تعمیرات سیار
تعویض تسمه تایمینگ تسمه دینام پمپ بنزین دریچه گاز ترموستات سیم کلاچ لوازم کلاچ سیم گاز موتور فن شلنگ رادیاتور و…

خدمات حمل و نقل

مکانیکی در محل + سوخت رسانی در محل

دسترسی سریع

درباره امداد خودرو

بیش از 12سال سابقه امداد رسانی در استان البرز و شهر کرج
امدادگران در هر ساعت از شبانه روز در استان البرز آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. شما میتوانید با اعتماد به سرعت با اطمینان از امدادگران و قطعات ، به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید.

امداد خودرو در کرج

امداد خودرو  با بیش از از ۱۱ سال تجربه در حوزه امداد رسانی به وسایل نقلیه که در خیابان یا آزادراه ها و بزرگراه ها دچار نقص فنی یا حادثه ای شده‌اند و نیاز به امدادرسانی شامل : تعمیرات ، حمل خودرو ، تعویض لاستیک ، مکانیکی در محل ، سوخت رسانی در محل ، تعویض روغن و … دارند خدمت رسانی می کند.خدمات امداد خوردرو مختص به استان البرز می باشد .امداد خودرو مفتخر است که سالها توانسته است به صورت شبانه روزی به انواع وسایل نقلیه خدمت رسانی بکند .
اگر نیاز به حمل و نقل خودرو توسط خودرو بر ، یدک کش و جرثقیل دارین ، یا وسیله نقلیه تان دچار نقص فنی شده است در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید ، امداد خودرو با مجوز رسمی کار از اتحادیه در تمام مناطق و جاده های کرج با انواع خودروبر ، یدک کش امداد رسانی می کند ، و به انواع وسایل نقلیه خدماتی همچون تعمیرات ، تعویض لاستیک ، سوخت رسانی و … میدهد .

روش کار ما

درخواست وقت

تحویل خودرو

انجام تعمیرات

بهترین خدمات تعمیر خودرو

تعویض تایر و پنچر گیری

باطری به باطری

مکانیکی در محل

خودرو بر کفی ، خودرو بر چرخگیر

سوخت رسانی در محل

حمل و یدک انواع خودرو های سواری

تعمیرات سیار
تعویض تسمه تایمینگ تسمه دینام پمپ بنزین دریچه گاز ترموستات سیم کلاچ لوازم کلاچ سیم گاز موتور فن شلنگ رادیاتور و…خدمات در محل ، تعمیرات ، سوخت رسانی ، باطری به باطری،تعویض تایر و پنچر گیری ، سرویس به تمامی برند ها

{ امداد خودرو های مرتبط }

تماس بگیرید