ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
برای در خواست امداد باتری کرج همین الان تماس بگیرید .

امداد باتری کرج 09302740016

امداد باتری کرج

امداد باتری کرج


امداد باتری امداد در کرج؛ به صورت شبانه روزی با ارسال و نصب رایگان باتری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. ارسال باتری توسط کارشناسان امداد در کرج در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد.
در صورتی که خودروی شما دارای مشکل و نقص فنی در باتری باشد، در هنگام روشن کردن استارت نخواهد خورد. در این صورت بهترین و موثرترین روش، تماس با خدمات امداد باتری کرج ما می باشد. شما تنها از طریق یک تماس با کارشناسان امداد در کرج، می توانید به صورت تلفنی از راهنمایی ها و مشاوره های لازم تخصصی ما در مورد انتخاب باتری مناسب برای خودروی خود بهره مند گردید. در صورت لزوم نیز توسط کارشناسان امداد در کرج، باتری مناسبی برای شما ارسال خواهد شد که می توانید جهت تعویض آن اقدام فرمایید.

وظایف امداد باتری


وظایف امداد باتری ما در کرج شامل موارد زیر می شوند:
• ارائه مشاوره در راستای خرید باتری به وسیله کارشناسان
• ارسال باتری و نصب آن به صورت رایگان
• تست باتری دینام و کنترل برق دزدی خودرو به وسیله کارشناسان امداد باتری ما در کرج
• ارسال سریع باتری و تعویض باتری خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن جهت صرفه جویی در وقت مشتریان عزیز

مزیت های استفاده از خدمات امداد باتری کرج


یکی از مهم ترین مواردی که نیرو های متخصص ما در امداد در کرج به آن توجه زیادی می کنند، صرفه جویی در وقت مشتریان و کم کردن هزینه های ایشان می باشد. در صورتی که باتری ماشین دچار نقص فنی گردد و افراد نتوانند اقدام به روشن نمودن خودروی خود کنند، می توانند به صورت تلفنی و یا حضوری با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایند.


افراد باید در ابتدا اقدام به باز نمودن باتری مستهلک قبلی نمایند و سپس برای خریداری باتری جدید دیگری، به یکی از فروشگاه های نزدیک به محل خود مراجعه نمایند، اما این روش امری زمان بر و در بردارنده هزینه زیادی است. ما در امداد باتری کرج؛ تمامی این کار ها را برای شما در مدت زمانی بسیار کوتاه و بدون اتلاف وقت به صورت رایگان انجام خواهیم داد.


در این صورت شما تنها هزینه خرید باتری را پرداخت نموده اید و در مدت زمان و هزینه شما تا حد امکان صرفه جویی می گردد.
در صورت تماس با کارشناسان ما در جهت تعویض باتری، نیروهای باطری ساز ما سریعا در محل حاضر شده و به بررسی قطعات مرتبط با باتری خودرو می پردازند؛ هم چون دینام استارت، سوئیچ و سیم کشی باتری. چرا که ممکن است باتری خودرو مشکلی نداشته باشد و کارشناسان باتری ساز ما با بررسی تمامی قطعات، مشکل اصلی آن را یافته و در صورت معیوب بودن باتری، اقدام به تعویض آن نمایند.


در غیر این صورت مشکل اصلی خودرو را برای شما شرح داده و روشی جهت برطرف کردن مشکل، پیش روی شما قرار می دهند. در بسیاری از مواقع افراد به اشتباه فکر می کنند که باتری ماشین خراب شده و اقدام به تعویض آن می نمایند، ولی باز هم ماشین روشن نشده و تنها هزینه خود را تلف کرده اند، چون مشکل از باتری ماشین نمی باشد.
با بهره گیری از خدمات امداد در کرج دیگر نگران نباشید، چون نیرو های متخصص ما تنها در صورتی اقدام به تعویض باتری خودروی شما می کنند که خراب شده باشد. بنابراین موثرترین شیوه تهیه باتری، بهره گیری از خدمات امداد باتری کرج می باشد.

انتخاب بهترین باتری برای خودرو


مشتریان عزیز در هنگام تماس با امداد در کرج از کارشناسان باطری سازی ما برای خرید بهترین باتری می توانند اطلاعات و راهنمایی های لازم را کسب نمایند. انتخاب باتری با توجه به نوع خودرو، مدل خودرو و ادوات برقی نصب شده بر روی آن متفاوت می باشد. اگر خودرویی دارای سیستم صوتی و یا ادوات برقی زیادی باشد، باید برای آن از باتری استفاده شود که دارای آمپر مناسبی باشد.


ما خدماتی هم چون ارسال، حمل باتری و نصب آن در محل را با بهترین کیفیت برای خودرو های شما انجام خواهیم داد و فاکتور فروش و کارت ضمانت باتری را در راستای بهره مندی از خدمات پش از فروش باتری، به شما عزیزان ارائه می دهیم.

تماس با امداد باتری کرج

کارشناسان و متخصصان ما در 24 ساعت شبانه روز و در تمامی ایام هفته، حتی روز های تعطیل در جهت ارائه خدمات مرتبط با ارسال، تعویض و نصب باتری در خدمت شما مشتریان عزیز می باشند. کافیست با شماره های ما تماس حاصل فرمایید، در اسرع وقت از خدمات امداد باتری ما در کرج بهره مند خواهید شد.

وظایف امداد باتری را نام ببرید؟

امدد باتری دارای وظایف متعددی می باشد که شامل ارائه مشاوره در راستای خرید باتری به وسیله کارشناسان، ارسال باتری و نصب آن به صورت رایگان، تست باتری دینام و کنترل برق دزدی خودرو به وسیله کارشناسان امداد باتری و ارسال سریع باتری و تعویض باتری خودرو در کوتاه ترین زمان ممکن جهت صرفه جویی در وقت مشتریان می شود.

مزیت های استفاده از خدمات امداد باتری کرج شامل چه مواردی می شوند؟

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از خدمات امداد باتری کرج صرفه جویی در وقت مشتریان و کاهش هزینه های آن ها می باشد. اگر باتری خودرو دچار مشکلی شود و نقص فنی پیدا کند، افراد نمی توانند به تنهایی آن را روشن نمایند، بنابراین نیاز است که به صورت تلفنی و حضوری با تیم امداد گران خودرو تماس گرفته و درخواست کمک کنند. کارشناسان در ابتدا باتری مستهلک را باز می کنند و سپس باتری جدیدی را جایگزین آن می نمایند. هم چنین سایر خدماتی هم چون بررسی قطعات مرتبط با باتری خودرو هم چون دینام استارت، سوئیچ و سیم کشی باتری می پردازند، در صورت وجود هر گونه مشکلی باتری خودرو را تعویض می کنند.

انتخاب بهترین باتری خودرو بر چه اساسی صورت می گیرد؟

انتخاب بهترین باتری خودرو با توجه به مواردی هم چون نوع خودرو، مدل خودرو و ادوات برقی نصب شده بر رو آن صورت می گیرد. اگر خودروی مورد نظر دارای سیستم صورتی و ادوات برقی زیادی باشد، باید برای آن از باتری استفاده نمایید که دارای آمپر مناسبی باشد.

رانندگان در صورت خرابی باتری خودرو، چگونه می توانند با امداد گران خودرو ارتباط برقرار نمایند؟

رانندگان در صورت عدم روشن شدن خودرو و یا بروز هر گونه مشکلی برای باتری خودرو، می توانند با تیم امداد باتری تماس بگیرند. ایشان به صورت شبانه روزی با ارسال و نصب رایگان باتری، آماده خدمت رسانی به رانندگان عزیز می باشند. کارشناسان امدادی در مدت زمان کوتاهی خدمات امداد باتری شما را در بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت انجام خواهند داد. افراد می توانند به صورت تلفنی راهنمایی ها و مشاوره های لازم  و تخصصی را در مورد انتخاب باتری مناسب برای خودروی خود از کارشناسان امداد خودرو دریافت کنند.

برای در خواست امداد باتری کرج همین الان تماس بگیرید .

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

امتیاز
تماس بگیرید