمر مفید وسیله نقلیه را بیشتر می‌کند. لازم به ذکر است که اگر مشکلات ریز و جزئی در خودرو برطرف نشود، بایستی در آینده هزینه های هنگفتی بپردازید تا مشکلات خودروی شما برطرف شود.

اگر در حین رانندگی در جاده های چالوس، ماشین شما به مشکلات فنی دچار شد، می‌توانید از مرکز امداد خودرو در چالوس، ازطریق تماس تلفنی، تقاضای کمک کنید. این افراد، سریعا به محل اعزام می‌شوند.

خودرو بر امداد در چالوس

خودرو بر امداد در چالوس

خودرو بر امداد در چالوس با بهره مندی از تمام خدمات امدادی، تلاش می کند که در بالاترین سطح کیفی ممکن، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و موجب بهبود حال ایشان گردد. این مجموعه از پیشرفته ترین امکانات روز دنیا استفاه می کند تا بتواند موجب رضایت حداکثری مشتریان شود. خودرو بر امداد در چالوس با برخورداری از تیمی متخصص کلیه فعالیت های امدادی  هم چون حمل ماشین با چرخگیر، کفی و خدمات سیاری و تعمیر در محل، باتری به باتری، پنچر گیری، تعویض پمپ بنزین و سایر خدمات امدادی دیگر را به نحو احسن برای شما انجام می دهد.

اگر شما مجموعه مناسبی را برای فعالیت های امدادی خود انتخاب نکنید در نتیجه متحمل پرداخت هزینه های گزافی خواهید شد. امداد خودرو در چالوس خدمات امدادی لازم را برای انواع خودرو هایی داخلی و خارجی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد. کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

از خدمات امداد خودرو در جالوس می توان به موارد زیر اشاره کرد_

از خدمات امداد خودرو در جالوس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یدک کش خودرو: یکی از مهم ترین خدمات این مجموعه ارسال به موقع یدک کش به محل مورد نظر است. انواع یدک کش ها هم چون نیسان، جرثقیل، کفی و خودرو بر در مجموعه ما موجود است و آماده امداد رسانی به خودرو های شما می باشند. در صورت ضرورت شما را به تعمیرگاه های مجاز در نزدیک ترین نقطه مربوطه اعزام می کنند.
  • مکانیک سیار: افراد می توانند در هر ساعتی از شبانه روز که خودرویشان دچار آسیب و یا نقص فنی شود با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرند. در صورتی که خودرو به تعمیر نیاز داشته باشد ما مکانیک سیار خود را به محل مورد نظر اعزام می کنیم.
  • امداد خودرو به صورت 24 ساعته: شما در هر 24 ساعت شبانه روز می توانید با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید، با کارشناسان فنی و متخصص ما صحبت کرده و از خدمات ما بهره مند شوید.
  • حمل خودرو با یدک کش مناسب: بعد از صحبت با کارشناسان ما در صورت صلاحدید و تشخیص ایشان یدک کش مناسب انتخاب گردیده و به محل مربوطه فرستاده می شود.

یدک کش چالوس

یدک کش چالوس

در بسیاری مواقع در مکان هایی خودروی ما دچار نقص فنی می شود، یا در هنگام رانندگی دچار سانحه ای شده و آسیب می بیند و نمی توانیم آن را حرکت دهیم. در برخی مواقع خودروی ما جلوی حرکت خودرو های دیگر را قرار می گیرد و حتی موجب ایجاد خطراتی برای دیگران می شود. در این مواقع باید هر چه سریع تر با یک مرکز امداد خودرو تماس بگیرید و درخواست یدک کش در محل مورد نظر کنید.

یدک کش خودرو بر به شما کمک می کند و خودروی شما را  تا یک تعمیرگاه مجاز حمل می کند. یدک کش ها دارای انواع مختلفی هستند که انتخاب آن ها کاملا متناسب با نوع خودروی شما صورت می گیرد. با استفاده از خودرو بر می توانید در امنیت کافی خودروی خود را انتقال دهید و برای این کار لازم است که خودروی شما قادر به حرکت کردن باشد، در غیر این صورت نمی توان از خودرو بر استفاده کرد.

یدک کش چالوس

همان طور که بیان کردیم یدک کش ها از لحاظ سایز و نوع کاربرد با یدیگر متفاوت هستند. در برخی مواقع خودرو به شدت دچار آسیب شده است و قادر به حرکت نیست، در این صورت باید برای حمل آن از کفی استفاده کرد. متناسب با میزان وزن خودرو، خودرو برهای گوناگونی وجود دارند. در امداد خودرو چالوس طیف وسیعی از خودرو بر ها و یدک کش ها وجود دارند که انتخاب آن ها متناسب با وزن و میزان خرابی خودرو صورت می گیرد.

امداد خودرو چالوس با بهره گیری از بروز ترین و با کیفیت ترین یدک کش های استاندارد و معتبر آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. راننده های یدک کش خودرو  باید حتما دارای گواهینامه های مخصوصی باشند چون نوعی کامیونت سبک وزن محسوب می شوند.

یدک کش خودرو بر باید از تمامی لوازم و امکانات یدکی لازم برای حمل و جابجایی خودرو برخوردار باشد تا مشکلی ایجاد نشود. رانندگان یدک کش باید با تجربه و ماهر باشند تا خطری در حین رانندگی و حمل خودرو برایشان رخ ندهد. نیرو های  یدک کش در امداد خودرو چالوس با در نظر گرفتن تمامی موارد بیان شده و بهره گیری از  تخصص و تجربه کافی، مشکل شما را در کسری از ثانیه برطرف می کنند و خدماتی با کیفیت را به شما ارائه می دهند.

خدمات امدادی یدک کش ها شامل چه مواردی می شوند؟

خدمات امداد رسانی یدک کش ها شامل مواردی هم چون سوخت رسانی، تعمیر خودرو در محل، تعویض روغن، تعویض لنت، تعویض لاستیک، پنچر گیری، سوخت رسانی به خودرو ها، تعمیرات خودرو ها در محل و هر نوع خدمات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات را شامل می شود. یدک کش ها با تجهیزترین امکانات در محل وقوع حادثه حاضر شده و اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعات در محل می کنند و در صوت لزوم اگر خودرو به تعمیر اساسی نیاز داشته باشد، آن را به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز منطقه مورد نظر حمل می کنند.

قوانین مهم در یدک کشی خودرو را نام ببرید؟

یدک کش کردن خودرو زمانی میسر می شود که نور و روشنایی کافی وجود داشته باشد، یدک کش دارای توان و نیروی کافی جهت جا به جایی خودرو باشد، رانندگان خودرو های آسیب دیده دارای گواهینامه معتبر باشند، یدک کش ها تنها قادرند که یک خودرو را با خود حمل کنند. خودرو های یدک کش باید دارای بیمه شخص ثالث باشند تا در صورت خسارت دیدن خودرو، در موقع حمل همه هزینه های وارد شده به وسیله نقلیه حمل شده توسط بیمه جبران گردد.

چه اصول و نکاتی برای یدک کشی خودرو باید رعایت گردند؟

برای یدک کش کردن خودرو نکات و اصولی حائز اهمیت هستند که با توجه به آن ها هیچ مشکلی برای خودرو پیش نمی آید. اولین نکته مهم این است که راننده یدک کش دارای گواهینامه رانندگی و تجربه بالایی جهت حمل نمودن خودرو های آسیب دیده باشد. یدک کش همه تجهیزات کافی را برای ثابت نگه داشتن خودرو داشته باشد تا در موقع حمل و جا به جایی خودرو از آن ها استفاده کند. رانندگان باید به دنبال یدک کش معتبری باشند تا از وارد شدن خسارت های احتمالی به خودروی خود جلوگیری کنند.

چه زمانی باید از خدمات یدک کش استفده کنید؟

در موقع تصادف که دیگر موتور خودرو روشن نمی شود یا زمانی که خودرو به دلیل بارش شدید باران و برف و به دلیل فرو رفتن لاستیک ها در گل قادر به حرکت نمی باشد، می توانید از خدمات یدک کش ها استفاده کنید، یدک کش بدون کمتری صدمه ای، خودروی شما را به محل مورد نظرتان حمل می کند.

8 دیدگاه ها

  • ماشینم باید بکسل بشه ، الان چالوسیم تا باغمون بردیمش ، شما بکسل میکنین ل.کیشن بفرسم؟؟؟؟؟؟؟

    • بله بفرسین اعزام میشه براتون

  • سلام باطری به باطری انجام میدین؟

    • سلام و عرض ادب، بله

  • تو چالوس نیاز به یدک کش داشتم که اومدن ، در مجموع کارشون خوب بود.

    • تشکر از شما آقای بیک محمد که نظرتون رو قرار دادین خوشحالیم که مورد رضایت شما بوده .

  • کار درست ترین امداد خودرو در کرج ، تشکر میکنم ازتون

    • ممنون از شما لطف دارین .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4/5 - (1 امتیاز)
تماس بگیرید