ساعات کاری: به صورت شبانه روزی میاشد .
  • پشتیبانی حرفه ای 24/7 ✔
  • اعزام مکانیک به محل حادثه یا خرابی ✔
  • تعمیر / بکسل خودرو ✔
  • پیگیری تعمیرات ✔
  • برنامه های گوشی های هوشمند کمک های کنار جاده ای ✔
  • سرویس در محل ✔ 
  • حمل خودرو ✔
  • سوخت رسانی ✔
  • ارائه وسیله نقلیه جایگزین ✔

امداد خودرو کرج (09302740016) امداد خودرو در کرج

برای در خواست امداد خودرو همین الان تماس بگیرید .

خدمات امداد خودرو کرج شامل چه مواردی میشود ؟

خدمات امدادی شامل مواردی هم چون تعویض تسمه تایم، تعویض تسمه دینام، تعویض لاستیک، مکانیک سیار در محل، حمل با خودرو بر و غیره می شود. در صورتی که نیازمند دریافت خدمات امدادی ما در جهت تعمیر و جابه جایی خودرو های خود هستید، پیشنهاد می کنیم به وب سایت امداد در کرج مراجعه فرمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات شایسته و ارزنده نیرو های امدادی ما بهره مند گردید. از طریق شماره های موجود در وب سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید .

خدمات امداد خودرو کرج مخصوص امدادرسانی به انواع وسایل نقلیه است که در جاده بنا به هر دلیلی دچار توقف شده اند. کارشناس امداد خودرو و خودرو بر کرج با استفاده از تجهیزات لازم می تواند خودرو را در محل توقف تعمیر کند و در صورتی که سوخت خودرو به اتمام رسیده است به خودرو سوخت رسانی کند و خدمات دیگر مانند:

تعویض تسمه تایم

تعویض تسمه دینام

خدمات تخصصی امداد خودرو در کرج با کارشناسان حرفه ای

تعویض لاستیک

تعمیرات سیار خودرو

مکانیکی در محل

 همچنین حمل خودرو در صورتی که صدمات و شرایط خودرو به گونه ای است که امکان تعمیر و راه اندازی خودرو در محل ممکن نیست. وسیله نقلیه توسط کارشناس امداد خودرو با تجهیزات مخصوص این کار در ایمن ترین حالت ممکن حمل می شود.

من به کمک فوری امداد خودرو نیاز دارم چه کار کنم؟

من به کمک فوری امداد خودرو نیاز دارم چه کار کنم؟

 برای درخواست امداد خودرو کافی است که با ما تماس بگیرید و در هنگام تماس مکان دقیق خودرو را برای ما مشخص کنید، تا ما بدانیم که سریع ترین  راه به محل توقف شما کجاست و نزدیک ترین امداد خودرو ای که به شما برای انجام خدمات فوری وجود دارد را ارسال کنیم.

نکته : مشکل  خودرو را تا حد ممکن برای کارشناس خودرو مشخص کنید. همچنین نوع خودرویی که نیاز به امداد خودرو دارد و در صورتی که  نیاز به حمل خودرو دارید به کارشناس امداد خودرو بگویید.

شماره امداد خودرو کرج :‌ 09302740016

 

امداد جاده ای کرج چه مواردی را پوشش می دهد؟

امداد جاده ای انواع خدمات:

 بوکسل

 تعویض لاستیک

 تعمیر خودرو

امداد جاده ای کرج چه مواردی را پوشش می دهد؟

 باتری به باتری

 تعویض 

پنچرگیری

سوخت رسانی

حمل خودرو با انواع یدک کش و خودرو برای چرخگیر و کفی

 تعویض تسمه، پمپ بنزین، لوازم کلاچ و لوازم موتور 

امداد جاده ای کرج چه مواردی را پوشش می دهد؟

خدمات حمل و تعمیر خودرو ✔
جرثقیل امداد خودرو کرج✔ 
امداد خودرو کرج شبانه‌روزی ✔
امداد خودرو سیار کرج ✔
دفتر امداد خودرو در کرج✔
امداد خودرو ایران خودرو در کرج ✔
امداد خودرو در محل کرج ✔
نمایندگی امداد خودرو ایران در کرج ✔
امداد خودرو در کرج پژو ✔
امداد خودرو در استان کرج ✔
امداد خودروبر کرج ✔
امداد خودرو جاده کرج ✔
امداد خودرو در کرج پراید ✔

 

مناطق تحت پوشش ما برای امداد خودرو + کردان + کمالشهر + اتوبان کرج و جاده قدیم

مناطق تحت پوشش ما برای امداد خودرو + کردان + کمالشهر + اتوبان کرج و جاده قدیم

امداد خودرو – بهترین راه تعمیر و نگه داری خودرو

امداد خودرو در کرج در زمینه امداد خودرو و مکانیک خودرو بزرگترین مرکز خدمات و تعمیر خودرو همچنین حمل و نقل با خودرو بر ، چرثقیل و یدک کش در کرج با ۱۲ سال سابقه‌ است.این شرکت برای خدمات بهتر امدادی و تسریع در کار خدمات و رفاه حال همشهریان از انواع ماشینها برای حمل خودرو و حتی پرسنلی مجرب و کار آزموده برای خدمات مکانیکی و خدمات فنی و جابه‌جایی در محل و مکانیک سیار در محل استفاده می‌کند.      

همانطور که می‌دانید امروزه با گسترش فناوری و پیشرفت در صنعت ماشین سازی ، بسیاری از افراد از ماشین ها برای رفت و آمدهای خود استفاده می‌کنند. اما در بسیاری از اوقات ما مشاهده می‌کنیم، که مشکلی برای ماشین ها پیش آمده و ماشین خراب شده است.در بسیاری از این موارد ما دنبال مکانیک سیار و امداد خودرو می‌گردیم تا مشکل ما را برطرف کند. 

در مواقعی که این اتفاق برای ما پیش می‌آید؛ بهترین راه کار مراجعه به شماره امداد خودرو و در خواست تعمیر در محل یا در خواست حل خودرو  است. توجه کنید که در مواردی ممکن است، که نمایندگی و کارخانه جات تولیدی ماشین آلات شما برای خدمات رسانی به شما آماده باشند.

اما امروزه شرکت هایی به وجود امده است که آماده برای حمل خودرو و امداد رسانی به شما هستند و به شما خدمات ویژه ای را عرضه می‌کنند. برای اینکه در این مورد و کارکردهای آن‌ها اطلاعاتی را به دست آورید ما را تا پایان این مقاله همراهی نمایید.

مهمترین فاکتور های در انتخاب امداد خودرو برای درخواست امداد خودرو ، امداد خودرویی است که در زمان کمی به محل توقف خودرو برسد ، تواناتی و تخصص لازم را در حل مشکل فنی ما داشته باشد ، تجهیزات لازم را برای رفع مشکل خودرو و یا حمل خودرو در سلامت و امنیت کامل داشته باشد و قیمتش هم مناسب و مطابق با تعرفه عرفی بازار کار و اتحادیه باشد.

اگر در هر کجای کرج که خودرتان دچار حادثه یا بخاطره نقص فنی دچار توقف شد با ما تماس بگیرید ما درصورتی که آمادگی رسیدگی به وسیله نقلیتان طبق خواسته ای که شما از ما دارید داشته باشیم ، در سریع ترین زمان ممکن امداد خودرو ما در محل حادثه برای رفع مشکل خودرو و یا حمل خودرو حاضر خواهد شد ، ما جهت بالا بردن کیفیت خدمات در صورتی که در آن زمان امکان خدمات به شما را در زمان مناسب نداشته باشیم حتما مدت زمانی که شاید طول بکشد تا امداد خودرو برای شما فرستاده شود را خواهیم گفت.

شماره امداد خودرو کرج 09302740016

شماره امداد خودرو در کرج

مراکز امداد خودرو زیادی در سطح کشور وجود دارند که می توانید در هنگام به وجود آمدن مشکلات و حوادث برای انواع خودرو، با آن ها تماس بگیرید. تا در سریع ترین زمان ممکن به محل، اعزام شوند.

یکی از بهترین مراکز امداد خودرویی که در استان البرز به مشتریانش خدمات ارائه می دهد، امداد خودرو البرز است، می توانید در صورت مواجه با مشکل، با شماره ی 09302740016 تماس بگیرید. تا کامل ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

تعمیرکار سیار ایران خودرو در کرج

یکی از نیازهای مهم وسایل نقلیه در جاده، نیاز به تعمیرکار سیار است. این نیازها، شامل تعویض و یا تعمیر قطعات خودرو و به طور کلی، ایرادات جزئی در خودرو است. به طوری که بسیاری از مشکلات فنی به وجود آمده برای خودروهای ایران خودرو را کارشناس امداد خودرو یا همان تعمیرکار سیار ایران خودرو با استفاده از امکاناتی که دارد، در جاده ها انجام می دهد. 

شماره امداد خودرو ایران خودرو کرج

امداد خودرو ایران خودرو کرج؛ آماده ارائه خدمات مکانیک سیار و امداد خودرو در جهت تعمیر نواقص تمامی خودرو های ایران خودرو و حمل و جا به جایی آن ها می باشد. ما خدمات خود را با بهترین کیفیت در تمامی ساعات شبانه روز به شما عزیزان ارائه می دهیم، تنها کافیست با شماره های ما در وب سایت امداد در کرج تماس بگیرید تا نیرو های امدادی ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام شده و مشکلات شما را برطرف نمایند.

مراکز تعمیرکار سیار ایران خودرو در کرج، به تمامی رانندگانی که خودروی آن ها دچار مشکل در استان البرز شده است، خدمات ایمن و کامل ارائه می دهد.

12سال سابقه امداد خودرو کرج

مزایا استفاده از امداد خودرو فوری

بسیاری از رانندگان خودرو بر این باور هستند که تا وقتی ماشینشان دچار مشکل اساسی نشده و روشن می‌شود نیازی نیست که با نمایندگی امداد خودرو تماس بگیرند. اما توجه داشته باشید که این باور بسیار غلط است. زیرا مشکلات جزئی در ماشین شما ممکن است برای شما خطرساز باشد بنابراین در صورتی کوچک‌ترین مشکل شما باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

تعمیرات جزئی و مرتب باعث می‌شود که عمر ماشین شما بیشتر شود و از خطرات و مشکلات گوناگون جلوگیری کند. اگر شما این مشکلات کم و جزئی را حل نکنید در آینده باید هزینه زیادی برای آن‌ها پرداخت کنید تا بتوانید مشکل جزئی را درست کنید.

با استفاده از تمامی خدماتی که امداد خودرو به شما عرضه می‌کند شما از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید.

هزینه های تعمیر ماشین آلات مقرون به صرفه است.

از حوادث ناگوار در آینده جلوگیری می‌کند.

خودرو شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند.

مهم ترین خدمات امداد خودرو

مهم ترین خدمات امداد خودرو

برخی از مشکلات که میتواند برای یک وسیله نقلیه بوجود بی آید میتواند گیر گردن در جایی باشد که امکان حرکت خودرو متوقف شده باشد مثله زمانیکه خودرو به علت بارش شدید برف و باران در گل فرو رفته است یا لاستیکه و بخشی از خودرو در جایی گیر کرده است در این حالت بهترین و ایمین ترین راه برای رهایی خودرو که درصد آسیب کمی هم به خودرو وجود داشته باشد ، تماس با امداد خودرو است.

یکی دیگر از خدمات مورد نیاز ما در جاده نیاز به بکسل شدن و حمل شدن خودرو است یعنی گاهی خودرو بنابر تصادف یا هر ایراد فنی جدی دچار متوقف شدن در مسیر میشود که تنها راهش حمل خودرو و انتقال به تعمیر گاه یا جای دیگری میباشد یک روش قدیمی بین خودرو سوار ها وجود دارد و آن هم بکسل کردن با خودرو سواری دیگری است که این روش هم امنیت کمی دارد و هم ممکن است به خودرو یا عملکرد خودرو ما آسیب بزند.

حمل خودرو در جاده

بخاطره همین هم بکسل کردن خودرو روش قانونی و مورد تاییدی نیست و باید در اکثر جاها مخصوصا در بزرگراه ها و اتوبان ها خودرو توسط تجیهزات یک کش ، خودرو بر‌ و همانند اینها که مخصوص حمل خودرو است انجام شود تا هم به خودرو آسیبی وارد نشود و هم امنیت دیگر و سایل نقلیه در جاده تامین شود.

سوخت رسانی به خودرو یکی دیگر از خدمات مورد نیاز وسایل نقلیه در جاده است ، در مواقعی ممکن است که ما سوخت مصرفی خودرو مان را تا قبل از اینکه رو به اتمام شود پر نکرده باشیم و به همین خاطر تا زمانیکه به پمپ بنزین و مرکز سوخت رسانی برسیم قبل از رسیدن سوخت وسیله نقلیه مان تمام شود در این شرایط ما احتیاج به سوخت رسانی در خود محل داریم.

پنچر شدن لاستیک از عواملی است که هر لحظه ممکن است در جاده برای ما بوجود بی آید ، معمولا رانندگان لاستیک یدکی و تجیهزات تعویض لاستیک را دارند که خودشان هم بتوانند در صورت لزوم لاسایک پنچر شده را تعویض کنند ، اما در مواقعی که امکان تعویض لاستیک را نداشتید نگران نباشید و با امداد خودرو تماس بگیرید.

امداد خودرو پشتیبان شما

خدمات باتری به باتری هم یکی دیگر از خدماتی است که میتواند توسط امداد خودرو انجام شود ، باتری خودرو گاهی بنا به هر دلیلی از کار می افتد که در حالت امکان روشن شدن خودرو وجود ندارد ، گاهی انتقال باتری از خودرو دیگری به باتری خاموش شده باعث روشن شدن خودرو میشود.

تعمیرات خودرو هم یکی در از خدمات مورد نیاز وسایل های نقلیه در جاده میباشد ، معمولا خدمات مربوط به تعمیرات و تعویض قطعات خودرو در جاده مختص ایرادات جزئی در خودرو میباشد ، خیلی از مشکلات فنی خودرو را کارشناس امداد خودرو با استفاده از تجهیزات در جاده انجام میدهد.

در صورتی که مشکل اساسی در خودرو وجود داشته باشد ، در صورتی که امکان روشن شدن خودرو در جاده وجود نداشته باشد ، خودرو حمل میشود و به تمیرگاه مورد تایید شما انتقال داده میشود.

 

همراهان و بازدید کنندگان محترم برخی از سوالات شما عزیزان را در بخش سوالات متداول پاسخ دادیم ، خوشحال میشویم تا اگر سوال دیگری هم دارین در قسمت کامنت یا تماس از ما بپرسید : 09302740016 📞
سوالات متداول
سوالات متداول :

اگر وسیلیه نقلیه شما دچار هر نوع نقص فنی در جاده شده و نیاز به مکانیک برای تعمیر و عیب یابی خودرو دارید ، کافی است که با ما تماس بگیرین تا طبق درخواستتان برای شما امداد خودرو بفرستیم .

شماره تماس امداد خودرو در کرج : 09302740016

برخی از خدمات ما شامل : مکانیکی و تعمیرات ، یدک کش و حمل خودرو با انواع خودرو بر ، تعویض لاستیک ،  سوخت رسانی در محل ، تعویض روغن ، تعویض لنت و… 

هزینه حمل و نقل خودرو و خدمات امدادی بستگی به چند عامل دارد :

نوع ماشین استفاده شده برای حمل خودرو 

نوع ماشین حمل شونده . ( حمل انواع خودرو سواری با ماشین سنگین متفاوت است ) 

میزان مسافت سرویس حمل و نقل 

هزینه بیمه نامه خودرو حمل شونده

خدمات امدادی ما برای انواع خودرو های داخلی و خارجی ، خودرو های سبک و سنگین میباشد ، در هر زمان که نیاز به امداد خودرو داشتید ، برای اطلاع دقیق بهتر است که ما تماس بگیرید و نوع وسیله نقلیه و مشکل پیش آمده برایتان را به ما بگویید تا طبق در خواست شما کارشناس و امداد خودرو مربوطه را برایتان بفرستیم ؟

خیر ما در حاله حاض تنها در استان البرز فعالیت میکنیم و اغلب در مناطق مهرشهر ، گوهردشت ، عظیمیه ، باغستان ، گلشهر ، کردان ، کمالشهر ، حصارک و اتوبان تهران – کرج فعالیت میکنیم زیرا دسترسی راحت تری داریم .

خدمات امداد خودرو مربوط به کلیه وسایل نقلیه سواری چه داخلی و چه خارجی همچنین وسایل نقلیه وانت بار که در جاده دچار نقص فنی و هر مشکلی که موجب توقف خودرو شده است و نیاز است که خودرو حمل یا تعمیر شود میشود.

هدف ما این است که کلیه ساکنین کرج و افرادی که در مناطق مختلف کرج نیاز به خدمات امداد خودرو دارند، خیلی راحت بتوانند از طریق جستجو در اینترنت وارد سایت ما شوند و درخواست شان را از بابت حمل و تعمیر خودرو یا یک تماس انجام بدهند.

خدمات امدادی ما به صورت مستقل انجام می شود و ما وابسته یا زیر مجموعه نهاد خاصی نیستیم، بلکه مجموعه ای از کارشناسان متخصص که سال ها چه به صورت شخصی و چه زیر نظر امداد خودرو ایران خودرو و سایپا کار کردن و با سال ها تجربه در خدمت تان هستند. کافیست که هر گونه سوال و ابهامی که دارید با تماس گرفتن با ما بپرسید.

خدمات امدادی حمل و تعمیر خودرو در کلیه ساعات شبانه روز انجام می شود.

به این منظور ابتدا باید بدانیم که خودروی شما در کدام منطقه متوقف شده است تا نزدیک ترین امداد خودرو به محل را برای شما ارسال کنیم همچنین در هنگام تماس زمان تقریبی امداد خودرو را به شما اعلام می کنیم.
 

ما تقریبا اکثر خودروهای داخلی و خارجی را برای حمل و تعمیر خودرو در جاده ساپورت می کنیم، اما برای اطلاعات بیشتر لازم است که با ما تماس بگیرید. تاما به تو مشخصه مشکل و نیاز شما را بدانیم.

شما برای درخواست امداد خودرو در هر زمان و مکانی که در مناطق تحت خدمات ما باشد می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز تنها با یک تماس درخواست امداد خودرو بدهید.

ما جهت راحتی درخواست امداد خودرو چگونه فرم یا مرحله ای را ایجاد نکرده ایم که زمان بر باشد بنابراین خیلی راحت با تماس می‌توانید درخواست خود را اعلام نمایید.

هزینه های حمل خودرو باید طبق تعرفه امداد خودرو باشد ما سعی می کنیم همیشه منصفانه ترین هزینه طبق نوع خدماتی که باید به شما بدهیم را برآورد کنیم.

هزینه های خدمات به طور مثال در حمل خودرو بستگی به نور خودرو هم شونده و نوع خودرو هم کننده همچنین مسافت و موارد دیگر دارد همچنین برای تعمیر خودرو باز هم به تعمیراتی که باید بر روی خودرو صورت بگیرد دارد.

شما عزیزان میتوانید قبل از درخواست امداد خودرو مشکل خودرو را بگویید تا هزینه انجام شده توسط کارشناس امداد خودرو به شما گفته شود اما اگر بعد از درخواست امداد خودرو درخواست های دیگری هم از بابت حمل و تعمیر خودرو داشته باشید هزینه آن ها جداست.

کارشناسان امداد خودرو که سالهاست در این حوزه فعالیت می کنند، تمامی نکات ایمنی در حمل خودرو مانند سرعت مطمئنه بررسی اتصالات لازم و ایمنی خودرو حمل شده جهت انتقال تنظیم باد لاستیک ها و موارد دیگر به خوبی انجام میشود.

هدف از تشکیل امداد خودرو، هماهنگی فوری و سریع در پاسخ به احتیاجات موجود در محل حادثه و ارائه خدمات مربوطه به مشتریان است. امداد خودرو به کمک مشتریان برای انجام تعمیرات قابل انجام در محل حادثه، ارائه خدمات امداد و نگهداری های لازمه خودرو و حمل و نقل آنها به نزدیک ترین تعمیرگاه های مجاز و یا انتقال به محل دیگر است.

خیر، اگر امکان تعمیر خودرو در محل وجود نداشته باشد، وسیله نقلیه توسط کارشناسان امداد خودرو کرج با تجهیزات مخصوص و رعایت مسائل ایمنی حمل می شود.

_ چون در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر می شود.

_ توانایی و تخصص لازم برای رفع مشکل خودرویی شما را دارد.

_ امدادرسانی با قیمت و تعرفه مناسب، بر اساس تعرفه عرفی بازار کار و اتحادیه ارائه می شود.

پرسش و پاسخ فنی خودرو-min
سرویس به موقع

می‌توانید به شبکه ارائه‌دهنده خدمات ما اعتماد کنید تا در کمترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کند. بیش از 89٪ خدمات در 30 دقیقه و کمتر از آن.

سوخت اضطراری

اگر سوخت شما تمام شود، شما را با بنزین یا گازوئیل حرکت می دهیم.

باتری به باتری

هر زمان که در هر جای کرج نیاز به خدمات باتری به باتری داشتین کافی است که با ما تماس بگیرید .

لاستیک پنچر

اگر زاپاس مناسبی دارید، لاستیک شما را در محل تعویض می کنیم

حمل و نقل خودرو

خدمات حمل و نقل مهم ترین خدمات امداد خودرو ما میباشد .

24 ساعته

ارائه دهنده خدمات تعمیرات ، حمل خودرو ، تعویض و تعمیر ، مکانیکی در محل و ...

24 ساعته

ارائه دهنده خدمات تعمیرات ، حمل خودرو ، تعویض و تعمیر ، مکانیکی در محل و ...

چه زمانی ما به امداد خوردو نیاز داریم ؟

وب سایت ویکی پدیا این موضوع را به ما توضیح داده است :

خرابی وسیله نقلیه یک نقص مکانیکی یا الکتریکی یک وسیله نقلیه است به گونه ای که مشکل اساسی در خودرو رخ داده و مانع از کارکرد وسیله نقلیه شده است یا به طور قابل توجهی عملکرد وسیله نقلیه را مختل کزده است ، که کار با آن بسیار دشوار، تقریبا غیرممکن یا خطرناک شده است. خرابی خودرو دلایل مختلفی دارد ،  بسته به ماهیت مشکل، ممکن است خودرو نیاز به یدک‌کشی و رفتن به تعمیرگاه خودرو داشته باشد .
هر زمان خودروتان در جاده متوقف شد با ما تماس بگیرید.
 

هنگامی که یک ماشین در جاده متوقف می شود، ما نیاز به امداد خودرو پیدا میکنیم . یک وسیله نقلیه به دلایل مختلفی از کار می افتد، از جمله باتری ماشین، پمپ بنزین، سوخت بی کیفیت، سیم کشی برق معیوب، مشکلات فشار سوخت، نشتی نادیده گرفته شده یا درپوش های گم شده و …

همانطور که می‌دانید تمامی شرکت های امداد خودرویی خدمات متنوعی را برای شما به اشتراک می‌گذارند. برخی از این خدمات به شرح زیر است:

یدک کش

حمل خودرو

خودرو بر

جرثقیل امداد خودرو

برخی از این خدمات به شرح زیر است

پنچرگیری

تعمیر در محل

و…

عوارض رایج در ماشین ها :

  1. جوش آوردن ماشین :

همانطور که می‌دانید یکی از مهم ترین مشکلاتی که برای ماشین ها به وجود می‌آورد جوش آوردن است. از مهم‌ترین عوارض جوش آوردن ماشین به شرح زیر است:

مشکلات رایج در خودرو

وقتی رادیاتور آب نداشته باشد: زمانی اتفاق می‌افتد که به دلایل مختلف رادیاتور ماشین شما آب کافی ندارد. خودرو شما در صورتی که آب رادیاتور کافی نداشته باشد به سرعت به جوش می‌آید و این عارضه به کمک یک امداد خودرو سیار به راحتی قابل حل است.

این عارضه مهم ترین عارضه ای است که با آن موتور ماشین جوش می‌آورد و مشکلاتی را برای ماشین شما ایجاد می‌کند.

      2.جوش آوردن ماشین :

عوارض مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود باتری ماشین شما تخلیه شود. تخلیه باتری باعث مشکلات زیادی در ماشین شما می‌شود و ماشین شما را با مشکلات اساسی روبه رو می‌کند. بنابراین تنها کسی که می‌تواند در این حین به شما یاری رساند امداد خودرو است.

مکانیک سیار در کرج

امداد خودرو شبانه روزی 

همانطور که می‌دانید امداد خودرو در شب کار بسیار سختی است. این کار خطرات و مشکلات حمل و تعمیر ماشین را چندین برابر می‌کند. این امدادگران به خاطر این مشکلات تمامی نکات و آموزش های لازم را برای این مواقع را دیده اند و آن‌ها را رعایت می‌کنند.یکی از نکات مهمی که امدادگران شب باید آنها را رعایت کنند و مد نظر داشته باشند این است که آن‌ها باید به فاصله از ماشینی که در حال تعمیر است نور کمی را روشن کنند تا مانع از تصادف احتمالی شود.

توجه داشته باشید برای اینکه موتور ماشین درست کار کند باید دمای معینی داشته باشد. اگر موتور زیاد سرد باشد باعث بالا رفتن غلظت روغن موتور می‌شود. همچنین اگر زیاد گرم باشد باعث زیاد رقیق شدن روغن موتور می‌شود. این موضوع آسیب اساسی به موتور وارد می‌کند بنابراین لازم است، توجه ویژه ای به این مورد داشته باشید.

امداد خودرو

همه ما به دنبال بهترین امداد خودرو می‌گردیم تا خدمات ارزنده ای را در اختیار ما قرار دهد. شرکت های امداد رسانی و امداد خودرو زیادی وجود دارند اما سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که کدام را برای امداد رسانی انتخاب کنیم؟

امداد خودرو کرج با 12 سال فعالیت

یکی از این شرکت های امداد خودرو که خدمات زیادی را انجام می‌دهد، امداد خودرو است. این امداد خودرو خدمات زیادی از جمله تعویض تسمه تایم، یدک کشی، تعویض باتری و…را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این امداد خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به شما می‌رساند و اقدام به تعمیر ماشین شما می‌کند.

این امداد خودرو 12 سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند و به مسافران و کسانی که در راه مانده و ماشینشان دچار مشکل شده است، یاری می‌رساند. این شرکت تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا در کمک به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکند.

در مجموع

همه ما به دنبال بهترین امداد خودرو برای تعمیر ماشین های خود در جاده هستیم. بسیاری از ما گمان می‌کنیم که نیازی به امداد خودرو نیست و خودمان اقدامات لازم برای تعمیر ماشین را انجام می‌دهیم. اما توجه کنید که این امر خطرات جدی را برای ما به دنبال دارد.بنابراین توجه و شماره گیری با امداد خودرو بسیار مهم و حائز اهمیت است. ما در این مقاله اطلاعات کلی را در این مورد بیان کردیم تا شما اطلاعات لازم در این مورد را به خاطر داشته باشید. امیدواریم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

 

جرثقیل امداد خودرو کرج✔ 
امداد خودرو کرج شبانه‌روزی ✔
امداد خودرو سیار کرج ✔
دفتر امداد خودرو در کرج✔
امداد خودرو ایران خودرو در کرج ✔
امداد خودرو در محل کرج ✔
نمایندگی امداد خودرو ایران در کرج ✔
امداد خودرو در کرج پژو ✔
امداد خودرو در استان کرج ✔
امداد خودروبر کرج ✔
امداد خودرو جاده کرج ✔
امداد خودرو در کرج پراید ✔

مکانیک سیار در کرج

 امداد خودرو در کرج 

بهتر است که برای رفع ایراد فنی خودروتان و فرستادن نیرو برای رفع ایراد خودرو و یا حمل و نقل با ما تماس بگیرید✔ تا نزدیکترین امداد رسان را که در نزدیکی شما است به سمت وسیله نقلیه تان بفرستیم. ما سعی می کنیم با این روش زمان کمی را منتظر رسیدن امداد خودرو باشید ، همینطور میتوانید از ما بپرسید ، که فاصله مبدا امداد خودرو ما تا وسیله نقلیه شما چقدر است ، نامشخص بودن چقدر باید منتظر رسیدن امداد خودرو باشید ، کرج مناطق مختلفی دارد بنابراین امداد خودرو های ما همیشه در مناطق مختلف کرج در حال امداد رسانی هستند.

ما سالها توسط سرویس هایی که از ایران خودرو و سایپا به ما داده می شد امدادرسانی می‌کردیم ، اکنون از طریق سایت امداد خودرو میتوانیم افراد بیشتری که در استان البرز نیاز به امدادرسانی دارند را خدمات امدادی بدهیم ، امداد خودرو امیدوار است که هیچ‌گاه خودرو شما در جاده دچار نقص فنی یا حادثه ای نشود ، زیرا ما درک می کنیم که ممکن است خراب شدن خودرو در کنار جاده یا به وجود آمدن حادثه شرایط سخت و دشواری را رقم می زند ، اما این اتفاق ممکن است تا برای هر وسیله نقلیه و هر راننده ای که در جاده تردد می کند بوجود بیاید اما وظیفه ما به عنوان امداد رسان این است تا در سریع ترین زمان و البته به بهترین و مطمین ترین شکل مشکل خودرو را بر طرف بکنیم.

امداد خودرو تخصصی در کرج

به طور معمول افراد خودرو شان را که هر زمان نیازمند ، تعمیر ، تعویض لاستیک ، تعویض روغن و … باشد ، به نزد تعمیرکار مخصوص میبرند اما گاهی این نیاز زمانی به وجود می آید که ما در نزدیکی تعمیرکار نیستیم و وسیله نقلیه را نمی توانیم تا محل تعمیرگاه برسانیم ، ما در اینجا می توانیم خودرو تان را تا نزدیک ترین تعمیر کاری که مد نظرتان است برسانیم چنانکه تعمیر را بشود در همان محل انجام داد تعمیرکاران امداد خودرو برایتان انجام می دهند.

امداد خودرو سایت واسطه برای خدمات امدادی نمیباشد بنابراین شما با تماس با شماره تماسی که در سایت قرار داده شده است با امداد رسان های ما تماس حاصل می کنید ، بنابراین می‌توانید اگر سوال فنی هم دارین از ما بپرسید ، با بیش از ۱۱ سال سابقه امدادرسانی در کرج با امداد رسان های مختلف ، که آنها هم سالها سابقه امدادرسانی دارند را برایتان می فرستیم ، همچنین اگر هر سوالی برای اطمینان خاطر به خدمات امدادی ، مشاوره و هر گونه سوال برای نحوه حل مشکل شما ، هزینه ایاب و ذهاب و … با ما تماس بگیرید. با سالها است که در استان البرز خدمات امدادی انجام می دهیم بنابراین همیشه سعی می کنیم که مشتریان را راضی نگه داریم.

حمل و نقل خودرو در کرج

ما با سالها سابقه امدادرسانی و کار امدادی برای شرکت های ایرانخودرو و سایپا در خدمت شما هستیم ، ضمانت ما در انجام امدادرسانی به شما با بهترین کیفیت این است ، که بیش از یازده سال است سابقه امداد رسانی داریم ، شرکت های تولید خودرو همچون سایپا و ایران خودرو سرویسهای امدادی زیادی را به ما می‌سپارندخوشحال می شویم تا بتوانیم در کار امدادرسانی بیشتر موثر باشیم ، البته امیدواریم که ایستگاه نقص فنی و حادثه ای مانع مسافرت و موجب توقف شما در جاده نشود ، اما اگر همچین اتفاقی برای وسیله نقلیه شما افتاد سعی می کنیم تا در سریعترین زمان ممکن به شما امداد رسانی کنیم.

امداد خودرو سایپا کرج

امداد در کرج؛ ارائه دهنده خدمات ارزنده ای هم چون راه اندازی خودرو در اثر نقص فنی، حمل و جا به جایی در اثر نقص فنی، حمل به دلیل سانحه یا تصادف رانندگی، عوض نمودن زاپاس و رفع پنچر گیری به صورت سیار به تمامی خودرو های داخلی برند سایپا می باشد. جهت دستیابی به خدمات جامع و تخصصی نیرو های امدادی ما، با شماره های موجود در وب سایتمان تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان از خدمات تخصصی و با کیفیت ما بهره مند شوید.

در گذشته که تعمیر خودرو را شرکت های سازنده بر عهده داشتند ، افرادی که وسیله نقلیشان دچار آسیب می شد با کارخانه های تولیدی تماس می گرفتند آنها برای رفع ایراد خودرو ، وسیله نقلیه را به کارخانه میفرستادند ، اما امروزه این وظیفه بیشتر به عهده تعمیرکاران مطمئنی است که در هر شهری به صورت نمایندگی یا آزاد مشغول فعالیت هستند می باشد ، بنابراین دیگر خدمات امداد خودرو تنها مختص به کارخانه ها نمی باشد کسانی که دارای مجوز رسمی از اتحادیه باشند میتوانند به صورت نمایندگی و رسمی خدمات امداد خودرو را انجام دهد ، امداد حبیبی هم برای کارخانه ها و هم افرادی که به صورت شخصی با امداد حبیبی تماس گرفتند امدادرسانی می کند.

با یک تماس با امداد خودرو شما میتوانید مشکل خودرو تان را برطرف کنیم ، یا برای تعمیرات و بهبود بیشتر خودرو ، وسیله نقلیه را به تعمیرگاه یا مکان بهتری انتقال دهیم ، تنها باید منتظر رسیدن امداد خودرو باشید تا کارشناسان امداد خودرو بهترین تصمیم را برای رفع مشکل خودرو بگیرند ، بهتر است که همواره به کارشناسان امداد خودرو اطمینان داشته باشیم و تصمیم عجولانه و غیر فنی و کارشناسی نگیریم.

امداد خودرو کرج شبانه روزی

اگر عملکرد عجیبی در سیستم  خودروی خود مشاهده کردید، حتماً باید به فکر تعمیر و یا سرویس ماشین خود باشید. گاهی مشکلی  کوچک در سیستم خودرو می‌تواند برای شما حادثه‌سازی کند.

اما همیشه دسترسی به یک تعمیرگاه و یا تعمیرکار متخصص خودرو به راحتی امکان‌پذیر نیست.اینجاست که بهترین گزینه برای شما کمک از شرکت‌های خدماتی است تا مکانیکی متخصص و قابل اعتماد به محل خودرو شما اعزام ‌کنند. با  این امکانات موجود، دیگر شما نیازی ندارید که  خودروی خود را از خانه و یا محلی که در آن قرار دارد خارج کنید.

امداد خودرو کرج شبانه روزی

امداد خودرو کرج شبانه روزی 

در سرویس تعمیر امداد خودرو یکی از کا‌ربردیترین امکانات اپلیکیشن، ارائه خدمات است. امداد خودرو کرج در سراسر تهران به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت است.مرکز ما با استفاده از بهترین انواع یدک کش‌ها و کادرمجرب و با تجربه  آماده خدمات رسانی به شما مشتریان در محل شما است. رضایت مشتریان سرلوحه اهداف مجموعه امداد خودرو کرج است.در هر ساعتی از شبانه روز اگر با ما تماس بگیرید به شما خدمات ارائه می‌شود.

امداد کاران ما از نظر سابقه کاری، بررسی شده و فاقد  هرگونه سوء سابقه و بیماری‌های خاص می‌باشند،این افراد مورد تایید امداد خودرواند و هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد.از طرفی امداد خودرو کرج از صفر تا 100 کار درخواست خدمت را مانیتورمی‌کند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی، وارد عمل می‌شود.

تعمیر خودرو در محل
سوخت رسانی
امداد باطری
تعمیرات حرفه ای
پنچر گیری
مکانیک در محل
تجهیزات فنی 100%
دانش فنی 100%
سرعت 100%

برخلاف ساختار کاری بسیاری از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های ارائه دهنده سرویس خدمات و تعمیر،امدادخودرو میان سرویسکار و سرویس گیرنده ارتباط مستقیم برقرار می‌کند. سامانه اعزام سرویسکار امداد خودرو ارائه کننده اصلی سرویس خدماتی برای شما است و مسئولیت ارائه سرویس به شما را به عهده خواهد گرفت.

امداد خودرو در محل کرج

امداد خودرو در محل کرج

این مجموعه در استان البرز و شهر کرج فعال است و آماده است که خدمات ارائه دهد. برخی از خدمات تعمیرات ماشین که در محل توسط مجموعه ما انجام می شود شامل:حمل و یدک انواع خودروهای سواری

خودرو بر کفی،خودرو بر چرخگیر

تعمیرات سیار

تعویض تسمه،تایمینگ تسمه،دینام،پمپ بنزین،دریچه گاز،ترموستات،سیم کلاچ،لوازم کلاچ،سیم گاز،فن شلنگ رادیاتور و…

خدمات در محل

خدمات در محل

تعمیرات

سوخت رسانی

باطری به باطری

تعویض تایر و پنچرگیری

سرویس به تمامی برند ها  است  ✔✔✔

 

امداد خودرو کرج

چرا امداد خودرو در کرج ؟

گاهی بخاطر بوجود آمدن یک ایراد کوچک در خودرو باعث میشود که عکلکرد سستم خودروی شما دچار مشکل جدی شود خوب در این حال شما باید به تعمیگاه مراجعه کنید اما گاهی ان اتفاق در جایی رخ میدهد که دور از تعمیرگاه هستین یا نمیتوانید ماشین را انتقال دهید.

امداد خودرو دو کار را میتواند انجام دهد در خود محل مشکل خودرو شما را حل کند یا وسیله نقلیتان را به تعمیر گاه بفرستد.

چرا امداد خودرو در کرج ؟

مرکز ما با استفاده از بهترین انواع یدک کش‌ها و کادرمجرب و با تجربه  آماده خدمات رسانی به شما مشتریان در محل شما است.

رضایت مشتریان سرلوحه اهداف مجموعه امداد خودرو کرج است.در هر ساعتی از شبانه روز اگر با ما تماس بگیرید به شما خدمات ارائه می‌شود.

امداد کاران ما از نظر سابقه کاری، بررسی شده و فاقد  هرگونه سوء سابقه و بیماری‌های خاص می‌باشند،این افراد مورد تایید امداد خودرواند و هیچ مشکلی برای کاربران ایجاد نخواهد شد.

این مجموعه در استان البرز و شهر کرج فعال است و آماده است که خدمات ارائه دهد. برخی از خدمات تعمیرات ماشین که در محل توسط مجموعه ما انجام می شود شامل:حمل و یدک انواع خودروهای سواری

خودرو بر کفی،خودرو بر چرخگیر

تعمیرات سیار

درصورت نیاز به امداد رسانی با ما تماس بگیرید.

تعویض تسمه،تایمینگ تسمه،دینام،پمپ بنزین،دریچه گاز،ترموستات،سیم کلاچ،لوازم کلاچ،سیم گاز،فن شلنگ رادیاتور و…

خدمات در محل

تعمیرات

سوخت رسانی

باطری به باطری

تعویض تایر و پنچرگیری

سرویس به تمامی برند ها  است

درصورت نیاز به امداد رسانی با شماره تماس امداد خودرو در کرج حتماً تماس بگیرید.

درصورت نیاز به امداد رسانی با شماره تماس امداد خودرو در کرج حتماً تماس بگیرید.

امداد خودرو کرج، کادر با تجربه ای دارد و ۱۲ سال سابقه امداد رسانی در استان البرز و شهر کرج را دارد و با امدادگران ماهر و امکانات و لوازم یدکی کامل آماده امداد رسانی به تمام خودروهای داخلی و وارداتی است.

خدمات امداد خودرو کرج توسط کادری مجرب در محل خودرویی که مشتری درخواست داده است، به صورت فوری ارائه می شود.برای دریافت خدمات در محل با شماره امداد خودرو کرج تماس بگیرید.

این خدمت فعلا در شهر کرج و استان البرز ارائه می‌شود و در صورتی که سوخت رسانی داشته باشید می‌توانید در محل خود از این سرویس امداد خودرو کرج  استفاده کنید.

امداد خودرو کرج

خدمات :امروزه  خیلی با  خودرومون سروکار داریم و تعمیر خودرو و خرید قطعات  برای ما مهم است،پس باید با یک نمایندگی معتبر و با تجربه  برای کارهای خودروی خود تماس بگیریم.مرکز ما بصورت تخصصی در استان البرز و شهر کرج آماده هر گونه خدمات است.امداد خودرو کرج بزرگترین شرکت خدماتی است که خدمات امدادی را انجام می‌دهد.اگر با امداد خودرو تماس بگیرید، امدادگران در اولین فرصت در کنار شما خواهند بود.

حمل ونقل: خدمات امداد خودرو کرج شامل امداد رسانی به تمام خودروهای ایرانی و خارجی است. همچنین حمل خودروهای لوکس، خودروهای خارجی و ایرانی به سراسر استان البرز با کفی خودرو بر و نیسان چرخگیر با ضمانت انجام می‌شود. حمل خودروهای تصادفی نیز  با نیسان دکل دار انجام می‌شود. برخی خدمات  مانند سوخت رسانی سیار، باطری به باطری سیار، مکانیکی در محل، تعویض روغن که این خدمات در محل شما انجام می‌شود. و اگر امکان تعمیر خودرو وجود نداشته باشد خودروی شما با یدک کش به تعمیرگاه معتبر منتقل خواهد شد. شرکت ما از جمله شرکتهایی است که با انواع جرثقیل‌ها برای کاربردهای مختلف خدماتی را نظیر جابجایی بارهای سنگین ، تخلیه و جابه جایی کانتینر و کانکس و … با بهترین قیمت انجام می‌دهد.

خدمات حمل و نقل خودرو در کرج

شرکت امداد خودرو کرج مفتخر است که جابه جایی و حمل و نقل شما را در وزن های متفاوت 3 الی 360 تن در تمامی نقاط استان البرز را با صرف کمترین زمان ممکن انجام دهد.

دسترسی سریع : مجموعه ما همیشه سعی بر این داشته تا خود را مجهز کند به دلیل این‌که سرعت عمل پرسنل مربوطه بیشتر شود، امکانات این مجموعه شامل مجهز بودن به انواع یدک کش و همچنین مجهز بودن به انواع ابزار تعمیرات است.در حقیقت  اگر این ابزارها و وسایل تکمیل باشند به راحتی می‌توان کیفیت خدمات ارائه شده را بالا برد و همچنین سرعت را نیز به حداکثر رساند. این بحث همیشه مورد نظر تیم امداد خودرو کرج بوده و به شما مشتریان عزیز این تضمین را می‌دهیم که با در نظر داشتن تمامی موارد ذکر شده بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین زمان به شما ارائه می‌دهیم.

شماره تلفن امداد خودرو در کرج

امداد خودرو سایپا کرج

رانندگان انواع خودروها به خصوص خودروهای سایپا، می توانند به علت مشکلاتی که برای ماشینشان به وجود می آید، به طوری که حتی امکان حرکت در جاده را نداشته باشند و در جایی متوقف شوند، با مراکز امداد خودرو سایپا تماس بگیرند.

مثلا هنگامی که خودرو به خاطر توفان و بارش شدید باران و برف، در گِل فرو رفته باشد و یا لاستیک ها و یا بخشی از خودرو در محلی گیر کرده باشد، بهترین و ایمن ترین تصمیم در این حالت و برای رهایی از شرایط به وجود آمده، به طوری که کمترین آسیب به خودرو وارد شود، تماس با مراکز امداد خودرو سایپا است.

مهم ترین کارهایی که امداد خودرو علاوه بر تعمیر ماشین، به رانندگان ارائه می دهد، عبارتند از: حمل و انتقال خودرو به تعمیرگاه، سوخت رسانی به خودرو، تعویض و پنچر گیری لاستیک، خدمات باتری به باتری و غیره. امداد خودرو سایپا در کرج در سریع ترین زمان ممکن درمحل حضور شما در استان البرز حاضر می شود. پس می توانید برای حل مشکلات خود از این مرکز کمک بگیرید.

امداد خودرو ایران خودرو کرج

امداد خودرو ایران خودرو کرج

تعداد زیادی از رانندگان خودرو عقیده دارند که تنها در صورتی باید با نمایندگان امداد خودرو ایران خودرو تماس بگیرند که ماشینشان دچار مشکلات اساسی شده باشد. اما این باور، بسیار غلط است. زیرا هرگونه مشکلات جزئی و ریز می تواند زمینه به وجود آمدن مشکلات جدی و خطرساز و غیرقابل جبران را برای ماشین شما فراهم کند. به همین دلیل، بهتر است در صورت رخ دادن کوچک‌ترین مشکلات، با مراکز امداد خودرو ایران خودرو تماس بگیرید.

با کمک خدماتی که امداد خودرو به ماشین شما ارائه می دهد، می توانید از حوادث ناگوار و خطرناک در آینده، جلوگیری کنید. زیرا امداد خودرو با تعمیرات جزئی و سریعی که انجام می دهد، عمر خودروی شما را بیشتر می کند. اگر این مشکلات جزئی در ماشین، حل نشود، باید در آینده هزینه های زیادی پرداخت کنید تا مشکلات ریز در خودرو را برطرف کنید. اگر در حین رانندگی در استان البرز، ماشین شما دجار مشکل شد، می توانید از امداد خودرو ایران خودرو کرج، کمک بگیرید.

امداد خودرو سایپا در کرج

امداد خودرو و جرثقیل سیار

با پیشرفت روزافزون در صنایع ماشین سازی و با گسترش فناوری های جدید و پیشرفته، بیشتر مردم برای رفت و آمدهای خود، از انواع وسایل نقلیه استفاده می کنند. به طوری که در کنار استفاده از ماشین، بسیاری از اوقات، خودروها خراب و یا دچار نقص فنی می شوند. در این گونه مواقع است که باید برای برطرف کردن مشکل، به دنبال امداد خودرو و جرثقیل سیار گشت.

 بهترین عملکرد در هنگام خراب شدن ماشین، مراجعه به شماره امداد خودرو و درخواست تعمیر ماشین یا درخواست حمل خودرو به کمک جرثقیل است. امروزه مراکز و  شرکت های زیادی برای حل این مشکل، به وجود آمده اند و آماده ی امداد رسانی و کمک و حمل انواع خودروهای سایپا و ایران خودرو هستند. اگر قصد دارید در مورد این مراکز و خدمات ویژه ای که ارائه می دهند، اطلاعات کسب کنید، خواندن این مقاله، پیشنهاد خوبی برای شما است.

جرثقیل سیار در کرج

جرثقیل سیار در کرج

زمانی که خودرو به خاطر ایراد فنی یا حوادث، در جاده متوقف می شود، به بکسل و حمل شدن برای انتقال به تعمیرگاه یا هر محل دیگری نیاز دارد. اما این روش بکسل کردن خودرو با وسیله نقلیه ی دیگری در بین خودرو سوار ها، روشی قدیمی است که امنیت کمی دارد و ممکن است منجر به آسیب دیدن خودرو شود. 

به خاطر غیر قانونی بودنِ روش بکسل کردن، حمل خودرو با جرثقیل سیار، بسیار مهم است. به طوری که جرثقیل سیار با امکانات، تجهیزات و ابزار آلات خودرو بر و یدک کشی که دارد، در اغلب جاده ها و به خصوص بزرگراه ها و اتوبان ها، وظیفه ی حمل خودرو را برعهده دارد.

جرثقیل خودرو چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟

جرثقیل ماشین ابزاری است که برای بلند کردن و حرکت دادن ماشین با سهولت استفاده می‌شود. جرثقیل خودرو یکی از ابزارهای رایج در صنعت خودرو است که یک راه امن و قابل اعتماد برای حرکت دادن ماشین از یک مکان به مکان دیگر را فراهم می‌کند.

جرثقیل ماشین چگونه کار می_کند؟

جرثقیل خودرو ابزاری است که برای بلند کردن و حرکت دادن خودروها طراحی‌شده‌است، معمولا در صنعت خودرو برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.جرثقیل خودرو قطعه‌ای از تجهیزات است که از یک بازوی هیدرولیک، یک بوم و یک سبد تشکیل‌شده‌است که همه با هم متصل هستند.

بوم یک بازوی بلند و متحرک است که می‌تواند گسترش داده شود و عقب کشیده شود و به آن اجازه می‌دهد تا خودرو را از یک مکان به مکان دیگر حرکت دهد.سبد یک پلتفرم بزرگ و باز است که به انتهای بوم متصل است که برای حمل‌ونقل خودرو استفاده می‌شود، بازوی هیدرولیکی مسئول کنترل بوم و سبد است و اجازه حرکت دقیق خودرو را می‌دهد.

جرثقیل ماشین یک ابزار فوق العاده است که از آن برای جابجایی خودروها از یک مکان به مکان دیگر و همچنین برای بلند کردن و حمل اشیائ سنگین‌تر استفاده کرد.

جرثقیل ماشین چگونه کار می‌کند؟

یک جرثقیل اتومبیل توسط یک سیستم هیدرولیکی تغذیه می‌شود، سیستم هیدرولیکی مسئول حرکت و بلند کردن ماشین است. سیستم هیدرولیکی شامل یک پمپ و یک مایع هیدرولیکی است که برای حرکت مطلوب بازو و سبد تحت فشار قرار می‌گیرد.

پمپ مسئول ایجاد فشار لازم برای حرکت بازو و سبد است، در حالی که مایع هیدرولیکی مسئول روان‌کنندگی لازم برای حرکت بازو و سبد است، سیستم هیدرولیکی به‌طور کلی از یک پمپ و یک مایع هیدرولیکی تشکیل‌شده‌است.

جرثقیل ماشین چگونه کار می_کند؟

جرثقیل ماشین همچنین با ویژگی‌های ایمنی مختلفی مجهز‌شده‌است تا اطمینان حاصل شود که عملیات به‌طور ایمن و کارآمد انجام می‌شود، جرثقیل ماشین با سنسورهای مختلفی مجهز‌شده‌است که مسئول نظارت بر حرکت بازو و سبد هستند.

این سنسورها در صورت تشخیص هر گونه شرایط ناامن، عملیات را متوقف می‌کنندو جرثقیل ماشین همچنین با انواع هشدارها و چراغ‌ها مجهز‌شده‌است که اپراتورها را از هرگونه مشکل احتمالی آگاه می‌کند.

در نهایت، جرثقیل ماشین همچنین با مکانیسم‌های ایمنی مختلفی مانند دکمه‌های توقف اضطراری و برطرف کننده‌های دستی مجهز‌شده‌ که عملیات ایمن جرثقیل ماشین را تضمین می‌کند.

حمل‌ونقل خودرو

عمده ترین کاربرد جرثقیل خودرو برای حمل‌ونقل خودرو است ، جرثقیل خودرو می‌تواند برای حمل‌ونقل خودرو از یک مکان به مکان دیگر و همچنین برای حرکت دادن اشیائ بزرگ مانند موتورها و گیربکس‌ها استفاده شود.

جرثقیل سیار در کرج

مراکز مختلفی در استان البرز، به عنوان جرثقیل سیار در کرج، وجود دارند که می توانید با تماس و درخواست جرثقیل از آن ها، وظیفه ی حمل خودروی خود را به طور ایمن و با کمترین آسیب ممکن و در تمامی مناطق این استان، به آن ها بسپارید.‌

در هر ساعتی از شبانه روز اگر نیازمند به خدمات امداد خودرو شده اید کافی است که با ما تماس بگیرید ، خدمات امداد خودرو در کرج  توسط امداد خودرو با سالها سابقه امداد رسانی انجام میگردد ، امداد رسانی ما تنها مختص به استان البرز میباشد ، تا بتوانیم در حداقل ترین زمان ممکن به صورت شبانه‌روزی خودمان را به محل برسانیم.

امداد رسانی ما در تمام بزرگراه ها و جاده های کرج حتی تمام شهر ها و مناطق کرج انجام میشود ، ما سالها و در همین زمان هم در حال امداد رسانی به انواع وسایل نقیله در استان البرز هستیم ، بنابراین میتوانیم در سریع ترین زمان ممکن به محل خرابی ماشین برسیم.

در آخر : از اینکه خودرو شما دچار نقص فنی و توقف در جاده شده است متاسفیم ، امیدواریم که بتوانیم با امداد رسانی شایسته در کمترین زمان و بهترین شکل مشکل وسیله نقلیتان را برطرف کنیم.

حمل  وسیله نقلیه با خودروبر ، جرثقیل و یدک کش ، انجام خدمات تعمیراتی و مکانیکی خودرو در محل خرابی ماشین یا انتقال به تعمیرگاه ، سوخت رسانی در محلی که سوخت خودروتان تمام شده است و نیاز به سوخت رسانی دارید ، تعمیرات سیار مانند تعویض تسمه تایم ، تسمه دینام ، پمپ بنزین ،دریچه گاز ترموستات ، سیم کلاچ و سیم گاز ، موتور فن شیلنگ رادیاتور ، خدمات باطری به باطری برای روشن نشدن ماشین ، تعویض تایر و پنچرگیری لاستیک و خدماتی از این دست به انواع خودروهای داخلی و خارجی همانگونه که گفتیم در هر ساعتی از شبانه روز و سریع ترینر زمان ممکن

تعمیر خودرو در کرح

چطور دیسک ترمز عمر و ماندگاری بالاتری پیدا میکنه ؟
 

دیسک ترمز به مرور زمان کیفیت و سلامت اولیه است کم می شود اما چیکار میشود کرد که دیسک ترمز فشار کمتری ببیند و طبیعتاً دیرتر خراب شود خوب ما هرچه هست که رانندگی کنیم اجزای ماشین به کار گرفته می شود و به مرور زمان با فشار ها که در تیران ندگی به این قطعات وارد می شود به مرور نیازمند تعویض هستند.

 

اما چه کار میتوان کرد که این قطعات مانند دیسک ترمز دیرتر خراب شوند و کمتر آسیب ببیند نکاتی که باید رعایت کنید این است که خیلی در رانندگی عجله ای و خشن با سرعت بالا حرکت نکنید همیشه سعی کنید با ترافیک که در مسیر وجود دارد همراه باشید تا به موقع و به اندازه نیاز ز نه مدام و پی در پی ترمز بگیرید خوب قطعاً هر چقدر که ما بیشتر در طی مسیر ترمز بگیریم زودتر هم باید به فکر تعویض باشیم اگر شما اذان دست از رانندگان ای هستیم که زیاد از سرم زدن استفاده می کنیم باید باز رسی ترمز را بیشتر مد نظر داشته باشید.

برخی نکات برای حفاظت بیشتر خودرو

 

اگر شما در طی مسیر رانندگی با مسیر حرکت اغلب ماشین ها هماهنگ باشید و سپر به سپر خودرو حرکت نکنید مسلماً همیشه فضایی را در اختیار داریم و نیاز نداریم که در حالت سپر به سپر مدام ترمز بگیرید و با سرعت بالا ناگهان ترمز بگیریم.

 
بنابراین بهترین راه برای محافظت از لنت ها این است که شما اگر در هنگام رانندگی ، رانندگی تندی دارین کمی سرعتتان را کنترل کنید تا بتوانید کمتر ترمز بگیرید و همچنین به موقع ترمز بگیریم ترمز گیری با سرعت بالا باعث فشار و آسیب لنت ها و دیسک ها می شود.
 

پرسش و پاسخ :

 

اگر سوالی و پرسش فنی دارید میتوانید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید ، همنیطور برای تماس و در خواست امداد خودرو با ما تماس بگیرید :

برخی از نظرات :
من نیاز به تعمیرات داشتم در اسرع وقت امدادگر شون رسید ومشکل ماشینم رو حل کرد ممنون از خدمات سریعشون
سعید
سلام من تو خیابون مونده بودم نیاز به یدک کش داشتم امدادگر حبیبی ماشین من رو حمل کرد به تعمیرگاه ممنونم ازشون
محمد کرمی
سلام من مشکل دینام داشتم و نیاز به تعمیرات در اسرع وقت امدادگرشون رسید و مشکل ماشینم رو حل کرد
محمد رضا
ماشین من در اتوبان کرج نیاز به یدک کش داشت در اسرع وقت امداگر اعزام کردن ممنون از خدمات خوبشون .
محمد محمدی
سلام خدمت دوستان من نیاز به یدک کش داشتم حدودا کمتر از بیست دقیقه زمان برد تا امدادگر اعزام کردن ممنون از خدمات خوبشون
مصطفی موسوی
نياز به يدك كش داشتم در اتوبان كرج حدود نيم ساعت زمان برد تا امدادگر اعزام كردن ممنون از خدمات ارزان قيمتشون .
علی رستمی

20 دیدگاه ها

  • سلام وقت بخیر
    خسته نباشید یک سوال داشتم چطور میشه روغن تصفیه رو سوخته از روغنهای سوخته تشخیص داد ؟

    • سلام وقتتون بخیر
      خواهش میکنم خوشحال میشیم که بتونیم به سوالات مختلف شما پاسخ بدیم ، در مورد سوالتون :
      روغن تصفیه ها معمولا از لحاظ رنگی آلبالوئی هستند ، بوشون هم کنین بوی تند اسیدی و سوختگی دارند

  • سلام وقت شما بخیر خسته نباشید
    تا ۴۵ متری گلشهر چقدر زمان میبره امداد خودرو
    بفرستید ماشینم پژو ۴۰۵ ، هر چی استارت میزنم روشن
    نمیشه

    • سلام وقت شما هم بخیر
      خیلی سریع امداد خودرو میرسه تا گلشهر ، تماس بگیرید لطفا

  • باطری به باطری هم انجام میدین ؟

    • سلام بله آقای علی پور کلیه خدمات امدادی مثل : تعمیر ، بکسل خودرو ،پیگیری تعمیرات ، برنامه های گوشی های هوشمند ، کمک های کنار جاده ای ،سرویس در محل ، حمل خودرو ، سوخت رسانی ، ارائه وسیله نقلیه جایگزین ، باطری به باطری ، تعمیرات سیار ، تعویض تسمه، تایمینگ تسمه، دینام، پمپ بنزین ،دریچه گاز، ترموستات، سیم کلاچ ،لوازم کلاچ، سیم گاز ،موتور فن، شلنگ رادیاتور و…

  • سلام خسته نباشید من بیشتر از 10 ساله در امداد خودرو سایپا کار کردم میتونم عضو امداد خودروتون بشم؟؟

    • سلام، تماس بگیرید نیاز است که اطلاعات بیشتری از شما بدونیم

  • امداد خودرو ایران خودرو مبخاسم ، شمارو گوگل آورد شما کارشناس ایران خودرو دارین؟

    • سلام بله میتونید تماس بگیرید
      کارشناس خودرو فرستاده بشه

  • وقتتون بخیر یک سواله فنی داشتم ، دلیل کم شدن آب رادیاتور از چی میتونه باشه ؟ ماشینم جدیدا آب رادیاتورش هی کم میشه میخاستم بدونم علتش چیه؟؟

    • دوست عزیز این مورد میتونه مربوط به عوامل فنی مختلفی باشه باید خودرتون توسط تغمیر کار بررسی بشه . این مورد میتونه بخاطره نشتی . خرابی واتر پمپ و عوانل دیگری بوجود اومده باشه.

  • سمه میدون کرج ماشینم خاموش شد ،تسمه تایمش پاره شده چیکار کنم ؟

    • تماس بگیرید یدک کش بفرسیم براتون

  • سلام و وقت بخیر ، شما تعمیر خودرو های کرمان موتورم انجام میدین ؟

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله اما خدمات ما شامل دریافت هزینه میباشد.

  • نیاز به یدک کش داشتم در کرج از گوهردشت تا کمالشهر خودرو مو بردن از کارشون راضی بودم، تشکر

    • درود بر شما
      خانم نجفی بسیار سپازگذاریم از نظری که قرار دادین.

  • تشکر از سایت بسیار خوبتون

    • ممنون از نظرتون . خوشحالیم که مفید هستیم برای شما

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4.9/5 - (104 امتیاز)
تماس بگیرید